Editor video di Android - KineMaster

Aghju dicisu di vede cumu sò e cose cù un tali tippu di applicazioni cum'è editori video in a piattaforma Android. Aghju guardatu quì è quì, sembrava pagatu è libaru, leghje un pocu di valutazioni di tali prugrammi è, per cagione, ùn truvò micca u megliu in funzione, facilità d'usu è velocità di operazione di KineMaster, è aghju pressione di spartà. Pò dinò esse interessante: u megliu novu prugramma di currezioni video gratuiti.

KineMaster - editor di video per Android, chì pò esse scaricatu gratuitamente in l'appartamentu Google Play. Ci hè una versione Pro pagata ($ 3). Quandu aduprà a versione gratuita di l'applicazione in u angulu in più à a destra di u video resultatu sarà a filigrana di u prugramma. Purtroppu, l'editore ùn hè micca in russo (è per parechji, per mè quandu si sà, questu hè un fattu di svantaggiu seriu), ma tuttu hè veramente simplici.

Usendu KineMaster Video Editor

Cù KineMaster, pudete edità facilmente i video (è l'elenco di e funzioni hè abbastanza largu) nantu à telefoni Android è tablet (versione di Android 4.1 - 4.4, supportu per video Full HD - micca nantu à tutti i dispositivi). U usato Nexus 5 quandu scrive sta recensione.

Dopu avè installatu è cumandatu l'applicazione, vedi una freccia etichettata "Start Here" (cumincie quì) cun indicazione di u bottinu per creà un novu prugettu. Quandu travaglianu nantu à u primu prughjettu, ogni passu di l'editing video hè accumpagnatu da un suggerimentu (chì ancu s'incantu à un pocu).

L'interfaccia editore di video hè laconicu: quattru bottoni principali per l'aggiunta di video è immagini, un pulsante di registrazione (pudete registrà audio, video, scatta una foto), un bottinu per aghjunghje audio à u vostru video è, infine, effetti per u video.

À a fine di u prugramma, tutti l'elementi sò visualizzati in a timeline, di u quale u video finale sarà montatu, quandu selezziunu una di esse, esistenu strumenti per fà certe azzioni:

  • Aggiungite effetti è testu à video, taglià, impiegà a velocità di riproduzione, u sonu in video, etc.
  • Cambia i parametri di a transizione tra i clip, a durata di a transizione, impostendu effetti video.

Se fate un clic nantu à l'icona cù una icona di nota, tutte e tracce audio di u vostru prughjettu si apriranu: se volete, pudete aduprà a velocità di riproduzione, aghjuntu novi tracce o registra l'orientazione vocale cù u microfunu di u vostru dispositivo Android.

In ellu ci sò dinò "Temi" preimpostate chì ponu esse applicate interamente à u video final.

In generali, mi pari avè dittu tuttu di funzioni: in verità, tuttu hè molto semplice, ma efficace, allora ùn ci hè nunda di spezialità da aghjunghje: ghjustu à pruvà.

Quandu aghju fattu u me propri video (entro un paiu di minuti), ùn puderia micca truvà parechje volte cume salvà ciò chì era accadutu. Sù a schermata principale di u editor, cliccate "Torna", poi cliccate nantu à u pulsante "Share" (l'icona in cima sinistra), è poi selezziunate e opzioni di export - in particulare a risoluzione video - Full HD, 720p o SD.

Quandu esportavate, sò statu sorpresi da a velocità di trasformazione - 18 secondi di video à risoluzione di 720p, cù effetti, screensaveri di testu, visualizati per 10 secondi - questu hè in telefonu. U me core i5 hè più lente. Di seguito hè ciò chì accadde cum'è i miei sperienze in stu editoru video per Android, u computer per a creazione di stu video ùn hè ancu micca usatu.

L'ultima cosa da annunziare: per qualchì ragu, in u mo lettore standard (Media Player Classic), a video hè mostra in maniera errata, cume si sia "rotto", in tutti l'altri hè normale. Apparentemente, qualcosa cù codecs. A video hè salvata in MP4.

Scaricate u editoru video di KineMaster da Google Play //play.google.com/store/apps/details?id=com.nexstreaming.app.kinemasterfree