Telegram 1.2.17


Tra i parechji messageri esistenti finu à telegram Telegram spicca per a massa di vantaggi è e caratteristiche innovatrici chì à l'altri mezi populari per a trasmissione rapida di l'infurmazioni nantu à Internet ùn si pò vantà. Cunsiderate Telegram Desktop, un'applicazione clientela di serviziu chì furnisce l'accessu à tutte e funzioni di sistema quandu usanu Windows cume una piattaforma software.

A maiò parte di l'utenti chì preferenu Telegrammi aduprate attivamente Android o a versione iOS di u messaggero per a cumunicazione è altri scopi, chì hè veramente veramente com'è. Ma, per esempiu, in a sfera di l'attività, quandu si vene a necessità di trasferisce grande quantità di informazioni, una varietà di schedari è l'usu attivu di a telefonia IP, un smartphone o una tavoletta cum'è un mumentu ùn hè micca a scelta migliore in termini di fattore di forma di dispositivi. Hè per quessa chì i sviluppatori di a versione Telegram per sviluppatori di computatori anu pigliatu micca menu l'attenzione di e scelte per l'OS mobili.

Caratteristiche speciali

Unu di i principali vantaggi di Telegram Desktop in comparazione cù l'altri messaggeri istantanei di piattaforma popolari è a piena autonomia di l'applicazione client per Windows. Cioè, indipende se l'utente hà attivatu u messaggero per Android o IOS, hà a capacità di aduprà tutte e funzioni fornite da u sistema, avendu solu un computer / laptop cù Windows è un numeru di telefonu per riceve un SMS cun un codu di attivazione.


Per esempiu, i famosi WhatsApp è Viber in versioni desktop ùn funziunanu micca, ma sò solu addizioni per i client per l'OS di mobili, chì hè piuttostu inconveniente in certe situazioni. In più, un gadget chì funziunà sottu u controlu di Android o iOS ùn hè per tutti, è nellu hè necessariu avè un mezu simile è fidatu di comunicà è trasmette informazioni - quasi tutti l'utenti di a Rete Globale.

Cuntattate ci

Prima di cuminciare à trasferisce l'infurmazioni à traversu u messaggero, avete bisognu di truvà u destinatariu. In Telegram Desktop, l'accessu à a lista di contatti si faci da una sezione specifica in u menù principale.

U modu più simplici per aghjunghje un altru utente Telegram a a vostra lista di contatti hè d'introduisce u so numaru di telefono, è u nomu sottu u direzzione in cui u contactu sarà salvatu in u messaggero.

Suppone a ricerca è l'aggiunta di cumposti cù u nomu d'utenti di Telegram dato da ultimi in u so propriu profilo.

Sincrona

Quelli utilizatori chì già utilizanu Telegramma nantu à un dispositivo mobile apprezzanu a sincronizazioni quasi istantanee di tutti i dati (contatti, storia di i messaggi, etc.), chì si verificanu automaticamente dopu attivendu un identificatore di participante di serviziu esistente in una applicazione di Windows.

In futuro, tutte e informazioni in entrata / uscita da u sistema sò duplicate in tutte e varianti di Telegram attivate, è questu accade immediatamente è in tuttu, ciò chì vi permette di dimenticà l'attaccamentu à u postu di lavoro è ùn preoccupatevi per a ricevuta tempuranea di messaggi o chiamate importanti.

Dialoghi

A messaggistica tra i membri di u serviziu hè a funzione primaria di ogni messaggero è i sviluppatori di Telegram Desktop anu pruvucatu à simplificà stu prucessu quant'è pussibule per l'utenti.

A finestra di chat contiene solu i più necessari. A cosa principale hè una lista di cunversazioni in corso è duie spazie, unu di i quali mostra a storia di a correspondenza, è u secondu serve per inserisce un novu messaghju. In generale, l'insignamentu per ogni avvicinamentu di u messaggero hè adupratu in l'organizazione di e cunversazioni, mentre a mancanza di funzionalità ùn si capisce.

Smileys, Stickers, GIFs

Per diversificà u testu è dà u messaghju à u culore emotivu, u modu più faciule per aduprà emoticon è adesivu. In Telegram per Windows, una sezione intera hè dedicata à mini-quadri, è a so diversità vi permette di portà u vostru umore à u vostru interlocutore in a quasi ogni situazione.

L'espansione di a vostra propria collezione di adesivi hè pussibule aghjunghendu e immagini da a vasta libreria à u messaggero di i pacchi.

A separazione, si deve arricà di una grande selezione di gif-images chì sò dispunibuli per mandà à un altru membru di serviziu. Ma quì ci hè un lieve inconveniente: per ricercà di gif di elevazione di u mood avete a scrizzione di una query in inglese.

Trasferimentu di i file

Oltre à i messaggi di testu, i file ponu esse trasmessi via Telegram Desktop. A caratteristica principale di u sistema in questu hè a mancanza di restrizioni à u tippu di dati trasmessi. Assolutamente tutti i lìnii memorizzati nant'à u discu duru di u PC ponu esse inviati à un altru membru di serviziu, avete bisognu di attacharli à u missaghju per mezu di un bottinu particulare o aghjunghje tràktu u mouse à a finestra di messaggero da u Esploratore.

Prima di mandà un schedariu, un elencu di opzioni si aprite quasi sempre, selezendu unu di i quali pudete determinà precisamente in chì forma l'interlocutore avè accede à l'infurmazione trasmessa. A lista di funzioni dipende da u tipu di dati. Per esempiu, una maghjina pò esse mandata cum'è un file o una foto. A prima opzione ti permette di mantene a qualità originale.

Nota chì a questione di cumpartite di i file via Telegram fu elaborata da i creaturi di u sistema assai attentamente, tenendu in considerazione quasi tutte e sfumine chì ponu sorgere in stu prucessu.

Chjamate

A trasmissione di chiamate audio per Internet hè una possibilità assai richiesta di Telegrams è a funzionalità di a versione messenger per un computer permette di fà una chiamata à un altru partecipante in qualunque tempu cù u serviziu, risparmendu paghendu per i servizii di un operatore cellulare.

A funzione di sincronizazione descritta sopra permette di rispondere à una chiamata cù un dispositivo mobile è ùn interromperte micca u prucessu di chiacchera o di riceve informazioni in a finestra Telegram Desktop in u vostru schermu di u vostru computer.

Ricercà

Un'altra funzione utile in Telegram Desktop hè una ricerca rapida di contatti, gruppi, bots è messaghji in storia. L'implementazione di a funzione svolta da i sviluppatori assai efficaci. Quandu immediatamente l'utente inserisce i primi caratteri di a query di ricerca in u campu spiciali, l'applicazione mostra i risultati, divisi in categurie.

À spessu, l'utenti anu bisognu di truvà e informazioni dimenticate inviate o ricevute per mezu di u messaghju istantaneu, ma pò esse difficiule di navigà in l'enorme flussu di informazioni trasmesse / ricevute per mezu di u messaghju istantaneu. In questu casu, a funzione di ricerca in a storia di un dialogu specificu, chì vi hè accessu premendu un pulsante speciale, vi aiuterà.

Canali tematici

Di recente, i canali tematichi offerti in parte di u serviziu hannu guadagnatu immensa popularità trà l'utenti di Telegram. Parechje persone pensanu ch'ella sia più cunforteghje di riceve cuntenutu distribuitu per mezu di tali nastri di infurmazioni chì appartenenu à i categurichi più variati da un monitor di PC o di un display portatili chè da un schermu di un dispositivo mobile.

Dunque, i creadori di Telegram per Windows hà pruvucatu di fà u prucessu di ottenimentu l'infurmazioni distribuite per i canali, u più pratico per l'abbonati. Benintesa, ùn ci sò nimichi per a creazione di u vostru propriu canale - sta caratteristica hè dispunibuli per tutti l'utenti messaggeri.

Comunità

I cumuni di i gruppi Telegram sò più adatti per u scambiu rapidu di informazioni tra i membri di una squadra di persone cumprate, trovu contatti utili, ottenendu cunsiglii nantu à una grande varietà di questioni, comunicazione semplice tra amici è assai di più.

U numeru massimu di utilizatori di un chat di gruppu separatu in Telegrams hè di 100 000 (!) Persone. A dispunibilità di un tale indicatore permette, accunsentì, non solu di fà una lettu tra un numaru relativamente scarsu di participanti (di solitu finu à 200) per mezu di un messaggero istantaneu, creà gruppi regolari, ma dinò organisce e grandi comunità di interesse cù l'administrazione è a moderazione - supergruppi.

Bots

Un'altra caratteristica di Telegrams chì attira l'attenzione di l'utente in più à u sistema hè bots. Questu hè l'attualu chì vi permette di aduprà un messaggero per effettuà certe azzioni automaticamente o in un pianu predeterminatu. Hè Telegram chì hà avutu a distribuzione magica di bots in missaghji è oghje, in u serviziu, ci hè solu un gran numeru di robot utili è micca cusì chì riesci à risponde à certi richieste è svolge diverse azzioni previste da u so criatore.

Ogni utente di Telegrams per Windows pò fà u so propiu bot, avete bisognu assai poche capacità di programmazione è l'applicazione stessa.

Sicurezza

A sicurezza di l'infurmazioni cunfidenziali trasmessa per Telegram Desktop riguarda quasi tutti l'utenti di l'applicazione. Comu sapete, u sistema utilizza u protocollo MTProto, creatu specificamente per u serviziu in questu, è hè cù u so aiutu chì tutti i dati sò crittografati. À oghji, Telegram hè statu ricunnisciutu cum'è u sistema più prutettatu di u so tipu - dapoi u lancimentu di u messaggero, ùn hè micca tracciatu nessun piriculu di successu.

In più di criptografare tutti i dati, opzioni dispunibili in Telegram, chì l'usu di migliora in più u livellu di sicurezza di l'infurmazioni. Sò rappresentati da a autorizzazione in duie passi, in a capacità di terminà un account, è in messaggi di autodestruzione è chjavi segreti. Dunque, si puderà notà chì, in a versione desktop di Telegram, i duie ultime possibilità ùn sò micca dispunibili.

A personalizazione di l'interfaccia

L'aspettu di l'interfaccia di Telegram per Windows pò esse configuratu in cunfurmità cù e preferenze o l'umore di l'utente di l'applicazione. Pudete, per esempiu:

  • Un clic per applicà un tema scuru;

  • Cambia u sfondo di e dialoghe selezziunà una maghjina da a biblioteca messaggera o aduprendu una foto salvata nantu à un discu PC.

  • Cambia a scala di l'interfaccia, se i so elementi sò troppu chjotti.

Funzioni supplementari

E funziunalità funzionale di Telegram Desktop formanu una lista assai vasta. A presenza è l'implementazione di i moduli base di u clientela per Windows descritti sopra permette ancu di argustà chì l'applicazione hè cusì meditata e tende in u numeru di tutte e necessità derive da i participanti in stu tipu di servizii.

Dunque, per quasi tutti i componenti è e funzioni, u messaggero fornisce a capacità di cambià parechji parametri in manera chì l'utente possa personalizà tutti i moduli secondu e so necessità è preferenze.

Versione portabile

I sviluppatori di u clientela telegramma clientela hanu curatu tutte e categurie di utenti potenziali è esistenti di a so soluzione è publicanu a versione portatile ufficiali di l'utellu. Per e persone chì aduprate diversi computer per accede à u messaggero è spessu cambianu travagliu, l'uppurtunità di piglià Telegram cù elli in un drive flash è assai attraente.

Tra l'altro, a versione portatile di Telegram Desktop pò fà un serviziu eccellente per quiddi utenti chì anu in u passatu di più di una istanza di l'applicazione per usà più conti in un PC. A funzionalità di e versioni di clientela desktop è pussibule ùn differenu.

Virtues

  • Interfaccia moderna, comprensibile è personalizabile cun supportu per a lingua russa;
  • Autonomia di l'applicazione clientela;
  • A velocità di sincronizazione cù i clienti mobili di Telegram è u travagliu di u messaggero in tuttu;
  • U più altu gradu di sicurezza di l'utente contr'à a fuga di informazioni trasmissu attraversu u serviziu;
  • U numeru più altu di participanti à i chat di gruppu in mezu à altri messageri immediati;
  • Ùn ci hè nisuna restrizioni à u tippu di file trasferiti;
  • L'accessu à a piattaforma per creà bots API API Telegram;
  • Funzioni e interfaccia personalizabili in cunfurmia cù e so necessità;
  • Mancu di publicità è di spam;
  • Disponibilità di a versione portatile ufficiali.

Inconvenienti

  • In a versione Windows ùn ci hè pussibilità di creà chiche segrete;

Telegram Desktop hà una implementazione ben sviluppata di e funzioni è di funzioni innovatrici chì avè già familiarità per tutti l'utenti di i messaggeri Internet, chì sò implementate solu in u serviziu consideratu è ùn sò micca dispunibili per i participanti di altri sistemi di scambio di dati. Hè cusì, meritumente pò esse consideratu unu di i migliori soluzioni finu à a data cù a necessità di trasferisce / riceve rapidamente l'infurmazioni via Internet.

Scaricate Telegram per Windows for free

Scaricate l'ultima versione di l'applicazione da u situ ufficiale

L'aggiornu di u Telegramma à l'ultima versione Cumu Russify Telegram on iPhone Telegram per Android Installazione di Telegramma nantu à dispositivi Android è iOS

Share l'articolo in reti sociali:
Telegram Desktop hè un'applicazione clientela di Windows di unu di i servizii di messageria più funzionale è di file cù e Rete Globale. A causa di funzioni innovatrici, u sistema hè oghje cunsideratu unu di i più popolari è affidabili.
Sistema: Windows 7, 8, 8.1, 10, XP, Vista
Categoria: Messageri instantanei di Windows
Sviluppatore: Telegram LLC
Costu: Free
Dimensione: 22 MB
Lingua: russo
Versione: 1.2.17