Inserite un superscript è un indice in Microsoft Word

U supranu è u inferiore o u superscript è u indice in MS Word sò u tippu di caratteri visualizzati sopra o sottu à a linea standard cun u testu in u documentu. A taglia di sti caratteri hè più chjura di quellu di u testu pianu, è un tale indice hè adupratu, in a maggior parte di i casi, in noti à a basa, link è notazioni matematiche.

Lezione: Cume mette un segnu di gradu in a Parola

E funzioni di Microsoft Word permettenu di sceglie facilmente trà un indice di superscript è di indice di sinistro usando l'utili di u gruppu Font o i tasti d'accessu. In questu articulu, discuteremu cume fà un superscript è / o indice in Word.

Lezione: Cumu cambià u font in u Word

Conversione di u testu in un indice cù l'utili di u gruppu Font

1. Sceglite un pezzu di testu chì volete cunvertisce in un indice. Pudete ancu sulu ponu u cursore in u locu induve digià u testu in u superscrittu o indice.

2. In a tabulazione "Casa" in un gruppu "Font" preme u pulsante "Subscript" o "Superscrittu"dipende da quale indice ci vole - sàbule o superiore.

3. U testu selezionatu sarà trasformatu in un indice. Se ùn avete micca scegliatu u testu, ma pianu solu di tippallu, inserite ciò chì deve esse scrittu in l'indice.

4. Fate un clic col bottinu sinu di u mouse per u testu convertitu in un superscript o in un indice. Disattivazione di u pulsante "Subscript" o "Superscrittu" di cuntà a scrittura di testu pianu.

Lezione: Come in u Verbu per ponu i gradi Celsius

Conversione di u testu per indice cù l'aiutu di hotkeys

Ci hè forse chì avete annunziatu chì quandu avete puntatu u cursore nantu à i pulsanti chì cambiano l'indice, micca solu u so nome, ma dinò a combinazione di tasti hè visualizzata.

A maiò parte di i utilizatori anu cunsideratu più pratticu di fà certi operazioni in Word, cum'è in parechji altri prugrammi, aduprendu a tastiera, piuttostu chè u mouse. Cusì, ricurdate chì chjavi sò responsabili di chì indice.

CTRL” + ”="- cambia à indice
CTRL” + “SHIFT” + “+"- cambia à indice superscript.

Nota: Se vulete cunverte u testu già stampatu in un indice, selezziunelu prima di pressà queste tasti.

Lezione: Cumu in Word per mette a designazione di metri quadrati è cubi

Eliminazione di un indice

S'ellu hè necessariu, pudete annullà sempre a cunversione di u testu plain à u superscript o u testu indice. Hè vera, avete bisognu aduprà per questo scopu micca una funzione standard di annullamentu di l'ultima azzione, ma una combinazione di chiavi.

Lezione: Cumu annullà l'ultima azzione in Word

U testu inviatu chì era in un indice ùn sarà micca cancellatu, hà a forma di testu standard. Cusì, per annullà l'indice, basta à preme e seguenti tasti:

CTRL” + “SPACE"(Space)

Lezione: Hotkeys in MS Word

Hè tuttu, avete sapete cume mettere un superscript o un indice in Word. Speremu chì questu articulu sia statu utile à voi.