Cume si scopre a tariffa per un abbonatu Megafon - parechji metudini dimostrati

Tutta a carta SIM funziona solu sì una di e tariffe offerta da l'operatore hè cunnessa ad essa.

Sapè ciò chì opzioni è servizii chì aduprate, puderete pianificà u costu di e comunicazioni mobili. Avemu raccoltu per voi diversi modi chì vi aiutanu à scopre tutte e informazioni nantu à a tariffa attuale per MegaFon.

U cuntenutu

  • Cume si scopa chì tariffa hè connessa à u megàfunu
    • Usendu u cumandamentu USSD
    • Via modem
    • Chjamate per supportà un numeru breve
    • Chjamate à u supportu di l'operatori
    • Chjama à supportu mentre roaming
    • Comunicazione cù supportu via SMS
    • Aduprà u vostru contu persunale
    • Tramite l'applicazione

Cume si scopa chì tariffa hè connessa à u megàfunu

L'operatore "Megafunu" dà à i so utilizatori diversi modi per chì pudete scopre u nomu è e possibilità di a tariffa. Tutti i metudi descritti sottu sò liberi, ma certi di elli richiedenu una cunnessione internet. Pudete amparà l'infurmazioni chì avete bisognu da un telefonu o un tablet, o da un computer.

Lege dinò nantu à cumu scopra u vostru numaru megafunu:

Usendu u cumandamentu USSD

U modu più rapidu è più pratice hè di aduprà a dumanda USSD. Andate à u numeru di chiamata, elencate a combinazione * 105 # è premete u pulsante di chiamata. Sentirete a voce di u segretariu di u vitture. Andate à u vostru contu persunale, premendu u pulsu 1 in a tastiera, è dopu u pulsante 3 per avè informazione nantu à a tariffa. Sentirai la risposta immediatamente, o sarà venenu in forma di un messaghju.

Eseguite u comando * 105 # per andà à u menu "Megafonu"

Via modem

Se aduprate una carta SIM in u modem, aprite l'applicazione installata automaticamente nant'à u vostru computer quandu avviate u modem per prima, andate in a sezione "Servizi" è iniziendu u cume USSD. Ulteriori azzioni sò discuprate in u paragrafo precedente.

Aprite u prugramma di u modem Megafon è fate e cumandate USSD

Chjamate per supportà un numeru breve

Chjamà 0505 da u vostru telefonu mobile, pudete sente a voce di u segretariu. Andate à u primu articulu premendu u pulsante 1, poi di nuvita u pulsante 1. Vi truverete in a rùbbrica nantu à i tariffi. Avete una scelta: premete u bottu 1 per ascultà l'infurmazioni in u formatu vocale, o u pulsatore 2 per riceve informazioni in u missaghju.

Chjamate à u supportu di l'operatori

Se vulete parlà cun l'operatore, chjamà u numeru 8 (800) 550-05-00, chì travaglia in tutta a Russia. Potete avè bisognu di informazione personale per uttene l'infurmazioni da l'operatore, cusì preparate u passaport in anticipu. Ma nota chì a risposta di l'operatore à volte deve aspettà più di 10 minuti.

Chjama à supportu mentre roaming

Sì sì allora, contattate u cunsultu tecnicu da u numeru +7 (921) 111-05-00. E condizioni sò uguale: pò esse richiesti dati personali, è a risposta spessu deve aspettà più di 10 minuti.

Comunicazione cù supportu via SMS

Pudete cuntattà l'assistenza cù a questione di servizii cunnessi è di opzioni via SMS, mandendu a vostra domanda à u numeru 0500. Ci hè carica per u missaghju mandatu à stu numeru. A risposta dighjà da u listessimu numeru in u furmatu di missaghju.

Aduprà u vostru contu persunale

Avendu autorizatu nantu à u situ ufficiale di Megaphone, vi ghjunghjite in u account personale. Truvate u blocu "Servizi", in u truvate a linea "Tariffa", in cui u nome di u vostru pianu tariffariu hè indicatu. Cliccando nantu à sta linea vi porterà à l'infurmazioni dettagliate.

Esiste in u account personale di u situ "Megafunu", impariamo l'infurmazioni nantu à a tariffa

Tramite l'applicazione

L'utenti di dispositivi Android è iOS ponu installà l'applicazione MegaFon gratuitamente da u Play Market o da l'App Store.

  1. Dopu avè l'apertura, inserisci u vostru login è password per accede à u vostru contu persunale.

    Inserite u cuntu personale di l'applicazione "Megafunu"

  2. In u blocchi "Tariffu, opzioni, servizii", truvate e righe "A mo tariffa" è cliccate nantu à sta.

    Vai à la sezione "A mio tariffa"

  3. In a sezione chì si apre, pudete truvà tutte e informazioni necessarie nantu à u nome di a tariffa è e so proprietà.

    L'informazione nantu à a tariffa hè presentata in a sezione "A mio tariffa"

Studiate attentamente a tariffa cunnessa à a vostra carta SIM. Tiunite trà u costu di i messaggi, chjamate è u trafficu di Internet. Fighjate ancu attenti à funzionalità addiziunali - forse certi di elli devianu esse discuplicati.