Software per adattà u sonu


Ogni applicazione moderna di navigazione in Web vi permette di visualizzare una lista di file scaricati cù u navigatore. Questu pò esse fattu ancu in u navigatore integratu Internet Explorer (IE). Questu hè abbastanza utile, perchè spessu utilizatori novici risparmianu qualcosa da Internet à un PC, è allora ùn pò truvà i schedari necessarii.

A discussione chì seguita fighjula nantu à cume vede i download in Internet Explorer, cumu gestisce questi file, è cume configurà i parametri di download in Internet Explorer.

Guarda i download in IE 11

  • Apri Internet Explorer
  • In u angulu in alto a destra di u navigatore, cliccate nantu à l'icona U serviziu in forma di una marcia (o a combinazione di tasti Alt + X) è in u menu chì si apre, selezziunate l'element Guarda i download

  • In a finestra Guarda i download L'informazione nantu à tutti i file scaricati sarà visualizata. Pudete ricercà u schedariu desideratu in sta lista, o pudete andà in u cartulare (in a colonna Ubicazione) specificatu per scaricatu è cuntinuà a ricerca quì. Per difettu, questu hè un directory. Scaricamenti

Da dì ancu notu chì i scarichi attivi in ​​IE 11 sò visualizzati in fondo à u navigatore. Cù tali file, pudete fà e stesse operazioni cum'è ancu altri file scaricati, cioè, aprite u schedariu dopu u scaricamentu, aprite a cartella chì cuntene stu file è aprite la finestra "Vede i download"

Impostazione di e opzioni di download in IE 11

Per configurà i cunfigurazioni di boot avete bisognu in a finestra Guarda i download in u pannellu inferiore cliccate nantu à l'elemento Parametri. Next in a finestra Opzioni di download Pudete specificà una cartulina per postu i file è annunziati s'ellu merita a notificà l'usu nantu à u cumplimentu di u download.

Cumu si pudete vede, i file scaricati in Internet Explorer ponu esse configuratu facilmente è rapidamente, è ancu e impostazioni di scaricazione personalizate.