Ùn pudemu micca cunnesse à u servitore proxy - chì faci?

Questu manualu descrive in dettaglio cume risolve l'errore quandu u navigatore scrive quandu apri u situ chì ùn pò micca cunnesse cù u servore proxy. Pudete vede stu missaghju in Google Chrome, in u navigatore Yandex è in Opera. Ùn hè micca importu se si utilizza Windows 7 o Windows 8.1.

Prima, ciò chì esattamente l'impostazione causa l'apparenza di stu missaghju è cume si risolve. È dopu - per chì, ancu dopu à a correzione, l'errore di cunnessione cù u servitore proxy appare di novu.

Curemu l'errore in u navigatore

Dunque, u mutore di u navigatore chì rapporta un errore di cunnessione à u servitore proxy hè chì, per qualchì ragione (chì sarà discusitu dopu), in a prupietà di cunnessione di u vostru computer, a rilevazione automatica di i parametri di a cunnessione hè stata cambiata per uttene un server proxy. E, per quessa, ciò chì avemu bisognu di fà hè di rende tutto "cum'è statu". (Se hè più praticabile per voi di vede e istruzioni in u furmatu video, scorrite giù l'articolo)

  1. Vai à u pannellu di cuntrollu di Windows, cambia à a vista "Icone", se ci sò "Categorie" è aprite "Proprietà di u Navigatore" (L'elemento pò esse chjamatu "Opzioni Internet").
  2. Vai à la scheda "Connessioni" è cliccate "Impostazioni Rete".
  3. Se a casella "Usa proxy server per e cunnessioni lucali" hè cagionata, rimuova è pone a rilevazione automatica di i parametri cum'è in figura. Applica i parametri.

Nota: se si utilizza Internet in una organizazione induve l'accessu hè via un servitore, cambià queste impostazioni pò causà l'internet indesplorabile, cuntattate megliu u Amministratore. L'istruzione hè destinata à l'utenti chì avete questu errore in u navigatore.

Se aduprate u navigatore Google Chrome, pudete fà u listessu aspettu:

  1. Vai à l'impostazioni di u navigatore, cliccate "Mostra le impostazioni avanzate".
  2. In a rùbbrica "Rete", cliccate nantu à u pulsante "Modifica le impostazioni di u proxy".
  3. Altre azzioni sò dighjà descritte sopra.

In quantu circa u listessu modu, pudete cambià e impostazioni di proxy sia in navigatore Yandex sia in Opera.

Se dopu à chì i siti cuminciaru à aprire, è l'errore ùn appare più - grande. Tuttavia, pò esse chì, dopu à riavvià u computer o ancu prima, u missaghju nantu à i prublemi cù a cunnessione cù u servitore proxy apparirà di nuovo.

In questu casu, andate ind'è i parametri di cunnessione è, se vede quì i parametri sò cambiati dinò, andate à u passu chì seguite.

Impossibile cunnesse à un servitore proxy da u virus

S'ellu ci hè una cunnessione nantu à l'usu di un servitore proxy in a configurazione di cunnessione, hè prubabile chì un malware anu apparutu nant'à u vostru urdinatore o ch'ellu ùn sia micca rimorsu completamente.

Di norma, tali cambiamenti sò fatti da "virus" (micca), chì vi mostranu a publicità incomprensibile in u navigatore, a finestra di manchette ecc.

In questu casu, si deve assiste à a rimozione di tali software maligno da u vostru computer. Hà scrittu quì à dettu quì in dui articuli, è sò d'aiutà aiutà à correggere u prublema è rimproverà l'errore "ùn puderete cunnesse cù u servitore proxy" è altri sintomi (molto probabilmente u primu metudu in u primu articulu puderà aiutà):

  • Cume à rimuovere annunci chì pop up in u navigatore
  • Strumenti di rimozione di malware

In u futuru, possu raccomandà ùn stallà micca un software da sorgenti discutibili, cù solu l'estensioni di navigatore Google Chrome è Yandex è appiccà à e pratiche sicure di l'ordinatore.

Cumu riparà l'errore (Video)