Cumu testà RAM cù MemTest86 +


I sistemi operativi Windows sò strettamente parlati micca omogenei: ogni elementu terzu o sistema hè a so componente. A definizione standard di u cumpunente di Windows hè un aghjurnamentu, un aghjurnamentu installatu, o una soluzione di terze parti chì influisce in a funzionalità di u sistema. Alcune di esse sò disattivate per difettu, dunque per abilità stu elementu vi fate bisognu di attivà. In più, certi cumpessi chì sò attivi per difettu ponu esse spentu senza dannà u OS. Dopu, vi introdurremu à a descrizione di a procedura per a manipolazione di i componenti di Windows 7.

Operazioni cù componenti di Windows 7

Tale azzioni, è ancu altre manipule relative à a messa in opera di l'OS, sò fatti per mezu "Pannello di cuntrollu". A prucedura hè cum'è seguita:

  1. Chiama "Start" è cliccate Pittura per opzione "Pannello di cuntrollu".
  2. Per accede à a Gestione di l'Add su OS, truvà è navigà à "Programmi è Componenti".
  3. A parte sinistra di a finestra "Programmi è Componenti" menu si trova. L'elemento hè situatu quì è chjamatu "Abilitazione o disabilitazione di cumpunenti di Windows". Fate attenzione à l'icona accanto à u nome di a opzione - significa chì avete avè diritti di amministratore per aduprarli. Sì ùn li avete, seguite u ligame sottu. S'ellu ci hè diritti, cliccate nantu à u nome di l'opzione.

    Vede ancu: Cumu uttene diritti di amministratore in Windows 7

  4. Quandu aghjusta per primu sta funzione, u sistema custruisce una lista di i componenti dispunibili - u prucessu piglia un pocu di tempu, perciò bisognu aspettà. Se invece di a lista di elementi vi videte una lista bianca, dopu à l'istruzione principale ci hè una soluzione per u vostru prublema. Approfitta di questu è cuntene a travaglià cù u manuale.
  5. I componenti sò furmati in forma di un arburu di directory, cù i direttori nidificati, per accessu à chì duvete aduprà u bottinu cu l'icona più. Per abilità un articulu, selezziunate a casella accanto à u so nome; per disattivarla, selezziunela. Quandu hè finitu, cliccate "OK".
  6. Chiudite a finestra di l'operazioni di l'elemento è ripartite u computer.

Questu hè a fine di u manualu per gestisce i componenti di u sistema.

Invece di un elencu di componenti, vedu una schermata bianca.

Un prublemu cumunu in l'utenti di Windows 7, è Vista - a finestra di gestione di i componenti sembra vuota, è a lista di funzioni ùn hè micca visualizzata. Un missaghju pò esse visualizatu ancu. "Please wait"quandu un tentatu hè fattu per fà una lista, ma allora scumbe. A più sèmplice, ma dinò a più fiduciosa soluzione à u prublema hè un verificatore di file di sistema.

Per di più: cumu si verifica l'integrità di i schedari di sistema di Windows 7

L'uppurtunità successiva hè di inserì un comando speciale in "Linea di cumannu".

  1. Run "Linea di cumandamentu" cù i diritti di l'amministratore.

    Per sapè di più: Cumu scappà a "Linea di Commandu" in Windows 7

  2. Scrivite à questu operatore è cunfirmate l'ingressu premendu Enter:

    reg cancellare HKLM COMPONENTS / v StoreDirty

  3. Ripartisce u computer per appiccà e cambiamenti.

Tuttavia, sta opzione ùn funziona micca sempre. U modu più radicale è più fiduciale hè di attivà l'uternità speciale Strumenti di Prugramma di Aggiornamentu di u Sistunu, chì pò riparà u prublema solu o spressu a componente difettu. L'entrate relative à l'ultima categoria deve esse eliminata manualmente da u registro, chì hè a soluzione à u prublema.

Scaricate u Sistema di Aghjurnamentu di l'Uggeria per Windows 7 64-bit / 32-bit

  1. À a fine di u scaricamentu di u lima, chjude tutti i prugrammi in esecuzione è esegui u installatore resultante. Per l'usu, questu pari à una installazione manuali di l'aggiornamenti, ma in realtà, invece di l'installazione, si verifica e corregge tutte e fallimenti chì l'utilità trova in u sistema. Cliccate "Sì" avà da fà a procedura.

    A prucedanza dighjà qualchì tempu, da 15 minuti à parechje ore, dunque sia pazienza è lasciate chì u software finisci u so travagliu.
  2. Una volta finita l'operazione, cliccate "Chiudi" è ripartite u computer.

    Una volta carregatu u Windows, pruvate à chjamà u manager di gestione di i componenti per scopre se a lista hè caricata in a finestra o micca. S'ellu ùn hè risoltu u prublema, seguite a guida.
  3. Cambia directoryC: Loghi di Windowsè aprite u schedariu CheckSUR.log cun l'aiutu di Notepad.
  4. Ulteriori passaggi ponu esse cumplicati, perchè per ogni casu, ci sò risultati diversi in u schedariu logu. Fate attenzione à a sezione. "Verificà i Manifesti di Pacchetti è i Cataloghi" in file CheckSUR.log. S'ellu ci hè errori, vedite una linea chì cumincieghja cù "f"seguitu da u còdice di l'errore è di u parcorsu. Se vede "risolve" in a linea successiva, cusì significa chì l'utensu hà pudelu correggere questu errore particulare. S'ellu ùn hè micca un missaghju di correzione, duverete agisce indipindente.
  5. Avà avete bisognu di sguassà manualmente e chiavi di registru associate in cunfurmità cù l'errori chì sò marcati cum'è micca modificatu in u log di l'utilità di riparazione. Inizià l'editor di registru - u modu più faciule per fà ciò è da a finestra Run: cliccate una combinazione Win + Rscrive in linearegeditè cliccate "OK".

    Seguitate sta strada:

    SOFTWARE HKEY_LOCAL_MACHINE Microsoft Windows CurrentVersion Component Based Servicing Packages

  6. L'azione ulteriore dipende da chì pacchetti sò marcate in CheckSUR.log - hè necessariu truvà u cartulare in u registru cù i nomi di sti pacchetti è cancellatu da u menù contestuale.
  7. Rinvià u computer.

Dopu eliminà tutte e chiavi di u Registro di sistema dannate, l'elenco di i componenti di Windows deve esse visualizatu. In più, l'Usari di Prugramma di Aggiornamentu di u Sistema pò ancu risolve altri problemi chì ùn puderete micca cunnosce.

Avemu introdottu à u metudu di abilità è disattivà i componenti di Windows 7, è hà dettu ancu ciò chì da fà se a lista di i componenti ùn hè micca visualizzata. Speremu chì questa guida sia diventata utili per voi.