Spegni a webcam in u laptop

A maiò parte di i portatili moderni anu una webcam integrata. Dopu avè installatu i driver, hè sempre in modu di travagliu è hè dispunibule da aduprà da tutte e applicazioni. Talvolta certi utilizatori ùn vogliono chì a so camera sia di travaglià pè sempre, allora stanu cercendu un modu per pudelu spegali. Oghje spieghjaremu cumu fà questo è spieghjaremu cumu spegnete a webcam in un laptop.

Spegni a webcam in u laptop

Ci hè dui maneri simplici per disattivà una webcam in un laptop. Unu scompone l'apparecoru cumpletamente in u sistema, dopu chì ùn pò esse implicatu da alcuna applicazione o situ. U secondu metudu hè destinatu solu per i navigatori. Fighjate questu metudu in più dettu.

Metudu 1: Disattivà a webcam in Windows

In u sistema operativu di Windows, pudete micca veda l'appartementu installatu, ma dinò u gestisce. Cù sta funzione incorporata, a fotocamera hè spente. Avete bisognu di seguità e istruzioni semplici è tuttu va andatu

  1. Aprite "Start" è andate à "Pannello di cuntrollu".
  2. Trova icona "Manager di dispositivi" è cliccate nantu à u cù u bottinu sinu di u mouse.
  3. In a lista di attrezzature, ampliate a sezione cù "Dispositivi di elaborazione di l'immagine", cliccate à dirizzione diritta nantu à a cammara è selezziunate "Disable".
  4. A avvertenu di u spegnimentu appare in u schermu, cunfirma l'azione premendu "Sì".

Dopu sti passi, u dispositiu hè disattivatu è ùn pò esse adupratu in prugrammi o navigatori. S'ellu ùn hè micca una webcam in u Manager di Dispositivi, avete bisognu di stallà i driver. Sò dispunibuli da scaricà nantu à u situ ufficiale di u fabbricante di u vostru laptop. In più, l'installazione avviene per mezu di un software speciale. Pudete truvà un elencu di software per installà i driver in u nostru articulu à u ligame sottu.

Leggi più: I migliori programmi per l'installazione di i driver

Se sì un utilizatore di Skype attivu è vulete spegneru a videocamera solu in sta applicazione, allora ùn avemu bisognu di fà sta azzione in u sistema. Shutdown si verrà in u prugramma stessa. L'instrumentazione dettagliata per fà u prucessu hè trovu in un articulu speciale.

Leggi più: Spegghje a fotocamera in Skype

Metudu 2: Spegni a webcam in u navigatore

Ora certi siti dumandavanu a permissione di aduprà a webcam. Per ùn dà micca stu dirittu o solu sbarazzà di notifiche invadenti, pudete disattivà l'attrezzatura per mezu di e regolazioni. Facemu trattà cù fà ciò in navigatori popolari, ma principiamu cù Google Chrome:

  1. Lanciate u vostru navigatore web. Aprite u menu premendu u pulsante in forma di trè punti verticali. Sceglite a linea quì "Impostazioni".
  2. Scorri giù a finestra è cliccate nantu à "Ulteriori".
  3. Truvà a linea "Impostazioni di cuntenutu" è cliccate nantu à u cù u bottinu sinu di u mouse.
  4. In u menù chì si apre, vedite tutte l'attrezzatura accessibile per permettere l'accessu. Cliccate nantu à a linea cù a fotocamera.
  5. Quì disattivà u slider contru à a linea "Chiede permessu di accede".

I proprietarii di u navigatore Opera avaranu bisognu di esaminà i stessi passaggi. Ùn ci hè nunda di difficiule in a sconnessione, seguite semplicemente l'istruzzioni chì seguite:

  1. Cliccate nantu à l'icona "Menu"per aprite un menu popup. Selezzi un item "Impostazioni".
  2. A sinistra hè a navigazione. Skip to section "Siti" è truvate l'elemento cù i parametri di a fotocamera. Mette un puntu vicinu "Negà i siti d'accessu à a fotocamera".

Comu pudete vede, a disconnessione accade in pochi clic, ancu un utente inesperto pò gestisce. Quantu à u navigatore Mozilla Firefox, u prucessu d'arrestazione hè quasi identicu. Avete bisognu di fà u seguitu:

  1. Aprite u menu, cliccendu nantu à l'icona in forma di trè linee orizzontali, chì si trovanu in cima à a destra di a finestra. Skip to section "Impostazioni".
  2. Apertu a sezione "Privacy and Protection"in "Permessi" truvate a camera è andate à "Opzioni".
  3. Tastu vicinu "A blocà e nuove richieste di accede à a fotocamera". Prima di uscire, ùn vi scurdate di applicà e impostazioni cliccendu nantu à u pulsante. "Salva modifiche".

Un altru navigatore web popu è u Browser Yandex. Permette di edità parechji parametri per fà u travagliu più confortevuli. Tra tutti i cunfusioni ci hè una configurazione di l'accessu à a fotocamera. Si scola cumu:

  1. Aprite u menu pop-up cliccendu nantu à l'icona in forma di trè linee orizzontali. Dopu, andate à a sezione "Impostazioni".
  2. In cima sò prugrami cù categorie di parametri. Andà à "Impostazioni" è cliccate "Mostra le impostazioni avanzate".
  3. In a sezione "Informazione Personale" selezziunate "Impostazioni di cuntenutu".
  4. A nova finestra si aprirà induve avete bisognu di truvà a camera è mette un puntu vicinu "Negà i siti d'accessu à a fotocamera".

Se sì un utilizatore di ogni altru navigatore meno popolari, pudete ancu disattivà a fotomiscia in essa. Tuttu u vostru bisognu di fà hè di leggere e istruzioni di sopra è di truvà parametri identichi in u vostru navigatore web. Tutti sò sviluppati da u più vicinu à l'algoritimu, perchè l'esecuzione di stu prucessu sarà simule à e azzioni descritte sopra.

Di sopra, cunsideravu dui metudi simuli chì i webcam in parte in un laptop sò disabilitati. Comu pudete vede, hè assai faciule è prestu di fà. L'utente hà bisognu di fà solu una pochi passi. Speremu chì u nostru cunsigliu vi aiutatu à spegnere l'apparecchiatura di u vostru laptop.

Vede ancu: Cumu controllà a fotocamera nantu à un laptop in Windows 7