Aghjunghje un amicu in Steam

Per putà ghjucà cù altre persone in Steam, avete bisognu di aghjunghjale da amicu. Per aghjunghje un amicu avete bisognu di seguità alcune regule. A quistione più cumuna per i utilizatori di Steam hè: "Cumu aghjunghje un amicu a Steam s'e ùn aghju alcun ghjocu nantu à u mo contu." U fattu hè chì l'aggiunzione di amici ùn hè micca pussibule chì ùn avete micca ghjochi nantu à u vostru contu.

Dopu avè lettu st'articulu, imparerai à aghjunghje un amicu in Steam, ancu sì ùn avete micca soldi per cumprà u ghjocu.

Per aprite a possibilità di aghjunghje un amicu à Steam, pudete aduprà diversi metudi.

Descrivemu ognunu di i metudi in dettu. Dopu descrivemu u prucessu di aggiunzioni di un amicu.

Installà un ghjocu libaru

Pudete installà unu di i ghjochi liberi nantu à u cuntu. L'incitamentu di un gran numeru. Per aprite a lista di ghjochi liberi, cliccate nantu à I ghjochi> Gratis in u Steam Store.

Installà qualcunu di i ghjochi liberi. Per fà quessa, andate in a pagina di u ghjocu, è cliccate nantu à u bottinu "Play".

Vi sarà mostratu quanta parte avarà u ghjocu in u discu rigiu, è dinò opzioni per a creazione di scorciati di ghjocu. Cliccate "Avanti" per avè l'installazione.

U prucessu di carregazione serà mostratu in linea blu. Per andà à una descrizione dettagliata di u download, pudete cliccà nantu à sta linea.

À a fine di l'installazione, Steam vi avverrà di stu.

Cumprà a ghjocu cliccendu nantu à u pulsante "Play".

Ora pudete aghjunghje un amicu à Steam.

Addu via invitu di un amicu

Se un amicu avè un ghjocu licenziatu o hà attivatu a capacità di aghjunghje un amicu in a manera descritta sopra, puderà mandà una invitazione da amicu.

Ora circa u prucessu di aghjunghje amichi.

Aghjunghje amichi in Steam

Pudete ancu aghjunghje un amicu in parechji maneri. Per aghjunghje un amicu in Steam cù a so id U (numeru d'identificazione), cliccate nantu à u ligame di u modulu:

//steamcommunity.com/profiles/76561198028045374/

induve u numeru 76561198028045374 hè id. In questu casu, avete bisognu di logà in u navigatore in u vostru contu Steam. Per fà quessa, cliccate "Login" in u menu di vucunà Steam, apri in u navigatore.

Dopu, inserisci u vostru username è password in u modulu di login.

Ora seguite u ligame furnutu sopra. Sù a pagina chì si apre, cliccate "Add as Friend".

Una dumanda di amica sarà inviata à l'utente. Avà ghjustu a aspettà chì a vostra richiesta sia accettata, è pudete ghjucà cù un amicu.

Un'altra opzione per truvà una persona à aghjunghje da amicu hè a casella di ricerca di a comunità di Steam.

Per fà quessa, andate in a pagina di a comunità. Allora inserisci u nome di u vostru amicu in a casella di ricerca.

Cusì, hè pussibule di fà visu micca solu persone, ma dinò ghjochi, gruppi, etc. Allora, fate un clic nantu à u filtru sopra per visualizà solu persone. Cliccate nantu à "aghjunghje cum'è amicu" in a righjina di a persona chì avete bisognu.

Com'è passatu, una richiesta sarà inviata à a persona. Dopu chì a vostra richiesta sia accettata, pudete l'invite à i ghjochi.

Sì avete amichi mutui per aghjunghjini rapidamente, fighjate à u listinu di amici di unu di i vostri cunnisciuti chì hà quelle persone chì avete bisognu di aghjunghje.
Per fà quessa, andate à u so profilu. A lista di i vostri amichi pò esse visualizata, cliccando nantu à u vostru soprannume da a vena è sceglie a voce "Amici".

Allora scorrite per a pagina di u profilo inferiore è in u blocu di diritta vedrete una lista di amici, è sopra u ligame "Amichi".

Dopu cliccatu nantu à stu ligame, una lista di tutti l'amicini di sta persona aprirà. Altrimenti andate a pagina di ogni persona chì vulete aghjunghje da amicu è cliccate nantu à u bottinu aghjuntu.

Ora sapete parechje maniere di aghjunghje à i vostri amichi nantu à Steam. Se avete pruvatu queste opzioni è avete problemi - scrivi in ​​i commenti.