Google ùn hà vistu prublemi in a fuga da Docs

I rappresentanti di Google anu commentatu a situazione cù l'acquisto di documenti da u Docs di serviziu in a emissione di "Yandex". Secunnu a cumpagnia, Google Docs funziona correttamente è stà riparatu bè da u situ hacking, è a fuga recente impurtata da impostazioni sbagliate di privacy.

U reportu annunzia chì i fogli di calcalu entranu in i risultati di ricerca solu sì chì l'utenti stessi li rendenu publicu. Per evitare tali prublemi, Google annuncia di monitorà attentamente a regolazione di l'accessu. L'istrue dettagliate per cambià i so truvate nantu à sta cuntenuta: //support.google.com/docs/answer/2494893?hl=en&ref_topic=4671185

Intantu Roskomnadzor hè intervenutu in a situazione. I rappresentanti di u dipartimentu dumandavanu chì Yandex spiegassi perchè i dati confidenziali di i Russi eranu diventati publicamente dispunibili.

Ci si ricorda chì a notte di u 5 di lugliu, Yandex hà cuminciatu à indexà i cuntenuti di u serviziu di Google Docs, perchè di quale migliaia di documenti cù logins, password, numeri di telefunu è altre informazioni no destinate à ochji curiosi anu cunsultatu i risultati di a ricerca.