Se à pruvate à diagnosticà i prublemi quandu Internet o rete locale ùn funzeghja micca in Windows 10, ricevi un missaghju chì un o più protocolli di rete mancanu nantu à stu computer, e l'istruzzioni sottu suggerisce più modi per risolveru u prublema, è chì speru ti aiuterà.
Tuttavia, prima di iniziare, vi prupone di disconnu è cunnessione di u cavu à a carta di rete PC è (o) à u router (cum'è un prucedimentu di cunnessione Wi-Fi) cù u cavu WAN al router. chì u prublema di "manchi protocolli di rete" hè causatu da u caviu di rete micca cunnessu.
Nota: se avete un suspettu chì u prublema apparisci dopu à l'installazione automatica di l'aggiornamenti à i driver di a scheda di rete o l'adattatore wireless, allora fate attenzione à l'articuli. Internet ùn funziona micca in Windows 10 è a cunnessione Wi-Fi ùn funziona micca o hè limitata in Windows 10.
Reset TCP / IP è Winsock
A prima cosa da pruvà hè se a risoluzione di problemi di rete scrive chì un o più di i protocolli di rete Windows 10 manca - reset WinSock è TCP / IP.
Hè sèmplice à fà quì: esce a promptu di cumunamentu cum'è amministratore (cliccate à dirittu destro in u pulsante Start, selezziunate l'elemento menu chì vole) è digià urdinanti i seguenti cumandamenti (premendu Invesciate ogni)
- netsh int ip reset
- netsh winsock reset
Dopu avè eseguitu questi cumandamenti, ripartite u computer è verificate se u prublema hè statu risoltu: cù una alta probabilità ùn ci sarà nunda di prublemi cù u protocollo di rete mancante.
Se avete u primu cumandatu, vedi un messagiu chì ti si hè negatu l'accessu, allora aprite l'Editor del Registro di sistema (chiavi Win + R, inserisci regedit), andate in a sezione (cartella di sinistra) SISTEME HKEY_LOCAL_MACHINE ControllaSet CurrentControlSet Control Nsi [eb004a00-9b1a-11d4-9123-0050047759bc} è cliccate à dirittu nantu à sta sezione, selezziunate "Permessi". Dà à u gruppu "Tutti" l'accessu pienu per cambià sta sezione, allora rializeghja u comando (e ùn vi scurdate di riavvià u computer dopu).
Disabilite NetBIOS
Un altru modu per risolve u prublema cù a cunnessione è Internet in sta situazione, chì hè scatta per alcuni utenti di Windows 10, hè di disattivà NetBIOS per una cunnessione di rete.
Pruvate i seguenti passi:
- Premete i tasti Win + R nantu à a tastiera (a chiave Win hè quella cun logu di Windows) è digita ncpa.cpl è poi premete OK o Enter.
- Fate un clic destro nantu à a vostra connessione ad internet (via LAN o Wi-Fi), seleziona "Proprietà".
- In a lista di protocolli, selezziunate a versione IP 4 (TCP / IPv4) è cliccate nantu à u bottinu "Proprietà" sottu (à tempu à chì, per cunnosce, vedi se stu protoculu hè attivatu, deve esse attivatu).
- À u fondu di a finestra di pruprietà, cliccate "Avanzate".
- Aprite a tabulazione WINS è setizà "Disable NetBIOS sopra TCP / IP".
Applicà e impostazioni chì avete fattu è ripartite u computer, è dopu verificà se a cunnessione hè andata cum'è deve.
I prugrammi chì causanu un errore cù i protocolli di rete di Windows 10
Tali prublemi cù Internet ponu esse ancu causati da prugrammi di terze parti installati nantu à un computer o laptop, è usando le connessioni di rete (ponti, a creazione di dispositivi di rete virtuale, ecc.) In certi maneri intelligenti.
Tra quelli chì si vedenu in a causa di u prublema descrittu - LG Smart Share, ma pò esse altri prugrammi simuli, ancu macchine virtuali, emulatori di Android è software pìcchinu. Inoltre, se recentemente in Windows 10 qualcosa hà cambiatu in a parte di l'antivirus o di u firewall, questu puderia ancu dà un prublema, verificate.
Altri modi per risolve u prublema
Prima di tutti, se avete un prublemu improvvisamente (vale à dire, tuttu u serviziu nanzu, è ùn avete micca reinstallatu u sistema), i punti di recuperu di Windows 10 ti puderanu aiutà.
In altri casi, a causa più cumuna di prublemi cù i protocolli di rete (s'è i metudi descritti sopra ùn aiutassi) sò i driver ingannati nantu à un adattatore di rete (Ethernet o Wi-Fi). In questu casu, in u gestore di dispositivi, pudete vedi sempre chì u "dispositiu funziona correttamente" è u driver ùn hà bisognu di esse aggiornatu.
Di regula, ogni rollback di u driver hè d'aiutu (in u gestore di e dispositive - cliccate à dirittu nantu à i dispositivi - proprietà, u pulsu "roll back" nantu à la scheda "driver", o l'installazione forzata di u "vecchio" driver ufficiali di u portatile o fabricanti di a scheda madre. I passi dettagliati sò descritti in dui manuali chì sò menzionate à l'iniziu di stu articulu.