U travagliu cù i documenti in Microsoft Word hè abbastanza raramente limitatu à digità solu. Spessu, in più di sta, hè necessariu per creà una tavola, u diagramma o à qualchì altro. In questu articulu parleremu nantu à cum'è tracce un schema in Word.
Lezione: Cumu fà un diagramma in Word
Schema o, cume si chjama in l'ambiente di u cumpunente di ufficio da Microsoft, u schema di blocchi hè una rappresentazione grafica di e fasi successive di l'esecuzione di un compitu o prucessu. Ci hè un pocu di disposti diversi in u cusgettu di Word chì pudete aduprà per creà diagrammi, alcuni di i quali pò avè cuntene immagini.
E funzionalità di MS Word ti permettenu di aduprà figure prestuje in u prucessu di creazione di diagrammi di flusu. L'assortimentu dispunibile include linee, frecce, rettanguli, quadrati, cerchi, etc.
A creazione di un organigramma
1. Vai a tabulazione "Inserisci" è in un gruppu "Illustrazioni" preme u pulsante "SmartArt".
2. In a finestra di dialogo chì si vede, pudete vede tutti l'oggetti chì ponu esse usati per creà schemi. Sò convenientamente ordinati in gruppi di campioni, cusì truvà quelli chì avete bisognu ùn hè micca difficiule.
Nota: Ci vole à avvisà chì quandu vi hè scassu cliccate nant'à un gruppu, a so descrizzione apparirà ancu in a finestra in cui sò stati visualizzati i so membri. Questu hè spicile in u casu quandu ùn sapete micca ch'è oggetti avete bisognu per creà un determinatu organigramma o, à u cuntrariu, ciò chì oggetti specifici sò destinati.
3. Selezziunate u tippu di schema chì volete creà, è selezziunate l'elementi chì aduprate per quessa, è cliccate "OK".
4. Un organigramma apparisce in u spaziu di travagliu di u documentu.
Insemi cù i blocchi addizionati di u schema, una finestra per entrà dati direttamente in u organigramma apparirà nant'à a carta di Vord, po pudemu ancu copià u testu precupitu. Da a stessa finestra, pudete aumentà u numeru di blocchi selezziunati, basta à presse “Enter»Dopu à riempiu l'ultimu.
S'ellu hè necessariu, pudete sempre cambià a dimensione di u schema, simplicendu trà unu di i circondi nantu à a so cornice.
A u pannellu di cuntrollu in a sezione "U travagliu cù SmartArt Pictures"in a tabulazione "Costruttore" Pudete sempre cambià l'apparenza di u organigramma creatu, per esempiu, u so culore. In più dettallu nantu à tuttu questu noi diceremo sottu.
Tip 1: Se vulete aghjunghje un organigramma cù foto à un documentu MS Word, in a finestra di dialogo di oggetti SmartArt, selezziunu "Disegnà" ("Prucessu cù figure figuranti" in versioni anziane di u prugramma).
Tip 2: Quandu sceglite l'oggetti constitutivi di u schema è aghjuntu, e frecce trà i blocchi parenu automaticamente (a so apparenza dipende da u tipu di u schema in mossa). Tuttavia, à causa di sezioni di a stessa finestra di dialogo "Selezzione di travagliu di SmartArt" è l'elementi rappresentati in elli, pudete fà un diagramma cù frecce di un tipu micca-standard in Word.
Aghjunghje è rimuve schematiche forme
Sceglite un campu
1. Cliccate nantu à l'elettore graficu di SmartArt (qualunqui schema blocchi) per attivà a sezione nantu à u travagliu cù foto.
2. In a tabulazione apparutu "Costruttore" in u gruppu "Crea una foto" cliccate nantu à u triangulu situatu vicinu à u puntu "Add figura".
3. Sceglite una di e opzioni:
- "Aghjuntu una figura dopu" - U campu serà aghjuntu à u listessu livello chì, ma dopu.
- "Addu una figura davanti à" - U campu sarà aghjuntu à u listessu nivellu di u già existente, ma davanti à questu.
Rimuete u campu
Per annullà un campu, è per sguassà a maiò parte di i caratteri è di l'elementi in MS Word, selezziunu l'oggiu desideratu cliccendu nantu à elli cù u bottinu sinu di u mouse è clicchi nantu à u "Elimina".
Move e forme di organigramma
1. Fate un clic-sinu nantu à a forma chì vulete spostà.
2. Aduprà i tasti di freccia per muvà l'oggetto selezionatu.
Tip: Per spostà a forma in picculi passi, tenite premutu a chjave "Ctrl".
Cambia u organigramma di culore
Ùn hè micca necessariu chì l'elementi di u schema chì avete creatu sembranu disegnatu. Pudete cambià micca solu u so culore, ma ancu u stile di SmartArt (presentatu in u listinu gruppu nantu à u pannellu di cuntrollu in a tab "Costruttore").
1. Cliccate nantu à l'elemento di a schema chì hà da cambià u culore.
2. Sò u pannellu di cuntrollu in a tabulazione "Designer", cliccate "Cambia culori".
3. Selezziunu u culore chjamatu è cliccate nant'à.
4. U culore di u organigramma cambia immediatamente.
Tip: Copernendu u mouse sopra i culori in a finestra di a so scelta, pudete vede immediatamente ciò chì apparirà u vostru schema blocchi.
Cambia u culore di e linee o u tippu di cunfinale di a forma.
1. Cliccate à dirizziu u cliccatu nantu à u cunferenza di l'elemento SmartArt cui culore volete cambià.
2. In u menù contestuale chì vene, selezziunu “Format di una figura”.
3. In a finestra chì si vene à destra, selezziunate "Line", fate l'impostazioni necessarie in a finestra espansa. Qui potete cambià:
4. Sceglite u culore desideratu è / o tippu di linea, chiuderete a finestra “Format di una figura”.
5. L'aspettu di u organigramma di a linea cambierà.
Cambia u culore di u pianu di l'elementi di u diagramma di blocchi
1. Cliccando nantu à u bottinu direttu di u mouse nantu à l'elemento di a circuitu, selezziunate l'elemento in u menù contestuale “Format di una figura”.
2. In a finestra chì si apre in a diritta, selezziunu "Fà".
3. In u menù espansiu, selezziunu “Solid Fill”.
4. Cliccendu nantu à l'icona "Colore", selezziunate u culore di forma desiderata.
5. Oltre à u culore, pudete adattà u livello di trasparenza di l'oggetto.
6. Dopu avete fattu i cambiamenti necessarii, a finestra “Format di una figura” pò fermà.
7. U culore di l'elemento di u diagramma di blocchi hè cambiatu.
Hè tuttu, perchè avete sapete cume fà u schema in Word 2010 - 2016, è ancu in versioni precedenti di stu prugramma multi-funzionale. L'istruzzioni descritte in st'articulu sò universali, è si adatta à ogni versione di u pruduttu Microsoft Office. Vi vogliu alta produttività in u travagliu è ghjunghje solu risultati positivi.