Top 10 migliori ghjochi per Xbox 2018

I migliori ghjochi di Xbox One in u 2018 hanno permessu à l'utente di fà un bellu viaghju in cerca di tesori pirati, diventà aiutanti di u Sheriff in a investigazione di questioni cumplette, è dinò per immergersi in affari puramente pacifichi - per diventà agriculi puru - per diventà agricultrici semplici per un arcu, chì si vendenu stessi. Ancu una maghjina di opportunità ancu più grande - in i ghjochi migliori di Xbox 360: l'annu 2018 hè u tempu di u primu per i fan di a battaglia di ballu, di calciu è di caccia.

U cuntenutu

  • Top Games 2018 per Xbox One
    • Red Dead Redemption 2
    • Battlefield 5
    • Luntanu 5
    • Hitman 2
    • Simulator agriculu 2019
    • Monster Hunter: Mondo
    • Mare di ladri
  • I migliori ghjochi di 2018 per a Xbox 360
    • FIFA 19
    • Just Dance 2019
    • World of Tanks: Mercenaries

Top Games 2018 per Xbox One

A maiò parte di i prughjetti interessanti di l'annata per a Xbox One sò sparatorie, l'azzione di cui si sviluppa in vari lochi di u mondu: da stati inventati in America à isole misteriosi in l'oceanu.

Red Dead Redemption 2

U protagonista di sta tiri in terza persona hè un cowboy disperatu Arthur Morgan, u tipicu rapprisentante di u mondu di gangster Wild West. In a banda di una banda di 20 persone, hè implicatu in un tentativu di derubà una banca, chì ùn hà micca avutu successu. Oghji i sfortunati avveratari anu da nascondà. È in u so sulu ùn sò micca solu i servitori di un'agenzia di detective, ma dinò i rappresentanti di una banda rivale.

Sentite per un cowboy di l'Occidentu

Battlefield 5

A ghjocazione video di a rete hà combinatu un tiratore tatticu, ghjocu di ghjocu di rolu è strategia. L'utente hà una scelta di chì latu:

  • unisci à i posti di i Marini di u Corpi di i Stati Uniti;
  • sustene l'Esercitu di Liberazione di u Populu Cinese;
  • diventà un caccia è di a coalizione di u Mediu Oriente.

U jocu hà un sistemu chjaramente classicu, chì vi permette di passà à u comandante - u sistema seleziona i più sperimentati di i candidati chì guadagnanu u numeru massimu di punti.

Pudete sceglie nantu à u latinu chì ghjucate

Luntanu 5

U ghjocu accade in un statu americanu fittizio, duve u sceriffu lucale cunfirma una secta religiosa estremamente periculosa. U mondu apertu di u ghjocu vi permette di viaghje liberamente è l'editor di i caratteri ti permette di adattà una numerosa caratteristica à u caratteru principale, cum'è u culore di a so pelle. Pudete ancu scegliere e armi. In l'arsenali ci sò fucili, mitragliatrici, archi è ancu cò còtaplani Molotov.

Una grande selezione di armi diversifica u ghjocu.

Hitman 2

U protagonista di u ghjocu hè un assassinu chì esegue missioni intornu à u mondu. In Hitman 2, l'assassinu deve esegui sei impegni in diversi paesi - da e foreste tropicale spesse à megalopolisi chì stanno svanendu da u calore di e strade. A cumpagnia cù a prima parte di u ghjocu, una numeru di innovazioni sò apparse quì, trà quali sò a possibilità di una modalità multiplayer.

Viaghjà in tutti i paesi è travagli cumpleti

Simulator agriculu 2019

Amati da i gamer, u simulatore di u 2019 diventò ancu più interessante. Com'è a versione precedente, l'utente deve custruisce a so propria splutazione è organizza u so travagliu di successu. È avà l'arsenali di mezzi per questu hà successu per a nova tecnulugia agricula americana è europea per l'aratura, a cultivazione, a fecundazione è a racolta. In più, u lettore duverà dimostrà e so abilità d'affare, perchè a cultura deve micca esse raccolta, ma dinò realizata cù prufittu.

A versione migliorata di u vostru simulatore preferitu

Monster Hunter: Mondo

In a prossima parte di a famosa serie Monster Hunter, u lettore duverà di affrontà un gran numeru di creature assai periculose. Modu multiplayer dispunibule. Un ghjocu cumunu impone fino à quattru giocatori. A so disposizione - un enorme arsenale di armi è mezi di prutezzione da mostri immensi. Una di e funzioni di u ghjocu hè chì deve esse passata assai pruduttivu in modu da ùn sbucate seriamente. Dunque, vale a pronta preparazione in anticipu: a missione pò piglià un quantu di tempu.

U ghjocu hè perfettu per i fan di a fiction

Mare di ladri

Un ghjocu d'avventura cù un mondu apertu permette à l'utenti di sentiri cum'è veri "lupi di u mare" - cacciatori di tesori. Per ghjunghje à u tesoru, i lettori duveranu participà à un gran numeru di battaglie è esplorà più di una isula pittoresca. Tuttavia, se vulete, u gamerore avia l'occasione di pruvà nantu à ellu stessu è roli completamente diversi: u mercante di a pace, u pruprietariu di a so propria flotta è u famosu ladatore chì attacca i navi di altre persone.

In stu ghjocu vi piacerebbe allure grafiche brillanti è avventure emozionanti.

I migliori ghjochi di 2018 per a Xbox 360

U premier primu per Xbox 360 per 12 mesi era un pocu. In listessu mumentu, si hè rivelatu esse prughjettu per un auditoriu assai diversu.

FIFA 19

U stimulatore di calciu permette di sceglie unu di parechji modi di ghjocu, chì u numeru in a nova versione di u prughjettu hà cresciutu significativamente. Per esempiu, a modalità "Niente Regole" permette à i ghjucatori impunitati (senza avè avvisi) di falli. Mentre u mode "Survival" riduce u numaru di squadre dopu à ogni scopu puntuatu, cacciò un atleta da a squadra naziunale. E funzioni inaspettate sò fornite da u modalità "Play to ...": quì l'utellu stessa determina certi reguli per i ghjucatori è entra in i punti marcati per e squadre. In più di u ghjocu di calciu, u ghjocu hà ancu una storia d'affari: i lettori stellati ponu lanciari ora i so propri marchi è riceve dividendi da i so.

Unu di i ghjochi più popolari di l'ultimi anni.

Just Dance 2019

A nova parte di u ghjocu di musica è ballu cunosciutu. À a disposizione di i ballerini hè una playlist espansa (hà aumentatu di 40 canti novu), è dinò una numeru di funzioni supplementari. Cusì, ottu balli di i zitelli di i zitelli, disignati apposta per u prughjettu da i specialisti di sviluppu di i zitelli, sò stati annantu à u ghjocu. Oghji, i zitelli puderanu dinò pruvà ballu cù Just Dance, è sò supportati da sistemi di valutazione individuale di e prestazioni è reguli di punizione di punti, è da prufessi insegnanti di ballu di i bambini apposta in u ghjocu.

Perfetta per i zitelli è l'adulte.

World of Tanks: Mercenaries

Questa serie di simulatore di serbatoi di arcata da sviluppatori bielorussi porta u prughjettu à un novu livello qualitativu. L'attenzione di l'utenti sò i veiculi di guerra, chì semplicemente ùn sò micca in natura. Molti di elli anu cummerciu sferenti interessanti sviluppi da i creaturi di tanks da u mondu sanu. Per esempiu, i cadaveri di certi di l'ibridichi si sò rivelati sovietici, i turri, l'Americanu è l'armi, l'alemanu. A gameplay hà ancu ricevutu una serie di aggiornamenti - hè diventatu più complessu è tende, perchè u lettore hè oghji confrontatu da un esercitu più avanzatu di mercenari.

A nova versione di u ghjocu preferitu

2018 ùn hà micca disprezzatu i proprietari di Xbox One è Xbox 360. I novi ghjochi presentati da ghjennaghju à dicembre l'anu pussutu trà u tempu micca solu interessanti, ma ancu cù benefici: immergerete in a cultura di l'altri paesi, migliorate a vostra cunniscenza di l'attività è imparà à ballare, sottu à a guida di menturi virtuali.