Cumu installà Windows XP in VirtualBox

Google Play Market, hè unu di i componenti più impurtanti di u sistema operativu Android, ùn funziona micca correttamente. A volte in u prucessu di u so usu, pudete affrontà tutti i tipi di prublemi. Tra quelli chì è sgradevule errore cù codice 504, a rimozione di chì noi le diremu oghje.

Codice d'errore: 504 in u Play Store

U più spessu, l'errore indicatu si faci per l'installazione o l'aggiornamentu di applicazioni Google esclusive è alcuni prugrammi di terze parti chì richiedenu a registrazione di u cuntu è / o l'autorizzazione in u so usu. L'algoritimu di risoluzione di i prublemi dipende da a causa di u prublema, ma per avè a più efficienza, bisogna agisce in una manera cumuna, alternativamente seguendu tutte e raccomandazioni chì ponu in seguitu finu quandu l'errore di u codice 504 in u Google Play Market scomparisce.

Vede ancu: Ciò da fà se e applicazioni nantu à Android ùn sò micca aggiornate

Metudu 1: Testu a Connessione Internet

Hè pussibule chì ùn ci sia micca ragioni seri dietro u prublema chì cunsideremu, è l'applicazione ùn hè micca installata o micca aghjurnata solu solu perchè ùn ci hè micca una cunnessione internet in u dispositivo o hè instabile. Allora, prima di tuttu, bisogna cunnesse a Wi-Fi o truvà un locu cù una copertura 4G stabile è di qualità, è poi riavvià u download di l'applicazione cù a quale l'errore 504 hè avvenutu. Aiutà a fà tuttu è ancu eliminà possibili prublemi cù a cunnessione Internet L'articuli seguenti nantu à u nostru situ.

Ulteriori dettagli:
Cume abilite 3G / 4G in Android
Cume à fà cresce a velocità di Internet nantu à Android
Perchè un dispositivo Android ùn cunnesse micca à una rete Wi-Fi
Cosa fà se l'internet mobile per Android ùn funziona micca

Metudu 2: Imposta a data è l'ora

Tale chjachjaru apparentemente triviale, cume una ora è una data malariamente pussibule, pò avè un impattu assai negativu nantu à u travagliu di u tuttu sistema operativu di Android. Fallimentu di stallà è / o d'urbanizà l'applicazione, accumpagnatu da u codice 504, hè solu una di e conseguenze pussibule.

U Smartphone è i Tablette anu stabilitu longamente u fuso horariu è a data attuale automaticamente, dunque senza necessità inutile, i valori predefiniti ùn sò micca cambiati. A nostra missione in stu stadiu hè di verificare se sò installate currettamente.

  1. Aprite "Impostazioni" u vostru dispositivo mobile è andate à "Data è Ora". Nantu à a versione attuale di Android hè in a sezione. "Sistema" - l'ultimu in a lista di dispunibuli.
  2. Assicuratevi chì a data, l'ora è u fuso horu hè determinatu da a rete, è se ciò ùn hè micca u casu, abilite a rilevazione automatica girendu i commutatori corrispondenti in a posizione attiva. Campo "Selezzi u fuso horariu" Ùn deve micca esse dispunibule per cambià.
  3. Rinvià u dispositiu, lanciate u Google Play Store è pruvate à stallà è / o aghjurnà l'applicazione cù a quale l'errore si sia statu prima.
  4. Se torna à vede u messaghju cù u codu 504, andate à u passu chì seguite - agiremu più radicalmente.

    Vede ancu: Modifica a data è l'ora di Android

Metudu 3: Fighjate a cache, i dati è l'eliminazione

U Google Play Store hè solu unu di i ligami in a catena chjamata Android. A memoria di l'applicazioni, è assai chjamata, Google Play è i servizii di i Servizii di Google, per un lungu tempu d'utenu, sò integuvate cù spazzatura di lima - cache è dati chì ponu interferisce cù u funziunamentu normale di u sistema operativu è i so componenti. Se a causa di l'errore 504 si trova precisamente in stu, hè andatu à fà i passi chì seguite.

  1. In "Impostazioni" Apertura di a periferica mobile "Applicazioni è Notificazioni" (o solu "Applicazioni", dipende da a versione di Android), è in questu listinu di tutte e applicazioni installate (per questo ci hè un elementu separatu).
  2. Truvate u Google Play Store in sta lista è cliccate nant'à.

    Scorri à l'oggetto "Conservazione"è dopu tuttanu à tuccà nantu à i tasti Clear Cache è "Cancella dati". In a finestra pop-up cù a dumanda, furnite u vostru permessu per pulì.

  3. Ritornu à a pagina "Circa l'applicazione"è cliccate nantu à u pulsante "Rimuovi aggiornamenti" (Pò esse nascosta in u menù - trè punti verticali situati in u angulu in dirittu superiore) è cunfirma i vostri forti intenzioni.
  4. Ora ripetite i punti 2 à 3 per i servizii di Google Play è i servizii di Servizi di Google, chì chiariscenu a cache, cancellate i dati è eliminate l'aggiornamenti. Ci hè un pocu di sfumature importanti quì:
    • Pulsante per eliminà questi Servizi in a sezione "Conservazione" assente, in u so locu hè "Gestisci u vostru locu". Cliccate nantu à quessa è dopu "Elimina tutti i dati"situatu à u fondu di a pagina. In a finestra popup, conferate u vostru permessu per sguassà.
    • U Google Services Framework hè un prucessu sistema chì hè nascosto per difettu da a lista di tutte e applicazioni installate. Per fà mostra, cliccate nantu à i trè punti verticali situati à a destra di u pannellu. "Informazione applicazione"è selezziunate l'elemento "Mostra i processi di sistema".


      L'azione successiva hè fatta cum'è in u casu di u Market Play, ma chè l'aghjurnazione per questu shell ùn pò esse eliminata.

  5. Rinvià u vostru dispositivo Android, eseguite Google Play Store e verificate un errore - u prublemu sarà prubettu.
  6. Più spessu, eliminà i dati di Google Play Market è i Servizii di Google Play, è dinò torna à a versione originale (eliminendu l'aggiornu), elimina a maiò parte di l'errori "numeri" in u Store.

    Vede ancu: Risolutà u còdice d'errore 192 in Google Play Market

Metudu 4: Ripristina e / o eliminà l'applicazione problematica

In casu chì u 504th errore ùn hè ancu micca eliminatu, a causa di a so presenza deve esse cercata direttamente in l'applicazione. Hè assai prubabile à aiutà à reinstallà o à ripiglià. Quest'ultima si applica à i componenti standard di Android integrati in u sistema operativo è micca sguprati à una disinstallazione.

Vede ancu: Cumu rimuovere l'app di YouTube in Android

  1. Rimuova una applicazione potenzialmente problematica s'ellu hè un pruduttu di terze parti,

    o ripone u ripetizione di i passi da i passaggi # 1-3 di u metudu precedente, s'ellu hè preimpostatu.

    Vede ancu: Rimozione di applicazioni in Android
  2. Rinviate u vostru mubile, allora aprite u Google Play Store è installate l'applicazione remota, o prova di l'aghjuntamentu di default se resettate.
  3. Puru chì avete eseguitu tutte e azzioni da i trè metudi precedenti è quelli chì eru suggeriti quì, u còdice d'errore 504 deve spargu.

Metudu 5: Sguassate è aghjuntu un account Google

L'ultima cosa chì pò esse fatta in a lotta contr'à u prublema chì cunsideremu hè a cancellazione di u cuntu Google nantu adupratu cum'è primu in un smartphone o in un tablet o in a so raccolta. Prima di principià, assicuratevi di cunnosce u vostru username (email, numero di mobile) è password. Hè u listessu algoritmu di azzioni chì devenu esse svolte, anu discusso in articuli separati, è cunsiglii di leghjje.

Ulteriori dettagli:
Cancellà un account Google è riunendu questu
Accedi à u vostru contu di Google nantu à u vostru dispositivo Android

Conclusione

A differenza di parechji prublemi è falli in u Google Play Market, un errore cun codice 504 ùn pò esse chjamatu simile. Eppuru, seguendu e raccomandazioni proposte da noi in st'articulu, vi sò garantiti chì puderete installà o aggiornà l'applicazione.

Vede ancu: Correzione di l'errori in u Google Play Market