Una nova tappa versu i competitori d'oltreme in u campu IT era fatta da a sucietà domestica Yandex. L'equivalentu russo di Siri è Google Assistant hè u assistente di voce "Alice". In conformità cù l'infurmazioni preliminari, si sapi chì i risposti scritti ùn sò micca limitati in quellu ghjornu è saranu aggiornati in versioni successive.
U principiu di l'assistente
A cumpagnia hà dettu chì "Alice" ùn sà solu cum'è di risponde à e richieste di l'utenti cume: "Induve hè l'ATM più vicinu?", Ma pò comunicà cun a persona. Hè precisamente ciò chì pone l'intelligenza artificiale non solu cum'è una tecnulugia cun indizi formali, ma ancu cum'è un potenziale, chì hè un'imitazione di u dialogu umanu. Dunque, in futuro, tali sistemi saranu aduprati da i suppurtanti chì, per combatre a sonnolenza dietro u pile, comunicanu cù u bot.
A definizione di oggetti semantichi hè ancu pruposta in l'assodiu. Per esempiu, se dici: "Chjamate Vladimir", u sistema capisce chì questu hè una persona, è in a frase "Cumu pudere andà à Vladimir" - ciò chì si tratta di a cità. Tra l'altru cose, cun un assistente pò parlà solu di vita è di moralità. Da dì chì u prughjettu sviluppatu da Yandex abbia un bon sensu di l'umoru.
A percezione di a voce di l'utente hà miglioratu
Prima di tutti, l'assistente pò riconoscere u discorsu quandu e frasi sò state pronunciate in maniera incompleta o micca chiaramente da l'utente. Hè stata sviluppata non solu cù u scopu di migliurà un pruduttu cumplettamente competitivu, ma a so via risolve u prublema per e persone cù difetti di discursu esistenti. AI improvvisa, in questu aiuta l'analisi di u cuntestu di l'infurmazioni precedenti da u cunsumore. Inoltre ti permette di capisce megliu a persona è dà una risposta più precisa à a so domanda.
Ghjochi cu AI
Malgratu u so scopu, chì implichi a capacità di scurdà risposte à basi di u motore di ricerca Yandex, pudete ghjucà certi ghjochi cù Alice. Tra questi, "Induvà a canzone", "Oghje in storia" è parechji altri. Per attivà u ghjocu, avete bisognu di dì una frase adatta. Quandu sceglite una ghjocu, l'assistente annunzià a règule senza mancanza.
Piattaforma di trasformazione di parolla propria
SpeechKit hè una tecnulugia per trattà e dumande di consumatori. À a so basa, tutte e informazioni richieste sò divise in dui spazi: domande generali è geodati. U tempu di ricunniscenza hè di 1.1 secondi. Benchè quest'innovazione sia stata integrata in parechji prugrammi dapoi u 2014, a so presenza in a nova applicazione di gestione di a parolla è indispensabile. L'attivazione di l'applicazione vocale hè un novu approcciu per simplificà a gestione di i dispositivi mobili. Cusì, "Alicia", avè trattatu a richiesta, lega a frase à un cumandatu specificu nantu à u smartphone è u esegue, cume l'AI funziona in u background.
Azione vocale
U assistente utilizza a voce di l'attrice Tatiana Shitova. Un fattu interessante hè chì i disegni anu inclusu parechji soni chì implichi un cambiu di intonazione. Cusì, a cumunicazione diventa più realistu, senza capisce ciò chì tenete parlà à u robot.
Applicazione di l'Assistente in vari campi
- L'industria automobilistica hè focalizata nantu à l'usu di IA in u so campu, è cusì innovazioni di IT contribuiscinu assai in stu sensu. Attraversu u cuntrollu di l'ordinatore hè pussibile dà una autostima;
- A trasmissione di u soldi pò dinò esse fatta cù u discorsu, mentre travaglia cù un assistente;
- Automazione di tagghiatura di chiamata;
- Suvità u volumu scrittu di testi;
- Richiesta di casa per un assistente, cunsumatori cumuni.
Un produttu da Yandex hè primariamente diversu da i so partiti, avendu statu disignatu per capisce una persona è parlà a so lingua, anzi chì ùn si stende micca à a soia. Dopu à tutti, e richieste perfettamente pronunciate puderanu perceptà l'alternative straniere, chì ùn hè micca da dì à a so trasformazione di u discorsu naturale, in cui "Alice" hà saputu fà.