Determinate a capacità di u processore

A capacità di a CPU hè u numeru di bit chì a CPU hè capaca di prucede in un modu. In u primu parcorsu ci era 8 e 16 modelli di bit, oghje sò stati sustituiti da 32 è 64 bit. I trasformatori cù l'architettura 32-bit diventanu sempre più rari, da allora si sò rapidamente rimpiazzati da mudelli più putenti.

Informazione generale

Truvà u bit di u processore pò esse un pocu più difficiule di l'aspettu. Per fà quessa, bisognu di a capacità di travaglià "Linea di cumannu"o prugramma di terze parti.

Un di i modi più facili da scopre a larghezza di u processore hè di scopre quantu u OS hè sè. Ma ci hè una certa sfumata - questu hè un modu molto imprecisu. Per esempiu, avete un OS di 32 bit installatu, quessa ùn significa micca chì a vostra CPU ùn supporta micca architettura di 64 bit. È sì u PC hà un OS di 64 bit, allora quì significa chì a CPU hè larga 64 bit.

Per imparà l'architettura di u sistema, andate à ella "Pruprietà". Per fà quessa, cliccate solu nantu à u bottinu direttu di u mouse nantu à l'icona "U me computer" e sceglite in u menu di caduta menu "Pruprietà". Pudete ancu preme u pulsante RMB "Start" è in u menu di menù menu select "Sistema", u risultatu sarà simile.

Metudu 1: CPU-Z

CPU-Z hè una soluzione software chì vi permette di scopre e caratteristiche dettagliate di u processore, scheda video, RAM di computer. Per vede l'architettura di u vostru CPU, basta scaricà è esegui u lugiziale desideratu.

In a finestra principale, truvà a linea "Specifiche". À a fine verrà indicata una capacità di cifra. Hè designatu cum'è - "x64" - Questu hè architettura di 64 bit, ma "x86" (raramente scanta "x32") - Ciò hè 32 bit. S'ellu ùn hè micca elencatu quì, allora vede a linea "Istruzioni", un esempiu hè mostratu in u screenshot.

Metudu 2: AIDA64

AIDA64 hè un prugramma multifunzione per monitorà vari indicatori di u computer, cunducendu testi speciali. Cù u so aiutu, pudete truvà facilmente ogni caratteristica di l'interessu. Merita di ricordà - u prugramma hè pagatu, ma hà un periodu di dimostrazione, chì serà abbastanza per scopre a capacità di a CPU.

L'istruzzioni per l'usu AIDA64 hè simule:

  1. Andà à "Cunsigliu di sistema", cù l'aiutu di una icona speciale in a finestra principale di u prugramma o di u menu di sinistra.
  2. Allora in a sezione "CPU"U caminu à stà hè guasgi cum'è u primu paragrafo.
  3. Ora fate attenzione à a linea "Instruction Instruction", i primi numeri significanu a capacità di i numeri di u vostru processore. Per esempiu, i primi numeri "x86", rispettivamente, l'architettura di 32 bit. Tuttavia, se si vede, per esempiu, tale valore "x86, x86-64", allora attenti à l'ultime cifre (in stu casu, a prufonda di bit hè 64-bit).

Metudu 3: Linea di Commandu

Questu metudu hè un pocu più cumplicatu è inusuale per i pussibuli inesperti, paragunatu à i primi dui, ma ùn hà bisognu di installazione di prugrammi di terze parti. L'istruzione sembra quì:

  1. Prima ci vole à apra "Linea di cumandamentu". Per fà quessa, pudete aduprà a combinazione di tasti Win + R è entrate u cumandamentu cmdcliccendu dopu Enter.
  2. In a console chì si apre, inserisci u comandosysteminfoè cliccate Enter.
  3. Dopu un pocu di seconde vedi certi informazioni. Ricercà in linea "Processore" numeri "32" o "64".

Indipende cunnosce u bit hè abbastanza facili, ma ùn confundite micca u bit di u sistema operativu è a CPU. Depindenu l'unu di l'altru, ma pò esse micca sempre identichi.