Modu prutettatu in Yandex Browser: ciò chì hè, cumu funziona è cumu abilità

Yandex.Browser hè dotatu di una modalità protetta chì pruteghje l'utente quandu esegue certe azzioni è operazioni. In questu hè di aiutà micca solu à assicurà u computer, ma ancu à evità a perdita di dati persunali. Questu modu hè estremamente utile, perchè ci hè un numaru abbastanza grande di siti periculosi è scammers nantu à a rete, chì sò desiderosi d'avè profittu è prufittu monetariu à spese d'utenti chì ùn sò micca boni cunnisciutu di tutte le sutilezzi di una esperienza online sicura.

Cosa hè a modalità protetta?

Modu prutezzione in Yandex Browser hè chjamatu Protect. Si purtarà quandu aprite e pagine cù sistemi bancarii è di sistema di pagamentu. Pudete capiscia chì a modalità hè attivata da differenze visive: i tabulatori è u pannellu di u navigatore da u grigiu chiaru si giranu à grisgiu scuru, è l'icona verde cù u scudu è l'iscrizzazione currispondente compare in a barra di indirizzu. Di seguito sò dispunibule dui screenshot di pagine aperte in modu normale è protetto:

Modu normale

Modu prutettatu

Cosa hè accadutu quandu accadi a modalità protetta

Tutti i add-ons in u navigatore sò disabilitati. Questu hè necessariu affinchì nessuna di e estensioni marcate possa truvà i dati sensitivi di l'utente. Questa misura di prutezzione hè necessaria perchè una parte di i add-ons pò esse incorporata malware, è e dati di pagamentu ponu esse rubati o sostituiti. Sti addizioni chì Yandex hà pussutu fà persunale.

A seconda cosa chì faci a moda di prutezzione hè di verificare strettamente i certificati HTTPS. Se u certificatu bancariu hè chjornu o ùn hà fiducia, allora stu modalità ùn pò esse principiatu.

Pò accussì in modalità prutetta

Come annunziatu nanzu, Protect corre indipendente, ma l'utente può facilmente facilità a modalità protetta nantu à ogni pagina chì utilizza u protocolu https (è micca http) Dopu l'attivazione manuale di u modalità, u situ hè aghjuntu à a lista di e tutelate. Pudete fà ciò:

1. Andate in u situ desideratu cù u protocollo https, è cliccate nant'à l'icona di chjappu in a barra di indirizzu:

2. In a finestra chì si apre, cliccate nantu à "Leggi più":

3. Scendite à u fondu è à fiancu "Modu prutettatu"selezziunu"Abiliu":

Vede ancu: Cumu disattivà a modalità protetta in Browser Yandex

Yandex.Protect, naturalmente, prutege l'utenti da i froditori in Internet. Cù sta manera, dati personali è soldi restanu intatti. U so vantaghju hè chì l'utente possa aghjunghje siti per a prutezzione manuali, è pò ancu disattivà a modalità, se hè necessariu. Ùn ùn cunsigliu micca a disconnessione di stu modu senza necessità specifica, in particulare, s'è periodicamente o spissu facenu pagamenti in Internet o controllate e vostre finanze in linea.