L'elaborazione di una password nantu à un dispositiu Android hè una di e funzioni principali utilizzate trà l'utenti chì sò preoccupati per a sicurezza di i so dati personali. Ma ci sò i casi chì avete bisognu di cambià o resettate cumpletamente a vostra password. Per tali situazioni, è necessariu l'infurmazioni chì si trovanu in st'articulu.
A riparazione di a password in Android
Per cumincià qualchì manipolazione cun cambià a password, hè necessariu per ricordà lu. Se l'utente hà scurdatu u còdice di sbloccu, allora ghjudicavanu à l'urtimu articulu nantu à u nostru situ web:
Lezione: Cosa fate s'è dimenticatu a vostra password per Android
S'ellu ùn ci hè nisunu prublema cù u vechju codice d'accessu, puderete usà e funzioni di u sistema:
- Sblocca u smartphone è aperto "Impostazioni".
- Scorri versu l'elemento "Sicurezza".
- Aprite è in a sezione "Sicurezza di i dispositivi" cliccate nantu à l'icona di l'impostazioni di fronte "Schermata" (o direttamente à questu articulu).
- Per fà cambiamenti, avete bisognu di inserì un còdice PIN validu o un mudellu (dipindendu da a configurazione attuale).
- Dopu l'entrata di dati curretta in una nova finestra, pudete selezzià u tipu di serratura nova. Questu pò esse un mudellu, PIN, password, tene nantu à u schermu o ùn avete micca a serratura. A seconda di e vostre esigenze, selezziunate l'elemento desideratu.
Attentu! L'ultime dui opzioni ùn sò micca raccomandate per l'usu, postu chì quì ci rimuove completamente a prutezzione da u dispositivo è mettenu in u furmatu l'infurmazioni nantu à esse facilmente accessibili da l'altri.
Ripristina o cambia a password nantu à l'apparecchiu Android basta è abbastanza rapidamente. In questu casu, avete da curà di un novu modu di prutezzione di dati, per evitassi prublemi.