Installate Windows 7

A quistione di cume per l'installazione di Windows 7 - unu di i più cumuni in a rete. Benchì, in realtà, ùn ci hè nunda di cumplicu quì: stallà Windows 7 hè qualcosa chì pò esse fattu una volta, aduprendu l'istruzzioni, è in futuro, più probabilmente, ùn avete micca dummandà alcun dubbitu in quantu à l'installazione. Dunque, in sta guida guarneremu di stallà Windows 7 nantu à un computer o laptop in dettu. Mi annunziu in anticipu chì sì avete un laptop o un computer di marca è vulete semplicemente rimborsarlo à u statu in cui era in, allora invece di lu pudete semplicemente ripresentà à e impostazioni di fabbrica. Quì discurremu nantu à una stallazione pulita di Windows 7 in un computer senza un sistema operativu o da u vechju OS, chì sarà completamente eliminatu in u prucessu. U manuale hè perfettamente adatta per l'usini principianti.

Cosa ti serve per installà Windows 7

Per installà Windows 7, avete bisognu di una distribuzione di u sistema operativu - un CD o un lettore flash USB cù i file di installazione. Se avete dighjà media aviabile - grande. Se no, allora pudete creà ellu stessu. Eccu quì mi presenteraghju solu una parte di i modi più facili, se per una ragione ùn si adattanu, pudete truvà un elencu cumpletu di i modi per creà un drive flash USB di avviatore è u discu di boot in a sezione "Istruzioni" di stu situ. Per fà un discu di avvicinamentu (o unità di memoria USB), avete bisognu di una immagine ISO di Windows 7.

Un di i modi più veloci per fà un supportu di boot per l'installazione di Windows 7 hè di aduprà u Strumentu di Download di Microsoft USB / DVD ufficiale, chì pò esse scaricatu in http://www.microsoft.com/ru-download/windows-usb-dvd-download -tool

Crea i flash drive di boot è u discu in USB / DVD Tool di Download

Dopu avè scaricatu è installatu u prugramma, quattru passi sò di separatu da a creazione di u discu di installazione: selezziunate l'immagine ISO cù i file di distribuzione di Windows 7, indicate ciò chì dà bèie, aspettate chì u prugramma finisci.

Ora chì avete un modu per installà Windows 7, passà à u passu chì seguita.

Installà l'inizialisazione da un drive flash o discu in BIOS

Per impostazione predefinita, a stragranti maggioranza di i computer in parte da u discu duru, ma per installà Windows 7 avemu bisognu di scaricà da l'unità flash USB o discu creatu in u passu precedente. Per fà quessa, andate in u BIOS di u computer, chì di solitu hè fattu premendu DEL o un'altra chiave immediatamente dopu di accenderla, ancu prima di avè Windows. Sicondu a versione BIOS è a fabbricazione, a chiavi pò differisce, ma hè di solitu Del o F2. Dopu avè andatu in u BIOS, avete bisognu di truvà l'elemento chì hè responsabile per a sequenza di boot, chì pò esse in diversi posti: Advanced Setup - Boot Device Priority o First Boot Device, Second Boot Boot, Second Boot Device (primu apparecchiatura, seconda un dispositivo di boot - in u primu elementu chì avete bisognu di mette un discu o un drive flash USB.

Sì ùn cunniscite micca cume definisce u scaricamentu da u supportu desideratu, leghje l'instrumenti Cumu mettere u download da l'unità flash USB in BIOS (si apre in una nova finestra). Per un DVD, stu fattu in listessu modu. Dopu avè completatu i cunfusioni di u BIOS per l'inizializazione da una unità flash USB o discu, salvà e impostazioni.

Processo di installazione di Windows 7

Quandu u computer ripiglierà dopu applicazione di e configurazione di u BIOS fatta in u passu precedente è u scaricamentu parte da u media di stallazione di Windows 7, vedete nantu à un fondo neroPremete una tasca per avè da u DVDo una iscrizzione di cuntenutu simile in inglese. Fate un clicu.

Sceglite una lingua quandu installate Windows 7

Dopu, per un breve tempu, i file Windows 7 sò scaricati, è allora apparirà a finestra per selezziunà a lingua per l'installazione. Sceglite a vostra lingua. In u prossimu tappa, avete bisognu di definisce i parametri di entrata, u furmatu d'ora è di valuta è a lingua di u sistema operativu stessa.

Installate Windows 7

Dopu avè sceglie a lingua di u sistema, apparirà a schermata seguente chiede di installà Windows 7. Da a stessa schermata puete cuminciare a ripresa di sistema. Cliccate "Installazione". Legite i termini di licenza di Windows 7, selezziunate a casella chì accettate i termini di licenza è cliccate "Avanti".

Selezziunate u tippu di installazione di Windows 7

Ora vi hà bisognu di sceglie u tipu d'installazione di Windows 7. In questa guida, cunsideremu una stallazione pulita di Windows 7 senza salvà alcun prugramma è file di u sistema operativu precedente. Questu hè di solitu a scelta migliore, chì ùn lascia micca una "spazzatura" diversa da l'installazione precedente. Cliccate Installazione Completa (opzioni avanzate).

Selezziunu un discu o partizione da installà

In a prossima finestra di dialogu, vedi un suggerimentu per sceglie un discu duru o una partizione di u discu duru nantu à a quale vulete installà Windows 7. Tramite l'opzione "Setup di u discu", pudete cancellà, creà è formattare partizioni nant'à u discu duru (spartite u discu in duie o collegate dui per esempiu). Cumu fà sta hè descritta in l'istruzioni Cumu spartire un discu (si aprite in una nova finestra). Dopu chì e azzioni necessarie cù u discu duru sò eseguite, è a partizione necessaria hè selezionata, cliccate "Avanti".

Processo di installazione di Windows 7

U prucedimentu di stallazione di Windows 7 in un computer principia, chì puderà piglià un tempu diversu. U computer pò rializà parechje volte. Mi raccomando di tornà à u BIOS da u discu rigiu quandu u primu riavvi, in modo da ùn vedite micca un invitu à preme una qualsiasi chiave per ogni installazione di Windows 7. E 'megliu per lasciare u discu o un lettore USB flash di inizio finchè l'installazione hè finita.

Inserite u vostru username è u computer

Quandu u prugramma di installazione di Windows 7 hà tutte l'operazioni necessarie, aggiorna e voci di u Registro di sistema è inizià i servizii, vedi un prompt per inserisce u nome d'utente è u nome di l'urdinatore. Pò esse iscritti in russo, ma ti cunsigliu aduprà l'alfabetu latinu. Poi vi sarà dumandatu di definisce una password per u vostru contu di Windows. Quì, à a vostra discrezione - pudete installà, ma ùn pudete.

Immettite a chiave di Windows 7

U passu chì seguitu hè di entrà a chjave di u pruduttu. In certi casi, stu passu pò esse saltatu. Dunque, si Windows 7 hè statu preinstallatu nant'à u vostru computer è chì a chiave hè nantu à l'adesiu, è installate a stissa versione di Windows 7, pudete aduprà a chjave da u sticker. Solu nantu à a schermata "Aiutà Proteggere automaticamente u vostru Computer è Migliorà Windows", vi pruponi chì l'utenti noviti rimaranu à l'opzione "Usa impostazioni raccomandate".

Posizionendu a data è l'ora in Windows 7

U prossimu passu di configurazione hè di definisce opzioni di ora è data di Windows. Tuttu deve esse chjaru quì. Aghju chjachjone di spazzà a casella "Oraria di ritornu automatica", di chì a transizione ùn hè micca usata in Russia. Cliccate Next.

S'ellu ci hè una rete nantu à u computer, vi sarà offerta à sceglie a rete chì avete - A casa, u Publicu o u travagliu. Se aduprate un router Wi-Fi per accede à Internet, pudete mettere "Casa". In casu chì u caviu di u fornitore di Internet sia direttamente connessu à u computer, allora hè megliu à sceglie "Public".

L'installazione di Windows 7 hè cumpleta

Attendere per l'impostazioni di l'applicazione Windows 7 è scaricà u sistema operativu. Questu cumpleta l'installazione di Windows 7. U prossimu passu impurtante hè l'installazione di piloti di Windows 7, chì scrivu in dettaglio in u prossimu articulu.