Pulizia di u computer da spazzatura in Clean Master per PC

Se avete un dispositiu nantu à Android, pudete cunnosce u prugramma Clean Master, chì ti permette di sbarrazzà u sistema di file temporanei, cache, prucessi in più in memoria. Quest'ultima si concentra nantu à a versione Clean Master per un computer disegnatu per a listessa. Pudete ancu esse interessatu à una revisione di i migliori programmi di pulizia di l'ordinatore.

Dicu subitu subitu chì mi piaciinu stu prugramma libaru per pulì u computer da spazzatura: à parechji, CCleaner hè una bona alternativa per l'utenti novelli - tutte e azzioni in Clean Master sò intuitive è intuitive (CCleaner ùn hè ancu complicatu è hà più funzioni, ma alcune funzioni richiede affinchì l'usu capisca ciò chì faci).

Aduprate Clean Master per PC per pulì u sistema

À l'ora, u prugramma ùn supporta micca a lingua russa, ma tuttu hè chiaru in esse. L'installazione accade in un clic, mentre qualchi prugrammi impurtanti ùn sò micca installati.

Subitu dopu a stallazione, Clean Master scansiona u sistema è offre una relazione in una forma grafica convenienti, visualizendu u spaziu occupatu chì pò esse liberatu. U prugramma pò esse pulitu:

  • Navigatori cache - mentre per ogni navigatore pudete fà una pulizia separata.
  • Cache di sistema - Fichjetti temporanei di Windows è sistemi, log files, e più.
  • Pulite i rifiuti in u registru (inoltre, pudete ripristinà u registru.
  • Rimuova i schedari oi coda temporali di prugrammi è ghjoci di terze parti in computer.

Quandu sceglite un elementu da a lista, pudete vede i dettagli di ciò chì si propone di sgugliete da u discu cliccendu "Dettagli". Pudete puru scurdà li schedari relativi à l'elemento selezionatu manualmente (Pulizia) o ignorarli durante a pulizia automatica (Ignore).

Per avvicinà a pulizia automatica di u computer da tutti i "spazzatura" truvati, cliccate nantu à u bottinu "Pulite Ora" in l'angulu in dirittu superiore è aspettate un pocu. À a fine di a procedura, vedi un raporsu dettagliatu nantu à quantu spaziu è à spese di i file chì avete liberatu nantu à u discu, è ancu una iscrizzione affermativa chì u vostru computer hè adesso veloce.

Mi annunziau chì, dopu l'installazione di u prugramma, si aghjusta per l'iniziu, scansiona u computer dopu à ogni accende è mostra i ricordi se a dimensione di l'ordine supera i 300 megabyte. In più, si aghjusta per se stessu à u menù contestuale di u paniere di ricicchiu per lancia subitu una pulizia. Se ùn avete bisognu di unu di i sopra, u tuttu hè disattivatu in l'impostazioni (a freccia in l'angulu superiore - Impostazioni).

Mi piaciunu u prugramma: ancu s'ellu ùn adupru micca tali prudutti, ponu racòglà un utilizatore di l'urdinatore novizio, chì ùn faci nunda, funziunà "senza intuizioni" è, per quessa, quantu puderà dì, a prubabilità di vene. hè minimu.

Pudete scaricà Clean Master per PC da u situ ufficiali di u sviluppatore www.cmcm.com/en-us/clean-master-for-pc/ (po è chì a versione russa cuminciai à cumparà).