Cume installà i fonti di Windows

Malgradu u fattu di stallazione di fonti novi in ​​Windows 10, 8.1 è Windows 7 hè una prassi faci sùbula chì ùn necessite micca abilità spiciali, a quistione di cumu installà i fonti hè spessu sente.

Questu tutorial spiega cume aghjunghje fonti à tutte l'ultime versioni di Windows, ciò chì fonti sò supportati da u sistema è ciò chì da fà se u fontu scaricatu ùn hè micca installatu, è ancu altre sfumature d'installazione di fonti.

Installazione di i font in Windows 10

Hè preferiti tutti i metudi per l'installazione manuale di i fonti, descritti in a prossima sezione di stu manuale, per travaglià per Windows 10 è oghje.

Tuttavia, cumincendu cù a versione 1803, un novu modu aggiuntivu per scaricà è installà i fonti da u magazinu apparve in i primi dieci, da i quali principiatu.

  1. Vai à Start - Options - Personalization - Fonts.
  2. Un elencu di fonti già installati nantu à u vostru computer si aprirà cù a possibilità di vederli in anteprima o, se hè necessariu, li eliminà (cliccate nant'à u fontu, è dopu in l'infurmazioni nantu à u so cliccate nantu à u bottinu Elimina).
  3. Se in cima di a finestra di Fonts, cliccate "Get fonts addizionali in Microsoft Store", u negoziu di Windows 10 si aprirà cun fonti dispunibuli per u scaricamentu libre, è parechji quelli pagati (attualmente a lista hè scarsa).
  4. Dopu avè selezionatu un font, cliccate "Get" per scaricà è installa automaticamente u font in Windows 10.

Dopu avè scaricatu, u fontu sarà installatu è dispunibule in i vostri prugrammi da aduprà.

Cume per stallà i fonti per tutte e versioni di Windows

I font scaricati sò file normali (ponu esse in un archiu zip). Windows 10, 8.1 è 7 supportanu fonti TrueType è OpenType, i schedari di questi fonti portanu e extensioni .ttf è .otf, rispettivamente. Se u vostru font hè in un furmatu diversu, allora ci hà informazioni nantu à cumu si pò aghjunghje troppu.

Tuttu u vostru avete bisognu di stallà u font ancu esiste in Windows: se u sistema vede chì u lugghjulu in cui travagli è un file di font, u menù contestuale di u file (chjamatu da u cliccatu dirittu di u mouse) cuntene l'elementu "Install" chì (diritti di amministratori sò richiesti), u fontu sarà aghjuntu à u sistema.

In questu casu, pudete aghjunghje caratteri micca unu à l'altru, ma parechji in una volta - selezziunu parechji file, dopu cliccà e cliccate cun u cliccà e l'elemento di menu da installà.

I caratteri installati cumpareranu in Windows, è in tutti i prugrammi chì tenenu fonti dispunibili da u sistema - Word, Photoshop è altri (i prugrammi bisognanu dà esse ripartuti per i caratteri da apparà nant'à u listinu). À propositu, in Photoshop pudete ancu installà tippi tipekit.com cù l'applicazione Creative Cloud (scheda Risorse - Fonti).

U secondu modu di stallà i fonti hè di copia una semplice (trascina) e schedari cun elli in a cartella. C: ts Tipi di WindowsCusì, u installazione sarà fatta cum'è in a versione precedente.

Ci vole à avverà chì, sì entrando in questa cartula, una finestra si aprà per gestisce i fonti installati di Windows, in cui pudete cancellà o vedi i fonti. Inoltre, pudete "nascere" i fonti - quessa ùn li elimina micca da u sistema (pò esse impiegati per u sistema operativu), ma si nascone in elenchi in vari prugrammi (per esempiu, Word), so. qualcunu pò e facilita u travagliu cù i prugrammi, permettendu di lasciare solu ciò chì hè necessariu.

Se u fontunu ùn hè micca installatu

Ci si pò truvà chì sti metodi ùn funzionanu micca, è e cause è i metudi di a so soluzione pò esse differenti.

  • Se u font non hè installatu in Windows 7 o 8.1 cù un messaghju d'errore in u spiritu di "u schedariu ùn hè micca un file di font" - prova di scaricà u stu font da un'altra fonte. Se u font non sia in forma di un file ttf o otf, allora pò esse convertutu cù qualchì convertitore in linea. Per esempiu, se avete un file Woff cun font, trova u convertitore in Internet per a query "woff to ttf" è esegui a cunversione.
  • Se u fontunu ùn hè micca installatu in Windows 10 - in questu casu, le istruzioni di sopra si applicanu, ma ci hè una nuance aggiuntiva. Parechji utenti anu notatu chì i caratteri ttf pudianu esse micca installati in Windows 10 cù u firewall incorporatu disattivatu cù u listessu messaghju chì u luggeru ùn hè micca un file di font. Quandu accende u firewall "nativu", tuttu hè statu bè. Un sbagliu stranu, ma hà bisognu di verificà chì incù un prublema.

A mo opinione, aghju scrittu una guida globale per l'usini principianti di Windows, ma sì avete dumannate domande, pudete dumandate li cumandate in i commenti.