Editori HEX online

Ci sò editori in linea HEX, in cui pudete fà diverse manipolazioni cù u file scaricatu. Oghje da avè prupostitu di dui servizii simili chì ùn necessitanu micca registrazione o pagamento per u so usu.

Edizione HEX in linea

I siti in rete offrenu strumenti pratici per travaglià cun una sequenza di byte in un sistema di numerazione esadecimale (u cuscrittu "codu HEX"). Questu materiale cunsiderà duie servizii web chì offrenu una funzionalità quasi identica, differendu solu in i funzioni visive di l'interfaccia.

Metudu 1: hexed.it

hexed.it pò piaceva a presenza di u sustenimentu per a lingua russa è un cuncepimentu visual piacevule, chì hè dominatu da i culori scuri. A navigazione cumuna cù u situ hè ancu u so vantaghju indubbiziunatu.

Vai à hexed.it

  1. Prima ci vole à carregà un schedariu chì sarà editatu prestu. Per fà quessa, cliccate nantu à u bottinu nantu à u pannellu superiore. "Open File" è in u menu di sistema standard "Esploratore selezziunu u documentu desideratu.

  2. Dopu a tavula HEX hè visualizata nantu à a parte destra di u situ, puderete osservà ogni cella. Per sceglie è edite una di elli, cliccate nantu à quessa. L'editor HEX sarà situatu à a parte sinistra di a pagina, induve pudete vede u valore selezionatu in diversi sistemi numerichi è cambiate in i numeri.

  3. Per scaricà u schedariu HEX editatu in u computer, fate un clic u pulsu "Esporta".

Metudu 2: Onlinehexeditor

A manca onlinehexeditor ùn hè micca supportata per a lingua russa è, contru à u precedente serviziu in ligna, hà una interfaccia più luminosa, ma cù menu l'utili.

Vai à u situ web Onlinehexeditor

  1. Per carregà un schedariu à sta situ, bisogna cliccà nantu à u bottinu blu. "Open File".

  2. In u centru di a pagina sarà una tavula cun valori di cellule HEX. Per selezziunate una di elli, cliccate nantu à quessa.

  3. Di seguito, pudete truvà un numeru di linee chì vanu à cambià a cellula HEX selezionata.

  4. Per salvà u schedariu prucessu in u vostru computer, cliccate nantu à u bottinu salvà in cima di a pagina. Sò situatu à a fine di u pannellu, chì dice u nomu di u documentu precedentemente caricatu.

Conclusione

In questu materiale, duie risorse sò state cunsiderate chì forniscenu a capacità di cambià u cuntenutu di u file HEX. Speremu chì hà aiutatu te in a risoluzione di stu prublema.