Unni pudè scaricà DirectX è cume l'installazione

Hè una cosa strana, ma appena a ghjente ùn cerca micca di scaricà DirectX per Windows 10, Windows 7 o 8: anzianu in diretta induve si pò fà gratuitamente, dumandendu un link à un torrent è chì esegue altre azioni inutili di a stessa natura.

Infatti, per scaricà DirectX 12, 10, 11 o 9.0s (quest'ultimu - se avete Windows XP), ghjustu duverete andà à u situ ufficiale di Microsoft è hè quì. Dunque, ùn risicate micca di invece di DirectX di scaricà qualcosa di micca accunsentu è pudete esse spessu sicuru chì sarà veramente liberu è senza SMS. Vede ancu: Cumu scopre chì DirectX hè in un computer, DirectX 12 per Windows 10.

Cumu scaricà DirectX da u situ ufficiale di Microsoft

Per piacè, avà a nota chì in questo casu u download di l'installatore Web DirectX inizierà dopu à u lancio, rileverà a vostra versione di Windows è installà a versione necessaria di e librerie (assieme à i vecchi libreri chì mancanu chì servenu per uttene alcuni ghjochi), cusì vole una cunnessione Internet.

Dunque, bisogna tene à cunnosce chì, in l'ultime versioni di Windows, per esempiu, in 10-ke, l'aghjurnamentu di l'ultime versioni di DirectX (11 è 12) avviene da l'installazione di l'aggiornamenti cù u Update Center.

Cusì, per scaricà a versione di DirectX chì più ti interessa, vai à sta pagina: //www.microsoft.com/ru-ru/download/details.aspx?displaylang=en&id=35 è cliccate nantu à u bottu "Download" ( Nota: Recentemente, Microsoft hà cambiatu l'indirizzu di a pagina ufficiale cù DirectX un pocu di volte, cusì se si smetta subitu di funzionà, per piacè fà avale in i commenti). Dopu à, scorri u installatore web scaricatu.

Dopu avè avvicinamentu, tutte e biblioteche DirectX necessarie chì manchinu in u computer, ma à volte richiesti, saranu caricate, in particulare per l'iniziale di vechji ghjochi è prugrammi in l'ultimi Windows.

Inoltre, se avete bisognu di DirectX 9.0c per Windows XP, pudete scaricà gratuitamente i file di installazione (micca u installatore Web) da stu link: //www.microsoft.com/ru-ru/download/details.aspx?id=34429

Purtroppu, ùn sò micca mancu truvatu DirectX 11 è 10 cum'è i download separati, micca un installatore web. Tuttavia, à vene à l'infurmazione nantu à u situ, se avete bisognu di DirectX 11 per Windows 7, pudete scaricà l'attualizazione di a piattaforma da quì //www.microsoft.com/ru-ru/download/details.aspx?id=36805 è, dopu installatu, automaticamente Ricevi l'ultima versione di DirectX.

Da sè, l'installazione di Microsoft DirectX in Windows 7 è Windows 8 hè un prucimentu assai semplice: cliccate "Next" è aghjunghje cun tuttu (ma solu sì avete scaricatelu da u situ ufficiali, altrimenti pudete installà trà e librerie necessarie è prugrammi inutili).

Qual'è a mo versione di DirectX è chì ne avete bisognu?

Prima di tutti, cumu scopra chì DirectX hè dighjà installatu:

  • Premete e chjave di Windows + R in a tastiera è digià introduttu in a finestra Run dxdiag, allora premete Invescia o OK.
  • Tutta a informazione necessaria sarà affissata in a finestra di Strumentu di Diagnostica DirectX chì vene, cum'è a versione installata.

Se si parla di a versione chì hè necessariu per u vostru computer, allora quì sò e informazioni nantu à e versioni ufficiali è i sistemi operativi supportati:

  • Windows 10 - DirectX 12, 11.2 o 11.1 (dipende da i driver di schede video).
  • Windows 8.1 (è RT) è Server 2012 R2 - DirectX 11.2
  • Windows 8 (è RT) è Server 2012 - DirectX 11.1
  • Windows 7 è Server 2008 R2, Vista SP2 - DirectX 11.0
  • Windows Vista SP1 è Server 2008 - DirectX 10.1
  • Windows Vista - DirectX 10.0
  • Windows XP (SP1 o supérieur), Server 2003 - DirectX 9.0c

In ogni casu, in a maggior parte di i casi, quest'informazione ùn hè micca necessaria da un utente cumudianu chì u so computer sia connessu à Internet: basta scaricà u Web Installer, chì, per quessa, determinerà già a versione di DirectX da installà è fà.