Cambia u tema in Windows 7

Spessu, i prugrammi in linea chì richiedenu autorizazioni d'utenti diventanu folli è per vari motivi si rifiutavanu di cuntattà u servitore è accettanu dati d'utente. U client Origine hè ancu senza eccezione. Periodicamente, pò esse un prublemu quando quellu chì cerca di autorizà u prugramma dà un errore di accesso è rifiuta di travaglià. Questu pò esse difficiule da risolve, ma pudete ancora affrontà cun questu.

Problema di autorizazione

In stu casu, u prublema hà una essenza più profonda di quantu pare. U puntu ùn hè micca solu chì u sistema ùn accetta micca i dati per l'autorizazioni d'utenti. Quì ci hè un inseme di prublemi chì danno un errore. Prima di tutti, u prublema di ricunniscenza di u còdice di rete interferisce, chì dà un cumandamentu à autorizà l'utente in e condizioni di un numeru numeru di richieste di cunnessione regulare. Hà spessu, u sistema ùn capisce micca ciò ch'elli volenu da quandu cerca di autorizà. Questu pò esse stretto (i lettori individuali) o estensivu (a maggior parte di e richieste).

Ultimu ma micca u menu micca, una varietà di prublemi sò "implicati", prublemi secondari - fallimentu di trasferimentu di dati in mancanza di cunnessione, errori tecnichi interni, congestione di i servitori, etc. In ogni casu, pudete messe in evidenzia u seguitu risoluzione di problemi eventuale.

Metudu 1: Cancellà i Certificati SSL

A causa più frequente di questu errore hè un certificatu SSL difettuu chì cause u cunflittu in a esecuzione di a sequenza di trasferimentu di dati à u servitore Origine. Per diagnosticà stu prublema, andate à u seguitu indirizzu:

C: Origine di i Programmi

È aprite u schedariu "Client_Log.txt".

Duvete cercà quì u testu di stu cuntenutu:

Certificatu cù nome cumunu 'VeriSign Class 3 Secure Server CA-G3', SHA-1
'5deb8f339e264c19f6686f5f8f32b54a4c46b476',
scadenza '2020-02-07T23: 59: 59Z' fallitu cù l'errore 'A firma di u certificatu ùn hè micca validu'

Se ùn hè micca, allora u metudu ùn funziona micca, è pudete andà à studà altri metodi.

S'ellu ci hè un logu di un tali errore, quessa significa chì quandu provate à trasmette i dati per l'autorizzazione di a rete, un cunflittu si faci cun un certificatu SSL difettuu.

  1. Da vene, si deve andà à "Opzioni" (In Windows 10) è in a barra di ricerca inserite a parola Navigatore. Ci saranu diverse opzioni, trà quali vi vole à sceglie "Pruprietà di u navigatore".
  2. In a finestra chì si apre, andate in tab "Contenutu". Eccu quì primu bisognu à presse "Cancella SSL"u seguitu da un bottinu "Certificati".
  3. A nova finestra si aprirà. Qui ci vole à andà à a tab "Autorità di certificazione radice fiduciale". Eccu bisognu dopu cliccate nantu à a colonna "Cancella nome"Per ri-classificà a lista - pò cercà manualmente e opzioni necessarie in esse pò esse difficiule. Dopu cliccendu dopu cliccendu nantu à i certificati necessarii sò prubabili à esse in cima - in sta colonna avianu da esse "VeriSign".
  4. Ci sò i certificati chì confliscenu cù u prucessu. Ùn pudete micca smarisce immediatamente, chì questu puderà causà certi prublemi in u sistema. Duvete prima copià una copia valida di stessi certificati. Questu pò esse fattu nantu à ogni altru computer in cui l'Origen hè aghjunghjendu correttamente. Basta à selezziunate ognunu di elli separatu è premenu u pulsu. "Esporta". È quandu i certificati saranu trasferiti in stu computer, pudete aduprà, rispettivamente, u bottinu "Importu" inserisce.
  5. Sì ci sò e sostituzioni, pudete provà à eliminà i certificati VeriSign. Se u bottinu hè fermatu in u fermu, vale a prova pruvà à aghjunghje i buoni da un altru PC, e tenta di fate dinò.

Dopu, avete bisognu di ripartite u computer è pruvate à inizià l'Origin. Ora si pò fà.

Metudu 2: Configurazione di a Sicurezza

S'ellu ùn hè micca applicatu u primu metudu per qualchì motivu, o ùn vi aiuta, allora vale pè verificare i parametri di i prugrammi chì assicuranu a sicurezza di u computer. Parechji utilizatori segnalanu chì u prublema si sia verificatu durante u travagliu di Kaspersky Internet Security. Se questu antivirus hè in effetti installatu in u computer, allora hà da valere di provà à disattivà lu è pruvate u client Origine torna. Hè soprattuttu veru per KIS 2015, postu chì hè più cuncepitu cun Origine.

Per di più: Disattivazione temporanea di a protezione per Kaspersky Anti-Virus.

In più, vi hà da vene ancu à e impostazioni di altri sistemi antivirus chì sò in u dispositiu. Meriteverà di aghjunghje Origine à a lista di eccezioni, o pruvate à lanciare u prugramma in e cundizioni di prutezzione disabilità. Questu spessu aiuta perchè antivirusi ponu bloccà a cunnessione per un software non specificu (chì u client Origine hè spessu cunnessu), è questu impone un errore di autorizazione di a rete.

Per di più: Addendu applicazioni à eccezioni di antivirus

Ùn hè micca superfluale provà à fà una reinstallazione pulita di u clientu in e condizioni di disconnessione di l'antivirus. Questu permette à u prugramma di stallà assolutamente senza interferenze da a prutezzione di u computer. In questu casu, hè impurtante esse vigilanti è assicurarsi chì u prugramma scaricatu per stallu Origine ùn hè micca un falsu. S'ellu si prova chì si sia u casu, allora l'attaccanti ponu sternà i dati per l'autorizazione.

Dopu avè stabilitu chì i sistemi di sicurezza ùn interferenu cun u funziunamentu normali di l'Origine, dighjà verificate u computer per a presenza di malware. D'una manera o d'altra, pò influenzà u successu di l'autentificazione di rete. Hè megliu scansione in u modu megliu. Sì ùn ci hè nisun firewall fidatu è dimustratu nantu à u computer, allora pudete pruvà u prugramma per scansione espressa.

Lezione: Cumu scansione di un computer per virus

A mencione speciale merita i padroni di casa. Hè un oggettu preferitu per vari hacker. Per difettu, u schedariu hè in questa situazione:

C: Sistemi di Windows System32 ecc

Devi aprite u schedariu. Apparirà una finestra cù una scelta di u prugramma chì hà da fà. Bisognu à sceglie Notepad.

Un documentu di testu apre. Pò esse cumpletamente vuotu, ma di solitu à l'iniziu ci sò informazioni in Inglese nantu à u scopu di l'ospiti. Ogni linea hè marcata cun un simbulu quì. "#". Dopu à quessa, pò esse una lista di alcuni indirizzi diversi. Hè dumandà di vede a lista per chì nant'à dirà niente di Origine quì.

Se l'indirizzi sospette sò dispunibili, anu da esse cancellatu. Dopu, avete bisognu di chiusu u documentu cù salvà u risultatu, andate à "Pruprietà" file è tick "Leggera solu". Ci vole à salvà u risultatu.

In più, hè impurtante à fà attente à i punti chì seguenti:

  • Avete bisognu di assicurà chì ci hè un solu file in questa cartella. Alcuni virus rinominanu u documentu originale (più spesso si rimpiazza u latinu "O" in nome di u ciriculicu) è aghjunghjite un doppiu piattu chì faci tutte e funzioni di u vechju file. Avete bisognu di pruvà rinominà manualmente u documentu à "eserciti" in cunfurmazione cù u registru - s'ellu ci hè un doppiu, u sistema genererà un errore.
  • L'attenziazione deve esse prestata à u tipu (in questu ùn si vole puru à significà "File") è a dimensione di u lìculu (micca più di 5 KB). Duplici gemelli anu avè discrepanze in sti parametri.
  • Hè vale a verifica u pesu di l'intera cartulare etc. Ùn avà micca più di 30-40 KB. Altrimenti, ci pò esse una cupa omca.

Lezione: Cumu si vedenu i file nascosti

Se un schedariu stranu hè statu trovatu, vale a pena pruvà di sguillà è ricontrollà u sistema per virus.

Metudu 3: Cancellà a cache dell'applicazione

Inoltre, u prublema pò esse cache in u clientela stessa. Ci puderà esse un crash durante l'aggiornamentu o reinstallà u prugramma. Cusì vale a pulizia.

Prima, pruvate à sguillà appena a cache d'origine. I cartulari cun questo cuntenutu si trovanu à i seguenti indirizzi:

C: Utenti [Username] AppData
C: Utenti [Username] AppData

Alcune di e cartelle ponu esse nascoste, dunque avete a rivela.

Duvete cancellà queste cartelle. Ùn hà da influisce nantu à e prestazioni di u prugramma. Perdirà solu una parte di i dati, chì cullighjini subitu subitu. U sistema pò esigere di cunfermà l'accordu di l'utente di nuovo, accede, e sì.

Se u prublema hè veramente cache, questu aiuta. Altrimenti, puderete pruvà à piglià una piena, pulita reinstallà u prugramma. Hè particolarmente utile si u clientu hè dighjà installatu una volta, ma hè statu cancellatu. Dopu a disinstallazione, Origin hà u male abitu di conservà una quantità significativa di spazzatura, chì, quandu una nova installazione hè integrata in u prugramma è pò danneghja.

Prima ci vole à disinstallà u prugramma in ogni modu pratice. Questu pò esse l'usu di una procedura di sistema, u lance di un file Unins, o l'usu di un prugrammu specializatu, per esempiu, CCleaner. Dopu, avete bisognu di guardà l'indirizzi sopra cullati è sguassà a cache esistente quì, è ancu cuntrullà i percorsi seguenti è cancellà tutti i cuntenuti quì:

C: Origine di u Donu
C: Figurine di u situ
C: Fichjetti di prugramma (x86)

Avà bisognu à ripartite u computer è pruvate à reinstallà u client Origine. Hè cunsigliatu di disattivà ancu i prugrammi antivirus.

Per di più: cumu disattivà l'antivirus

Metudu 4: Ripartisce l'adattatore

Hè ancu sensu suppurtà chì a autorizazioni di a rete fiasca da un travagliu erratu di l'adattatore di sistema. Mentre travagliavanu cun Internet, tutte e informazioni di rete sò messate in cache è indice per simplificà l'altru ritrattamentu di materiali. Cusì un adupratu prolungatu, l'adattatore iniziò a blocchà tutti i limiti cù una cache enorme, interruzzioni pò inizià. Cusì, a cunnessione pò esse instabile è di qualità scusa.

Avete bisognu di sguassà a cache DNS è ripartite l'adattatore sistemicamente.

  1. Per fà quessa, cliccate à diretta nantu à u "Start" e sceglite un articulu "Linea di urdinatore (Amministratore)" (veru per Windows 10, in versioni precedenti avete bisognu di aduprà una cumbinazione di tasti caldi "Win" + "R" e inserisci u cumandamentu in a finestra apertacmd).
  2. A consola si aprirà induve avete bisognu di entrà i seguenti cumandi:

    ipconfig / flushdns
    ipconfig / registerdns
    ipconfig / release
    ipconfig / renew
    netsh winsock reset
    netsh winsock reset catalogu
    L'interfaccia netsh restaura tutti
    netsh firewall reset

  3. Tutti i cumandamenti sò megliu copiati è incollati per evità l'errori. Dopu à ogni necessità di presse "Enter"poi inserite u prossimu.
  4. Dopu avè inseritu u secondu, pudete fermà l'infurmazione di u Commandu è ripartisce u computer.

Ora vogliu chjaramente cunsultà a funzionalità di Origin. Se l'errore ghjunghjia veramente da un adattatore in curva di travagliu, allora avà, tuttu u micca duvuta puderia accapattà.

Metudu 5: Riavule di Net

Certi processi ponu cunflittà cù Origine è fà chì a missione falli. Per stabilisce stu fattu hè necessariu piglià un riavevu pulitu di u sistema. Questa pratica implica l'iniziu u computer cun parametri in cui solu i processi chì si necessitanu direttamente per u sistema operativu à fendenu, senza nunda di più, saranu fatti.

  1. In Windows 10, hè necessariu cliccà nantu à u bottinu cù l'imagine di una lente vicina "Start".
  2. Questu aprirà un menu cun una ricerca di i componenti in u sistema. Questu hà bisognu di entrà u comandomsconfig. Ci sarà una opzione chjamata "Configurazione di u sistema"chì hà a necessità di sceglie.
  3. U prugramma hà da principià da truvà i vari parametri di u sistema. Quì avete bisognu di aprite la scheda "Servizi". Prima ci vole à mettere un tick à u parametru "Ùn mostri micca i processi di Microsoft"per evitare di disattivà i prucessi di sistema impurtanti, dopu chì avete bisognu di cliccà "Disable all".
  4. Quandu tutti i prucessi inutili sò chjusi, resta restituisce solu di impedisce l'applicazioni individuali per esse attivate simultaneamente cun u lancio di u sistema. Per fà quessa, andate in tab "Startup" è aperti Task Manager cliccendu annantu à u bottinu pertinente.
  5. U Dispatcher si apre subitu in a sezione cun tutte e attività chì si effettuanu durante l'avvio di u sistema. Bisognu à disattivà ognunu di elli.
  6. Dopu, pudete fermà u Manager è accettà i cambiamenti in u configuratore. Avà ora avete da rializà u computer è pruvate à avè l'origine. Se questu fallisce, vale a prova pruvà à reinstallà in sta manera.

Hè impussibile di travaglià cù u sistema in questu statu - a maiò parte di i prucessi è e funzioni ùn sò più dispunibili, è e possibilità saranu assai limitate. Allora aduprà stu modu hè solu per diagnosticà u prublema. S'ellu hè in un dittu stà, l'Urchiu cumverghje senza prublemi, allora sarà necessariu truvà u prucessu cunflittu eliminendu u eliminazione di a so fonte.

Dopu tuttu ciò, tuttu dev'essere restituitu à u so locu eseguendu i passi descritti in precedenza à l'inversu.

Metru 6: Lavora cun equipagiu

Ci sò ancu parechje azzioni chì hannu aiutatu certi utenti ad affrontà u prublema.

  • Proxy off

    In i stessi registri ponu esse truvatu "Cunnessione cun proxy rifiutata". Se hè presente, allora l'errore face u proxy à travaglià. Deve pruvà à disattivà lu.

  • Disattivà e carte di rete

    U prublema pò esse pertinente per i mudelli di computer chì dispongenu di 2 schede di rete - per l'internet via cavu è senza filu - à tempu. Duvete cunfirmà a carta chì ùn hè micca usata in duminiu - certi utilizatori segnalanu chì questu hà aiutatu.

  • Cambia IP

    In certi casi, cambià l'indirizzu IP aiuta ancu à risolve u prublema cù un errore di autenticazione di rete. Se u computer utilizza una IP dinamica, dunque avete bisognu scintintà u cavu Internet da u dispositivo per 6 ore, dopu allora l'indirizzu cambierà automaticamente. Se a IP hè statica, allora avete bisognu di cuntattà u fornitore è di dumandà un cambiamentu di indirizzu.

Conclusione

Com'è tanti altri, stu prublema hè difficiule da risolve, è EA ùn annunzia micca u modu universale ufficiali di risolve lu. Cusì vale a pena pruvà i metudi presentati è sperendu chì un ghjornu i creaturi rilascerà un aggiornamentu chì sradicarà l'errore di l'autorizzazione di a rete.