In l'aggiornamentu di Windows 10 (1607), parechje applicazioni nuove sò apparse, unu di i quali, Connect, ti permette di trasformà u vostru computer o laptop in un monitor wireless senza utilizà a tecnologia Miracast (vedi stu tema: Cumu cunnessu un laptop o un computer à un TV sopra a Wi-Fi).
Cioè, se avete dispositivi chì supportanu l'immusioni wireless è a trasmissione sonora (per esempiu, un telefonu o tablet di Android), pudete trasferisce u cuntenutu di u so schermu in u vostru computer Windows 10. Poi, cumu funzi.
Trasmissione da un dispositivo mobile à un computer Windows 10
Tuttu u vostru bisognu di fà hè di aprite l'applicazione Connect (pudete truvà cun a ricerca di Windows 10 o solu in a lista di tutti i prugrammi di menu di Start). Dopu à quandu (mentre l'applicazione hè in scena) u vostru computer o laptop pò esse rilevatu cume un monitor wireless da dispositivi cunnessi à a stessa rete Wi-Fi è supportendu Miracast.
Aggiornamentu 2018: malgradu u fattu chì tutti i passi descritti di seguito cuntinuanu à travaglià, e novu versioni di Windows 10 anu funzioni avanzate per istituite una trasmissione à un computer o un laptop via Wi-Fi da un telefonu o da un altru computer. Scopri di più nantu à i cambiamenti, e funzioni è i prublemi possibili in una istruzione separata: Cumu trasferisce una immagine da Android o un computer à Windows 10.
Per esempiu, vedemu cumu a cunnessione vederà nantu à u vostru telefonu Android o tablet.
Prima di tutti, sia u computer sia u dispositiu da cui a trasmissione sarà effettuata duveranu esse cunnessi à a stessa rete Wi-Fi (l'aggiornamentu: u requisitu in novu versioni ùn hè micca obbligatorio, basta girà l'adattatore Wi-Fi nantu à dui dispositivi). Oppure, se ùn avete micca un router, ma u computer (laptop) hè equipavu cù un adattatore Wi-Fi, pudete accende un hot spot mobile quessa è li si cunsulta da u dispositivo (veda u primu metudu in l'istruzioni Cumu distribuisce Internet via Wi-Fi da un laptop in Windows 10). Dopu à quì, in u persunu di notificazioni, cliccate nantu à l'icona "Diffusione".
Sì vi avemu avvisatu chì ùn ci sò micca dispositivi rilevati, andate in l'impostazioni di trasmissione è assicuratevi chì a ricerca di monitoru senza fili sia attivata (vedi a schermata).
Sceglite un monitor senza filu (hà u nomu di u vostru computer) è aspettate chì a cunnessione sia stabilita. Se tuttu va bene, vedite una maghjina di u schermu di u telefuninu o di u tablet nant'à a finestra di cunnessione di l'applicazione.
Per praticità, pudete attivà l'orientazione orizzontale di u schermu nantu à u vostru mubile, è aprite a finestra di l'applicazione nantu à u vostru computer in u so schermo in pienu.
Ulteriori informazioni è note
Avendu sperimentatu nantu à trè impianti, aghju notatu chì sta funzione ùn funziona micca bè in ogni locu (pensu chì sia collegatu cù l'apparecchiatura, in particulare, cun un adattatore Wi-Fi). Per esempiu, in un MacBook cun Windows 10 installatu in Boot Camp, ùn hè micca pussutu cunnesse.
A discrezzione da a notificazione chì hè apparutu quandu u telefuninu Android era cunnessu - "Un dispositivu chì prughjetta una immagine attraversu una cunnessione senza filu ùn supporta micca l'intrustioni di tocchiu cù u mouse di stu computer", anzi dispositivi devenu supportà tale input. Suppongo chì pò esse smartfones in Windows 10 Mobile, cioè. per elli, cù l'applicazione Connect, pudete probabilmente avè un "Continuum senza fili".
Ebbè nantu à i vantaggi pratichi di cunnessione di u stissu telefonu o tablet di sta manera: ùn aghju inventatu unu. Ebbè, eccettu per purtà alcune presentazioni à travaglià in u vostru smartphone è mostrarle per mezu di sta applicazione nantu à u grande schermu, chì hè controllatu da Windows 10.