Top 10 migliori tablet di 2018

U mercato di i pasticceria hè in sperimentazione assai luntanu di i migliori. A causa di una domanda di consumatore per questi prodotti, i pruduttori anu perse interessu à pruduce è sviluppà modelli interessanti. Tuttavia, questu ùn significa micca chì ùn ci hè nunda di sceltu. Hè per quessa chì avemu preparatu per voi un elencu di i migliori tablet in u 2018.

U cuntenutu

  • 10. Huawei MediaPad M2 10
  • 9. ASUS ZenPad 3S 10
  • 8. Xiaomi MiPad 3
  • 7. Lenovo Yoga Tablet 3 PRO LTE
  • 6. iPad mini 4
  • 5. Samsung Galaxy Tab S3
  • 4. Apple iPad Pro 10.5
  • 3. Microsoft Surface Pro 4
  • 2. Apple iPad Pro 12.9
  • 1. iPad Pro 11 (2018)

10. Huawei MediaPad M2 10

Huawei ùn hà micca patevatu à i nostri tablet, è cusì MediaPad M2 10 hè ancu più attraente. Eccellente u schermu FullHD, interfaccia liscia, quattru altanti à urti externi Harman Kardon è 3 GB di RAM chì facenu di questu dispositivo a scelta migliore in u segmentu cù un costu media.

L'inconvenienti includenu a fotocamera principale di qualità media è solu 16 GB di memoria interna in a versione basica.

A gamma di prezzi: 21-31 mila rubli.

-

9. ASUS ZenPad 3S 10

Stu dispositiu vanta una schermata di qualità cù a tecnologia Tru2Life è un esclusivo sistema audio Sound Hi-Res SonicMaster 3.0. I Taiwaniani d'Asus puderu truvà un ghjocu multimediale da u so pruduttu, chì hè ideali per ascoltà musica è guardà film. Ié, è 4 GB di RAM ùn saranu micca inutili cù a passione per i ghjochi mobili.

I svantaghji sò sèmplichi è evidenti: u sensore di impronta digitali hè solu assente, è i parlanti ùn sò micca a scelta migliore.

A gamma di prezzi: 25-31 mila rubli.

-

8. Xiaomi MiPad 3

I Cinesi di Xiaomi ùn inveci micca a bicicletta è semplicemente hà copiatu u design di l'Apple iPad in a so tablet. Ma ellu hà da stupisce ùn hè micca cù a so apparenza, ma cù u riempimentu. Dopu à tutti, in u so casu hè un MediaTek sei 8 core MT8176, 4 GB di RAM è una batteria di 6000 mAh. U dispositiu ti cumparerà dinò cù u sonu, perchè hà duie spiccezzi forti installati, in u sonu di chì ancu u basu hè un pocu notabile.

U dispositiu hà solu dui svantaghji critichi: a mancanza di LTE è di un slot per microSD.

A gamma di prezzi: 11-13 mila rubli.

-

7. Lenovo Yoga Tablet 3 PRO LTE

Unu di i mudelli più interessanti in termini d'ergonomia. È tuttu grazie à u latinu sinu inzuppatu è a presenza di un stand impurtatu. Pro projettore digitale incorporatu è una batteria di 10200 mAh, ancu, ùn vi scurdate.

Tuttavia, micca tuttu hè bè, perchè u dispositiu hà solu 2 GB di RAM, un processore di Intel Atom x5-Z8500 francamente discreto è già Android 5.1.

A gamma di prezzi: 33-46 mila rubli.

-

6. iPad mini 4

Hè da questu dispositiu chì u prugettu per u MiPad 3 hè statu pigliatu in prestu. In generale, stu mudellu hè assai simule à u so predequessu, ma hà un processore più mudernu (Apple A8) è l'ultima versione di iOS. U vantaghju indubbindibile sarà un display cù a tecnulugia Retina è una risoluzione di 2048 × 1536 pixel.

I svantaggi ponu esse attribuiti sicuramente à u design già stanchiatu, a piccula capacità di conservazione (16 GB) è una poca capacità di a batteria (5124 mAh).

A gamma di prezzi: 32-40 mila rubli.

-

5. Samsung Galaxy Tab S3

Beh, avemu avutu à i mudelli chì sò veramente interessanti. Galaxy Tab S3 hè solu un grande tablet, in cui ùn ci sò micca quasi difetti. Bona pruposta cù u Snapdragon 820, eccellente display SuperAMOLED è 4 altoparlanti stereo parlavanu da sè.

I svantaghji ùn sò micca a megliu fotocamera principale è micca ergonomia troppu cunsigliante.

A gamma di prezzi: 32-56 migliaia di rubli.

-

4. Apple iPad Pro 10.5

Stu mudellu da Apple cumparisce cù u dispositiu precedente. Hà unu di i migliori schermi nantu à u mercatu, un processore Apple A10X Fusion, 4 GB di RAM, è una batteria di 8134 mAh. A calibrazione di i culori cù u sistema DCI-P3, a cambiazione automatica di a gamma di culori True Tone è a frequenza di rinfrescamentu di fotogramme di 120 Hz rende a qualità di l'immagine in u schermu di stu dispositiu veramente di alta qualità.

U primu difettu di u tablet hè u so design senza visu è apparecchja assai povera.

A gamma di prezzi: 57-82 mila rubli.

-

3. Microsoft Surface Pro 4

Questu hè un dispositivu unicu chì corre sottu a versione cumpleta di Windows 10. Hà ancu un processore Intel Core è a capacità di cumprà una versione cù 16 GB di RAM è una conservazione interna di 1 TB. U design hè elegante è praticu, nunda di superfinu. Stu dispositiu hè ideale per e attività professionali

I svantaggi saranu una piccula autonomia è un connettore micca standard per a carica. Hè ancu da dì chì e periferiche in forma di stylus è tastiera ùn sò micca incluse in u pacchettu.

A gamma di prezzi: 48-84 mila rubli.

-

2. Apple iPad Pro 12.9

Questu dispositiu Apple vanta un processore Apple A10X Fusion, 12.9-inch IPS-schermo, su u eccellente è a qualità di stampa eccellente. Tuttavia, micca tutti voriranu un tale spaziu giganti, chì limita leggermente l'usu.

Cum'è accussì, u dispositiu ùn hà nè svantaghji. Benchì, se vulete, si pò attribuisci à un equipagiu poveru.

A gamma di prezzi: 68-76 migliaia di rubli.

-

1. iPad Pro 11 (2018)

Ebbè, questu hè solu u megliu di e migliori tablet chì sò dispunibuli da cumprà oghje. Hà i risultati più alti in AnTuTu, un design interessante è l'ultima versione di iOS. Inoltre, questu mudellu hà eccellenti ergonomia è sensazioni tattule. Hè ghjustu un piacè tenene u mani.

L'inconvenienti includenu a mancanza di una prugna per cuffie è prublemi cù a multitasking in IOS 12. Ancu questu altru hè pussibule più micca da a tavoletta stessa, ma à u sistema operativu.

A gamma di prezzi: 65-153 migliaia di rubli.

-

Questa rivisione ùn dichiara micca obiettività assoluta, chì fora di i mudelli summenzionati, ci sò ancu assai buoni opzioni degne di a vostra attenzione. Ma sò sti dispositivi chì sò popolari cù i clienti, è cusì andatu in cima in u 2018.