Determinazione di u numaru di ghjorni in un mese in Microsoft Excel

Per risolve certi prublemi durante a creazione di una tavola, avete bisognu di specificà u numeru di ghjorni di u mese in una cella separata o in una formula per chì u prugramma faccia i calculi necessarii. In Excel ci sò strumenti per sviluppà sta operazione. Dai un ochju à i vari modi per applicà sta caratteristica.

Calculà u numeru di ghjorni

U numeru di ghjorni in un mese in Excel pò esse calculatu aduprendu operatori di categoria particulare. "Data è Ora". Per scopre chì opzione hè a più bona applicazione, primu avete bisognu di definisce obiettivi per l'operazione. A seconda di quessa, u risultatu di u calculu pò esse visualizatu in un elementu separatu nantu à u fogliu, è pò esse adupratu in un'altra formula.

Metudu 1: una cumbinazione di l'OPERATORI GIORNO è CARTONE

U modu più faciule per risolve u prublema hè una cumbinazione di operatori DAY è CRAFT.

Funzione DAY appartene à un gruppu di operatori "Data è Ora". Indica un numeru specificu da 1 finu à 31. In u nostru casu, u compitu di questu operatore hè di specificà l'ultimu ghjornu di u mese aduprendu a funzione incorporata cum'è un argumentu CRAFT.

Sintassi operatore DAY prossimu:

= DAY (data_format)

Hè cusì, u solu argumentu di sta funzione hè "Data in formatariu numericu". Sarà stabilitu da l'operatore CRAFT. Bisogna dì chì a data in un format numericu hè diversa da u furmatu di solitu. Per esempiu, a data 04.05.2017 in forma numerica sarà simile 42859. Cume, Excel utilizza stu furmatu solu per e operazioni interne. Hè raramente usatu per visualizà in cellule.

Operatore CRAFT si chjama à indicà u numeri ordinale di l'ultimu ghjornu di u mese, chì hè un numeru specificu di mesi in avanti o in ritardu da a data specifica. A sintassi di a funzione hè cum'è seguita:

= CONMS (start_date; number_months)

Operatore "Data di inizio" contiene a data da chì hè fattu u contu, o una riferenza à a cella induve hè situata.

Operatore "Numru di mesi" indica u mumentu di mesi chì avianu da esse contu da a data data.

Ora vedemu cumu questo funziona cun un esempiu specificu. Per fà quessa, piglià un foglio di Excel, in una di e cellule di cui un certu numeru di calendario hè entratu. Hè necessariu cù l'aiutu di l'insieme di sopra di l'operatori per determinà quanti ghjorni in u periodu mensili à chì questu numaru riferisce.

  1. Selezzi a cella nantu à u fogliu in u quale hè esposta u risultatu. Cliccate nantu à u bottinu "Inserisci funzione". Stu buttu hè situatu à a sinistra di a barra di formula.
  2. A finestra accumuda Maestri di funzioni. Andate in a sezione "Data è Ora". Truvate è evidenziate u record "GIORNO". Cliccate nantu à u bottinu. "OK".
  3. A finestra di l'argumentu di l'operatore si apre DAY. Comu si pò vede, contiene un solu campu - "Data in formatariu numericu". Di solitu, un numeru o un ligame cù a cella chì ne contene hè stabilitu quì, ma avemu una funzione in stu campu. CRAFT. Dunque, setate u cursore in u campu, è cliccate nantu à l'icona in forma di triangulu à a sinistra di a barra di formula. A lista di operatori appena utilizati si apre. Se truvate in u nome "CRAFTS"dopu cliccate subitu annantu à questu per andà à a finestra di l'argumenta di sta funzione. Se ùn trovi micca quellu nome, allora cliccate nantu à a posizione "Altre funzioni ...".
  4. Inizià di novu Wizard di Funzione e torna passà à u listinu gruppu di operatori. Ma sta volta truvà u nomu. "CRAFTS". Dopu avè evidenziatu u nome specificatu, cliccate nantu à u bottinu. "OK".
  5. A finestra d'argumentu di l'operatore hè lanciata. CRAFT.

    In u so primu campu, chjamatu "Data di inizio", ci vole à dà u numeru chì avemu in una cella separata. Hè u numaru di ghjorni in u periodu à chì si riferisce chì noi determinà. Per ponu l'indirizzu di a cella, metti u cursore in u campu è dopu cliccanu nantu à u schernu cù u bottinu sinu di u mouse. E coordinate saranu immediatamente visualizzati in a finestra.

    In u campu "Numru di mesi" setatu u valore "0", perchè avemu bisognu di determinà a durata di esattamente u periodu à chì i numeri indicati si riferisce.

    Dopu cliccate nantu à u bottinu "OK".

  6. Comu pudete vede, dopu à l'ultima azzione, u numeru di ghjorni di u mese à chì appartene u numaru selezzione si propone in una cella in u strugliu.

A formula generale hà presu a forma seguente:

= DAY (CRAIS) (B3; 0))

In sta formula, u valore di a variabile hè solu l'indirizzu di a cella (B3). Dunque, se ùn vulete micca fà a procedura da Maestri di funzioni, pudete inserisce sta formula in qualunque elementu di u schede, basta semplicemente rimpiazzà l'indirizzu di a cella chì cuntene u numeru cù quello chì hè pertinente in u vostru casu particulare. U risultatu sarà simile.

Lezione: Statu di assistente di Excel

Metudu 2: Determinazione automatica di u numaru di ghjorni

Ora vedemu un'altra missione. Hè necessariu chì u numeru di ghjorni hè affissatu micca da un numeru di calendario datatu, ma per l'attuale. Inoltre, u cambiamentu di periodi sarà fattu automaticamente senza a participazione di l'utente. Ancu s'è pare stranu, ma sta missione hè più faciule chè u precedente. Per risolve ancu aperta Wizard di Funzione Ùn hè micca necessariu, perchè a formula chì esegue questa operazione ùn contiene micca i valori variabili o referenze à e cellule. Pudete puru accumpagnà in a cella di u fogliu in a quale vulete visualizà u risultatu, a formula seguente senza modifiche:

= DAY (CRAEMY (TODAY (); 0))

A funzione TODAY incarnata chì avemu aduprata in stu casu mostra u numeru attuale è ùn hà argumenti. Dunque, u numeru di ghjorni di u mese attuale serà sempre visualizatu in a cella.

Metudu 3: Calculà u numeru di ghjorni da aduprà in e formule cumplette

In i esempi di sopra, abbiamo dimostratu cume di fà u calculu di u numaru di ghjorni in un mese nantu à un numeru di calendario specificatu o automaticamente à u mese attuale cù u risultatu espositu in una cella separata. Ma truvà stu valore pò esse necessariu per calculà altri indicatori. In stu casu, u calculu di u numaru di ghjorni sarà fattu in una formula complessa è ùn serà visualizata in una cella separata. Vedemu cumu fà di stu esempiu.

Avemu bisognu di assicurà chì u nùmmiru di ghjorni rimasti finu à a fine di u mese attuale hè affissatu in a cella. Come in u metudu precedente, sta opzione ùn hà micca necessità di apertura Maestri di funzioni. Puderete ghjustu cundà l'espressione seguente in a cella:

= DAY (CRAEMY (TODAY (); 0)) - DAY (TODAY ())

Dopu à quessa, a cellula indicata mostrerà u numaru di ghjorni à a fine di u mese. Ogni ghjornu, u risultu sarà attualizatu automaticamente, è da u principiu di u novu periodu, u countdown cume prima. Ci hè una specie di timer di cuntenute da fà.

Comu pudete vede, sta formula contiene 2 parti. U primu di questi hè l'espressione di calcularu u numaru di ghjorni in un mese chì avemu già cunnoscutu:

= DAY (CRAEMY (TODAY (); 0))

Ma in a seconda parte, u numeru attuale hè sottratu da quest'indicatore:

-DAY (TODAY ())

Dunque, quandu esegue u calculu, a formula di u calculu di u numaru di ghjorni hè una parte integrale di una formula più complessa.

Metudu 4: Formula alternativa

Ma, purtroppu, e versioni di u prugramma prima di Excel 2007 ùn anu micca operatori CRAFT. Cumu sò quiddi utenti chì utilizanu a vecchia versione di l'applicazione? Per elli, sta possibilità esiste cù un'altra formula chì hè più massiccia chè a descritta sopra. Vedemu cumu calculà u numeru di ghjorni in un mese per un numeru di calendario specificu chì utilizza sta opzione.

  1. Selezzi a cella per visualizà u risultatu è andà à a finestra d'argumentu di l'operatore DAY già cunnube per noi modu. Posa u cursore in un unicu campu di sta finestra è cliccate nantu à u triangulu invertitu à a sinistra di a barra di formula. Andate in a sezione "Altre funzioni ...".
  2. In a finestra Maestri di funzioni in un gruppu "Data è Ora" selezziunate u nome "DATE" è cliccate nantu à u pulsante "OK".
  3. A finestra di l'operatore inizia DATE. Questa funzione converte a data da u furmatu usuale à un valore numericu, chì l'operatore deve allora procesà. DAY.

    A finestra aperta hà trè campi. In u campu "Giornu" si pò entrà immediatamente u numeru "1". Questu hè a stessa azzione per ogni situazione. Ma l'altri dui campi duveranu fà beni.

    Piazzà u cursore in u campu "Anu". Dopu, andate à a scelta di l'operatori attraverso u triangulu famigliali.

  4. Tutti in a stessa categoria Maestri di funzioni selezziunate u nome "ANNO" è cliccate nantu à u pulsante "OK".
  5. A finestra d'argumentu di l'operatore inizia. Anu. Definisce l'annu per u numeru specificatu. In una scatula unica "Data in formatariu numericu" specificate u ligame per a cella chì cuntene a data originale per chì avete bisognu per determinà u numeru di ghjorni. Dopu, allura, ùn affruntami micca à cliccà nantu à u bottinu "OK", è cliccate nantu à u nome "DATE" in a barra di formula.
  6. Dopu torna torna à a finestra d'argumentu. DATE. Piazzà u cursore in u campu "Mese" è andate à a selezzione di funzioni.
  7. In Wizard di funzione cliccate nantu à u nome "MONTH" è cliccate nantu à u pulsante "OK".
  8. A finestra d'argomentu di a funzione principia. MESE. I so task sò simili à l'operatore precedenti, solu quì mostra u valore di u numaru di u mese. In u solu campu di sta finestra mette a stessa riferenza à u numeru originale. Dopu, in a barra di formula, cliccate nantu à u nome "GIORNO".
  9. Avemu ritornu à a finestra di argumenti. DAY. Quì avemu da fà una solu tocca di picculu. In u solu campu di a finestra in cui i dati sò già situati, aghjunghemu l'espressione à a fine di a formula "-1" senza quotazione, è ponu ancu "+1" dopu à l'operatore MESE. Dopu cliccate nantu à u bottinu "OK".
  10. Comu pudete vede, u numeru di ghjorni di u mese à u quale u numaru specificatu appartene hè messu in vede in a cella anteghjiata A formula generale hè u seguitu:

    = GIORNO (DATA (ANNU (D3); MU (D3) +1; 1) -1)

U secretu di sta formula hè semplice. Li usamu per determinà a data di u primu ghjornu di u periodu successivu, è poi li sottraghju un ghjornu, ricevendu u numeru di ghjorni di u mese determinatu. A variabile di sta formula hè una riferenza di cella. D3 in duie lochi. Se ti rimpiazzià l'indirizzu di a cella in cui hè a data in u vostru casu particulare, allora pudete ghjustu cume sta espressione in qualunque elementu di u schede senza aiutu Maestri di funzioni.

Lezione: Funzioni in data e ora di Excel

Comu pudete vede, ci sò parechje opzioni per scopre u numaru di ghjorni in un mese in Excel. Di quale di esse si utilizza dipende u scopu ultimu di l'utente, è nantu à a versione di u prugramma ch'ellu utilizza.