Cumu disattivà a schermata di serratura in Windows 10

In questu manuale, ci sò modi per completamente disfattà a schermata di bloccu in Windows 10, u tempu chì l'opzione chì avete presenti per fà ciò in l'editor di e regule di gruppu locale ùn funziona micca in a versione prufessiunale di 10, da a versione 1607 (è era assente in a versione home). Questu hè fattu, credu, cù u listessu scopu cum'è di disattivà a capacità di cambià a opzione "Windows 10 Opportunità à i consumatori", cioè, di mostra noi annunci è applicazioni proposte. Aggiornamentu 2017: In a versione 1703 l'opzione di l'aggiornu di i Creatori in gpedit hè presente.

Ùn cunfundite micca a schermata di login (induve accede à a password per disattivà lu, vede Cumu per disattivà a parola d'urighjine quandu accede à Windows 10 è uscisce da u sonnu) è a schermata di bloccaggio, chì mostra sfondi, tempu è notifiche carine, ma pò dinò annunci (solu per a Russia, apparentemente, ùn ci hè micca micca inserzionisti). A discussione chì seguita tratta di disattivà a schermata di bloccu (chì si pò accede cù a pressione di i tasti Win + L, dove Win hè a chjave cù u logo di Windows).

Nota: se ùn vulete micca fà tuttu manualmente, pudete disattivà a schermata di blucciu cù u prugramma liberu Winaero Tweaker (u parametru hè situatu in a sezione Boot and Logon di u prugramma).

I principali modi per disattivà a serratura di serratura di Windows 10

I dui modi principali di disattivà a schermata di serratura includenu l'usu di l'editor di e regule di gruppu locale (se avete Windows 10 Pro o Enterprise installatu) o editor di registro (per a versione di casa di Windows 10, è per Pro), i metodi sò adatti per l'aggiornu di Creators.

A strada cù l'editor di e regule di gruppu locale hè u seguitu:

  1. Preme Win + R, enter gpedit.msc in a finestra Run è premete Invescia.
  2. In l'Editor di Politiche di Gruppi locale chì si apre, andate in a sezione "Configurazione di u computer" - "Modelli amministrativi" - "Pannello di cuntrollu" - "Personale".
  3. In a parte diritta, truvà l'elemento "Prutteghjite a mostra di a schermata di serratura", dopu cliccate annantu è ponu "Enabled" per disattivà a schermata di bloccu (questu hè "Enabled" per disattivà).

Applicate e vostre impostazioni è ripartite u vostru computer. Ora a schermata di serratura ùn sarà micca visualizzata, videte immediatamente a schermata di login. Quandu presiate i tasti Win + L o quandu selezziunate l'elemento "Blocca" in u menu "Start", a schermata ùn sarà micca attivata, ma a finestra di log in aprirà.

Se l'Editor di Politiche di Gruppo Locale ùn hè micca dispunibile in a vostra versione di Windows 10, aduprate u metodo chì seguite:

  1. Preme Win + R, enter regedit e premete Invede - l'editor di u registru apri.
  2. In u editore di u registru, andate à HLEY_LOCAL_MACHINE SOFTWARE Politiche Microsoft Personalizazione di Windows (mancavanu a sottessione di Personalization, creà lu cliccendu cù a clicsscia diritta nantu à a sezione "Windows" è selezziunate a voce di menu contuttiva cumposta).
  3. In a parte diritta di l'editor di u Registro di sistema, cliccate à dirizzione cù u cliccale è selezziunate "Nuova" - "Valore DWORD" (inclusu per un sistema di 64-bit) è ponu u nome di u parametru NoLockScreen.
  4. Dopu tocca u parametru NoLockScreen è ponu u valore à 1 per essu.

Quandu hè finitu, riavvi u computer - a schermata di serratura sarà disattivata.

Se desiderate, pudete disattivà l'immagine di u futtore in a schermata di login: per fà quessa, andate in l'impostazioni - a personalizazione (o cliccate à dirizziu nantu à u desktop - personalizza) è in a sezione "Chiusa a schermata", spegne l'elemento "Mostra l'immagine di fondo di a schermata di bloccaggio in a schermata di login ".

Un altru modu per disattivà a schermata di serratura di Windows 10 cù l'editor di u Registru

Un modu per disattivà a schermata di blucciu in Windows 10 hè di cambià u valore di un parametru. AllowLockScreen on 0 (zero) in sezione HKEY_LOCAL_MACHINE SOFTWARE Microsoft Windows Windows CurrentVersion Autenticazione LogonUI SessionData Registro di Windows 10.

Tuttavia, se fate manualmente, ogni volta chì accede à u sistema, u valore di u parametru cambia automaticamente à 1 è a schermata di bloccaggio si rializza.

Ci hè un modu intornu à questo cumprintu.

  1. Lanciari Task Scheduler (utilizza a ricerca in a barra di task) è cliccate nantu à "Create Task" à a destra, dà un nome, per esempio, "Disable the lock screen", selezziunà "Run with the highest rights", in u "Configure for" campo seleziona Windows 10.
  2. A tabba di "Triggers" crea duie triggers - quandu ogni utilizatore accede à u sistema è quandu qualunque utilizatore sblocca u postu di lavoro.
  3. Sulla scheda "Azzioni", creà una azzione "Lancia u prugramma", in u campu "Programma o Scrittura", digita reg è in u campu "Add Arguments", copia a linea seguente
aghjuntu HKLM SOFTWARE Microsoft Windows Windows CurrentVersion Authenticazione LoguI SessionData / t REG_DWORD / v AllowLockScreen / d 0 / f

Dopu cliccate Ok in salvà a missione creata. Fatto, ora a schermata di serratura ùn apparisce micca, pudete verificà cun a pressione di e tasti Win + L è andate immediatamente à a schermata di entrata di password per entrà in Windows 10.

Cumu rimuovere a schermata di serratura (LockApp.exe) in Windows 10

È unu di più, più simplici, ma probabilmente menu modu correttu. A schermata di serratura hè un'applicazione situata in a cartella C: Windows SystemApps Microsoft.LockApp_cw5n1h2txyewy. È ghjè pussibule di smariscià (ma pigliate u vostru tempu), è Windows 10 ùn mostra nisuna preoccupazioni per a mancanza di una schermata di serratura, ma ùn semplicemente ne mostra.

Invece di cancellà appena in casu (affinchì puderete restituisci tuttu a so forma originale), vi pruponi di fà u seguitu: basta rinominà a cartella Microsoft.LockApp_cw5n1h2txyewy (avete bisognu di diritti di amministratore), aghjuntu qualchì caratteru à u so nome (vedi, per esempio, in u screenshot).

Ciò hè abbastanza per chì a schermata di serratura ùn sia più visualizzata.

À a fine di l'artìculu, annunceraghju chì aghju personalmente un pocu sorpresu di quantu liberi avianu cumincitatu à scurdà annunzii in u menu di Start dopu à l'ultimu aggiornamentu di Windows 10 (ancu s'è u notatu solu in u computer chì era l'installazione pulita di a versione 1607): subitu dopu installazione l'aghju scupatu una è micca duie "applicazioni proposte": tutti i generi di Asphalt è ùn ne ricordu ch'è, è novu voci apparse in u tempu (pò esse utili: cume si smetta di e applicazioni proposte in u menu di Start di Windows 10). Simile à noi prumessa è nantu à u schermu di serratura.

Mi pari stranu: Windows hè u solu sistema operativu populariu "consumatore" chì hè pagatu. È hè solu sulu chì permetta sè stessi scherzi è disattiva a capacità di l'utenti di sbarazzarsi cumplittu da elli. È ùn importa micca chì avemu a riceve in forma d'aggiornamentu libaru - di sicuru in futuro, u so costu sarà inclusu in u costu di u novu computer, è chì quellu avarà bisognu esattamente a versione Retail per più di $ 100 è, avendu pagatu, l'utente hà. bisognu à sfruttà queste "funzioni".