Cumu puru (ripristinare) un file Hosts?

Bonu ghjornu!

Oggi mi piacerebbe parlà di un unicu file (padroni di casa) perchè da chì spessu l'utenti vanno à i siti sbagliati è diventanu facenti truffatori di soldi facili. Inoltre, parechji antivirusu ùn anu ancu à avvertitu per a minaccia! Ciò ùn hè tandu chì, in realtà, aghju avutu à ripresentà parechji file di l'ospite, salvendu l'utenti da "lancerà" in siti stranieri.

È cusì, di tuttu in dettu ...

1. Ciò chì sò i file d'appaghjoli? Perchè hè necessariu in Windows 7, 8?

U schedariu hosts è un file di testu pianu, ma senza un'estensione (cioè ùn ci hè ".txt" in nome di stu schedariu). Serve per associà u nomu di duminiu di u situ cù a so ip-indirizzu.

Per esempiu, pudete andà à stu situ scrivendu in a barra di indirizzu di u vostru navigatore: O pudete, usa u so indirizzu ip: 144.76.202.11. A ghjente hè più faciule da memorizà l'indirizzu alfabeticu, micca i numeri - si vede ch'ellu hè più faciule d'introdu l'indirizzu IP in stu schedariu è associarlo à l'indirizzu di u situ. Cusì l'usu tipisce l'indirizzu di u situ (per esempiu, è va in u indirizzu ip desideratu.

Alcuni prublemi maliziani aghjuntanu linee in u file di l'ospite chì blocanu l'accessu à i siti popolari (per esempio, per i cumpagni di scola, VKontakte).

U nostru compitu hè di sgualà u file di l'ospite da sti righe inutili.

2. Cumu pulisce u schedariu di l'ospite?

Ci sò parechje maniere, prima cunsiderate u più versatile è rapidu. Di primu parte, prima di iniziare u recuperu di u file di hosts, hè bè cunsigliatu di verificà u computer cù un prugrammu antivirus pienu popu -

2.1. Metudu 1 - via AVZ

AVZ hè un eccellente prugrammu antivirus chì permette di pulì u vostru PC da un mucchio di vari marini (SpyWare è AdWare, Trojans, vermi di rete è posta)

Pudete scaricà u prugramma da u funziunale. situ: //z-oleg.com/secur/avz/download.php

Hè, à propositu, pò verificà u computer per virus.

1. Andate à u menu "file" è selezziunate l'elemento "Risturazione sistema".

2. A seguitu in a lista, mette una marcata davanti à l'elementu "pulizia di u file di l'ospite", poi cliccate nantu à u bottu "fà operazioni marcate". A norma, dopu 5-10 secondi. file sarà ripristinatu. Quest'uternità funziona senza prublemi ancu in i novi sistemi operativi Windows 7, 8, 8.1.

2.2. Metudu 2 - attraversu un notebook

Questu metudu hè utile quandu l'utile AVZ rifiuta di travaglià nantu à u vostru PC (bè, o ùn avete micca l'internet o a capacità di scaricà u "paziente").

1. Cliccate nantu à a combinazione di pulsanti "Win + R" (funziona in Windows 7, 8). In a finestra chì si apre, inserite "u notepad" è cliccate Invesione (naturalmente, tutti i cumandati anu da intrà senza virguli). Cusì ci vole à aprite u prugramma "Notepad" cun diritti di amministratore.

Run u prugramma "Notepad" cun diritti di amministratore. Windows 7

2. In u Blocco appiccate, cliccate "file / open ..." o una combinazione di pulsanti Cntrl + O.

3. Dopu, in a linea di u nomu di file ponemu inserisce l'indirizzu à aprire (a cartella in cui si trova u file di l'ospite). Vede u screenshot sottu.

C: i sistemi Windows WINDOWS 32.

4. Per difettu, a visualizzazione di tali file in l'esploratore hè disattivata, perciò, ancu se aprite questu cartulare, ùn vedite micca nunda. Per aprite u schedariu di tgombri - scrivite solu u nome in a linea "aperta" e clicca Invescia. Vede u screenshot sottu.

5. In più, tuttu ciò hè sottu à a linea 127.0.0.1 - pudete cancellà sicuru. In u screenshot sottu - hè evidenziatu in blu.

A propositu, fighjate chì e linee "virali" di codice ponu esse assai inferiore à u schedariu. Fighjate a barra di scorrimentu quandu u file hè aperto in u Blocco Note (vedi screenshot sopra).

Hè tuttu. Hà un grande weekend à tutti ...