Cumu aghjunghje eccezioni in Windows 10 Defender

L'antivirus Windows Defender annantu à Windows 10 hè, in generale, una funzione eccellente è utile, ma in certi casi si pò impedisce u lance di i prugrammi necessarii chì avete fiducia, ma ùn ci hè micca. Una soluzione hè di spegne u difensore di Windows, ma pò esse più raziunale per aghjunghje eccezioni à u rigalu.

In questo manuale si spiega in dettaglio cumu aghjunghje un schedariu o una cartella à l'eccezione di l'antivirus Windows 10 Defender in modo chì ùn ne disinstallassi micca spontaneamente o cumincià in futuro.

Nota: l'inserzione hè data per Windows 10 versione 1703 Creators Update. Per e versioni precedenti, pudete truvà parametri simuli in Impostazioni - Aggiorna è Sicurezza - Windows Defender.

Impostazioni di eccezione di Windows 10 Defender

L'impostazione di Windows Defender in l'ultima versione di u sistema hè trovu in Windows Defender Security Center.

Per aprirle, pudete cliccà à dirittu annantu à l'icona difensore in a zona di notificazioni (accantu à l'orologio in u dirittu inferiore) è selezziunate "Apri", o andate in Impostazioni - Aggiorna e Sicurezza - Windows Defender e cliccate nantu à u pulsante "Apri u Windows Defender Security Center" .

Ulteriori passi da aghjunghje eccezioni à l'antivirus saranu i seguenti:

  1. In u Centru di Sicurezza, aprite a pagina di configurazione per a prutezzione contra virus è minacce, è cliccate nant'à "Opzioni per a prutezzione contro i virus è altre minaccia".
  2. À a parte inferiore di a pagina successiva, in a sezione "Eccezioni", cliccate "Add o remove exceptions".
  3. Fate un clic nantu à "Sceglite una eccezione" è selezziunate u tipu di esclusione - File, Cartella, Tipu di File o Processo.
  4. Specifichi u caminu à l'elemento è cliccate "Apri".

Una volta finita, a cartella o file sarà aghjunta à e eccezioni di u difensore di Windows 10 è chì in futuro ùn saranu micca scansite per virus o altre minacce.

A mo raccomandazione hè di creà una cartulina separata per i prugrammi chì, secondu a vostra esperienza, sò sicuri, ma sò cancellati da u difensore di Windows, aghjunghje à l'eccezzioni è in futuro, tutti sti prugrammi vogliono esse carregati in sta cartella è dirittu da quì.

In listessu tempu, ùn vi scurdate di cautela è, se avete qualchi dubbi, vi prupone di verificà u vostru documentu nantu à Virustotal, forse, ùn hè micca sicura cum'è pensa.

Nota: per rimuovere le eccezioni da u protettore, torna à a pagina di l'impostazioni pè quessa hà aghjuntu e eccezioni, cliccate nantu à a freccia à diritta di a cartella o file è cliccate nantu à u bottu "Elimina".