Unità flash USB DOS aviabile

Malgradu u fattu chì DOS ùn hè micca u sistema operativu chì usamu largamente oghje, pò esse sempre necessariu. Per esempiu, parechje guide d'aggiornamentu di u BIOS dicenu chì tutte l'operazioni sò necessarie per stu sistema. Dunque, prima di essa istruzioni nantu à cumu fà un drive flash DOS aviabile.

Vede ancu: Unità Flash USB di stivale - i migliori programmi da creà.

Cree un flash drive DOS avviabile cù Rufus

A prima opzione per creà un drive USB cù DOS, hè, a mio parè, u più faciule. Per uttene, avete bisognu di scaricà un prugramma libaru chì ti permette di creà vari tipi di unità flash aviabile da u situ ufficiale //rufus.akeo.ie/. U prugramma ùn necessita di installazione, è hè prontu à aduprà subitu dopu u scaricamentu. Run Rufus.

  1. In u campu Dispositiu, selezziunate l'unità flash USB chì vulete fà bootable. Tutti i file da sta unità flash sò stati eliminati, fighjate e si.
  2. In u campu di File System, specificate FAT32.
  3. Di fronte à u tick di "Crea un disc aviabile cù u" ponu MS-DOS o FreeDOS, a seconda di a versione di DOS chì vulete eseguire da una unità flash USB. Ùn ci hè nisuna differenza fundamentale.
  4. Ùn hè micca bisognu di toccà u restu di i campi, pudete specificà solu l'etichetta di u discu in u campu "Nova etichetta di u volume", se ci hè un desideru.
  5. Cliccate "Start". U prucessu di creazione di un drive flash DOS avviabile ùn hè prubabile per più di pochi secondi.

Hè tuttu, avà pudete scaricà da stu drive USB à l'impostazzione da u boot da u in BIOS.

Cumu fà un drive flash DOS avviabile in WinToFlash

Un altru modu faciule per fà u scopu hè di aduprà u prugramma WinToFlash. Scaricatela gratuitamente da http://wintoflash.com/home/ru/.

U prucedimentu di a creazione di un drive flash DOS avviabile in WinToFlash ùn hè più difficiule di quellu in u casu precedente descrittu:

  1. Run u prugramma
  2. Selezziunate a scheda "Avanzata Modu"
  3. In u campu "Task", selezziunate "Create drive with MS-DOS" e cliccate nantu à u pulsante "Create"

Dopu, sarà invitu à sceglie una unità USB chì avete bisognu di fà per avvicinatu, è in menu di un minutu ricevi un drive flash USB per avviare u vostru computer in MS DOS.

Un altru modu

Ebbè, l'ultimu modu, per qualchì ragione, u più cumunu nantu à i siti di lingua russa. Apparentemente, una istruzzione hè andata tuttu. In ogni casu, stu modu per mè di creà un lettore USB USB di boot di MS-DOS ùn pare micca esse ottimale.

In questo casu, avete bisognu di scaricà questu archiviu: //files.fobosworld.ru/index.php?f=usb_and_dos.zip, chì cuntene una cartella cù u sistema operativu DOS sè è un prugramma per preparà un drive flash.

  1. Eseguite l'Utilitazione di Memorizazione USB (file HPUSBFW.exe), specificate chì a formattazione deve esse fatta in FAT32, è cliccate chì avemu intenzione di creà una unità flash USB di avviatu cù MS-DOS.
  2. In u campu currisariu, specificate u caminu per i file OS DOS (a cartella Dos in l'archive). Run u prucessu.

Usendu un drive flash DOS avviabile

Ausiu di suppurtà chì avete fattu un drive flash DOS aviabile per scopra da ellu è gestisce un prugramma pensatu per DOS. In questu casu, cunsigliu, prima di riavvià u computer, copia i file di prugramma in a st'unità flash. Dopu u reiniziziu, installà u boot da u media USB in BIOS, cume si faci ciò hè descrittu in dettu in u manuale: Boot da unità flash USB a BIOS. Dopu, quandu u computer intee in DOS, per lanciare u prugramma, vi vole solu specificà u caminu ad elli, per esempiu: D: / program / program.exe.

Dà bè à chì u principiu di avvicinamentu in DOS hè di solitu richiestu solu per gestisce quiddi programmi chì necessitanu un accesso à scarsu di u sistema è l'hardware di u computer - lampà u BIOS è altri chips. Se vulete avè un vecchi ghjocu o un prugramma chì ùn principia micca in Windows, pruvate à usà DOSBOX - questu hè una soluzione più ottimale.

Hè tuttu per questu topic. Speru di risolvi i vostri prublemi.