Rimuovere BSOD cù codice 0x0000007e in Windows 7

Tutte e utilità, prugrammi è altre biblioteche in sistemi operativi basati à Linux sò in i pacchetti. Si scarica una tale directory da Internet in unu di i formati dispunibili, è dopu aghjunghje à l'archivio locale. A volte, pò esse necessariu truvà una lista di tutti i prugrammi è i cumponenti presenti. U compitu hè effettuatu da diversi metudi, ciascuna di u quale hè più adatta per diversi utenti. Dopu, analizzu ciascuna opzione, cù l'esempiu di a distribuzione di Ubuntu.

Vede a lista di i pacchetti installati in Ubuntu

In Ubuntu, ci hè ancu un'interfaccia grafica, implementata per difettu in a shell Gnome, è ci hè ancu un familiarità "Terminal"à traversu chì tuttu u sistema hè gestitu. Tramite sti dui componenti, pudete vede a lista di i componenti aghjuntu. A scelta di u metudu ottimale dipende solu da l'utente.

Metudu 1: Terminal

Prima di tutti, mi piacerebbe attirà l'attenziazione nantu à a console, cume e utilità standard presenti in lo permetti di aduprà tutte e funzionalità à u massimu. In quantu à a mostra di a lista di tutti l'oggetti, questu hè fattu abbastanza facilmente:

  1. Aprite u menu è currite "Terminal". Questu hè ancu fattu premendu u tastu d'accurtatu. Ctrl + Alt + T.
  2. Usate u cumpru standarddpkgcun argumentu-lper mostra tutti i pacchetti.
  3. Usate a rotella di a mouse per passà per a lista, navigendu tutti i schedari trovati è e biblioteche.
  4. Add to dpkg -l un comando in più per ricercà un valore specificu in u tavulu. A linea simu questu:dpkg -l | grep javadove Java - u nome di u pacchettu richiesto.
  5. I risultati accunsintati truvati sò evidenziati in rossu.
  6. Usatedpkg -L apache2uttene infurmazione nantu à tutti i file installati da stu pacchettu (apache2 - nome di u pacchiu da ricercà).
  7. Una lista di tutti i schedari cù a so posizione in u sistema apparisce.
  8. Se vulete sapè chì pacchetto hà aghjunghjatu un schedariu specificu, dighjete intràdpkg -S /etc/host.confdove /etc/host.conf - u schedariu stessa.

Purtroppu, ùn tutti si ponenu cunfortevule aduprendu a console, e questu ùn hè micca sempre servutu. Hè per quessa chì devi dà una opzione alternativa à di mostra a lista di pacchetti prisentati in u sistema.

Metudu 2: Interfaccia grafica

Naturalmente, l'interfaccia grafica in Ubuntu ùn permette micca di portà in tuttu e stesse operazioni chì sò dispunibule in a console, tuttavia, a visualizazione di i pulsanti è di l'utilità simplifica assai a missione, in particulare per l'utenti inesperti. Prima, cunsiglii di andà à u menù. Ci sò parechji tabs, è ordinà per mostra tutti i prugrammi o solu quelli diffusi. A ricerca di u pacchettu desideratu pò esse fattu cù a stringa adatta.

Gestore di applicazioni

"Manager di applicazioni" permette à studia a questione in più dettagliu. In più, questu strumentu hè installatu per difettu è furnisce una funzionalità abbastanza larga. Se per qualchì ragione "Manager di applicazioni" micca in a vostra versione di Ubuntu, fighjate un altru articulu cliccendu nant'à u ligame chì seguita, è truvemu una ricerca per i pacchetti.

Leggi ancu: Installazione di Application Manager in Ubuntu

  1. Aprite u menu è lanciate l'utimentu necessariu cliccendu nantu à a so icona.
  2. Cliccate nantu à la scheda "Installatu", per eliminà u lugiziale chì ùn hè ancu dispunibile in u computer.
  3. Quì pudete vede i nomi di u lugiziale, una breve descrizzione, una dimensione è un bottinu chì permette di rimuovere rapidamente.
  4. Cliccate nantu à u nome di u prugramma per andà à a so pagina in u Manager. Eccu una cunniscenza cù e capacità di u lugiziale, u so lanciu è disinstallà.

Comu pudete vede, travagliò "Manager di applicazioni" hè abbastanza semplici, ma a funzionalità di questu strumentu hè sempre limitata, dunque una versione più avanzata ghjunghera à u salvu.

Gestore di pacchetti Synaptic

L'installazione di un gestore di pacchetti supplementare Synaptic vi permetterà di avè infurmazioni dettagliate nantu à tutti i prugrammi è i cumponenti addizionati. Per i principianti, avete ancu da aduprà a console:

  1. Run "Terminal" è entrate u cumandamentusudo apt-get synapticinstallà Synaptic da u repository ufficiale.
  2. Inserite a vostra password per l'accessu root.
  3. Conferma l'aggiunzione di i novu file.
  4. Una volta finita a stallazione, fate truvà l'utensu per mezu di u comandosudo synaptic.
  5. L'interfaccia hè divisa in parechji pannelli cù sezzioni diverse è filtri. A sinistra, selezziunate a categoria adatta, è a destra in a tavula vedi tutti i pacchetti installati è infurmazioni dettagliate nantu à ognuna.
  6. Ci hè ancu una funzione di ricerca chì vi permette di truvà immediatamente i dati richiesti.

Nessunu di i metodi sopra sposti ti permetterà di truvà un pacchjettu, durante l'installazione di cui sò stati verificati certi errori, cusì guardate attentamente per le notifiche è e le finestra pop-up durante u spaccamentu. Se tutti i tentativi fallu, allora u pacchettu chì stai cercendu ùn hè micca in u sistema o hà un nome diversu. Verificate u nome cù ciò chì hè indicatu nantu à u situ ufficiale, è pruvate à reinstallà u prugramma.