Finestre di avvio netto

L'avvio di Net in Windows 10, 8 e Windows 7 (da cunfundà cun una installazione pulita, chì significa installà l'OS da una unità flash USB o un discu è per rimuovere u sistema precedente) ti permette di risolve i prublemi cù u sistema, da u cumunamentu di prugrammi, conflitti di software, driver è di servizii Windows.

In qualchì modu, un stivu pulitu hè simule à u mode sicuru (vede Cume accede à u modu sicuru di Windows 10), ma ùn hè u listinu. Quandu accede in a modalità sicura, quasi tuttu ciò chì ùn hè micca necessaria per cunnessu hè disattivatu in Windows, è "driver standard" sò usati per travaglià senza accelerazione hardware è altre funzioni (chì pò esse utule quandu risolvenu prublemi cù hardware è driver).

Quandu usando un stivu pulitu di Windows, si suppone chì u sistema operativu è l'hardware stessi funziona in modo corretto, è quandu si cumincia, i cumpunenti di sviluppatori di terze parti ùn sò micca caricate. Quest'opzione di avvallazione hè adatta per i casi in cui hè necessariu identificà u prublema o un software in conflittu, servizi di terze parti chì interferiscenu cù u funziunamentu normale di l'OS. Importante: per configurà un avvintu pulitu, deve esse un amministratore in u sistema.

Cumu fà un stivu pulitu di Windows 10 è Windows 8

Per fà un inizio pulitu di Windows 10, 8 è 8.1, premete i tasti Win + R in a tastiera (chiave Win - cun u logo di l'OS) è inserisci msconfig in a finestra Run, cliccate OK. A finestra Configurazione di u sistema apre.

Poi seguite questi passi in ordine.

  1. Sulla scheda "Generale", selezziunu "Aviziu selettivu" è deselezziunate "Caricare elementi di avvicinamentu". Nota: ùn ho micca infurmazioni esattive sì questu azzione funziunate è chì sia obbligatoria per un avvintu pulitu in Windows 10 è 8 (in 7-ke funziona, ma ci hè una ragione per suppurtà chì ùn hè micca).
  2. Sulla scheda "Servizi", selezziunate a scatula "Ùn vede micca i servizii Microsoft", è dopu, se avete i servizii di terze parti, cliccate nantu à u bottu "Disable all".
  3. Andate à la scheda "Startup" è cliccate "Open Task Manager."
  4. Task Manager si aprirà in a scheda "Startup". Cliccate nantu à ogni articulu in a lista cù u cliccatu dirittu di u mouse è selezziunate "Disable" (o fate questu usando u pulsante in fondo à a lista per ogni articulu).
  5. Chiudite u Gestore di e attività è cliccate "OK" in a finestra di configurazione di u sistema.

Dopu à quessa, ripartite u vostru computer - purificarà l'avanzate di Windows. In futuro, per restituisce u sistema di avvallamentu normale, restituisce tutte le modifiche à u statu originali.

Anticipà a quistione perchè avemu bisessu dopu avvalè di partite di partenza: u fattu hè chì semplicemente unchecking l'opzione “Carica elementi di avvio” disattiva non tutti i prugrammi caricati automaticamente (è forse mai disable li in 10-ke o 8-ke, I menu in u paragrafo 1).

Net boot Windows 7

I passaggi per purificà l'iniziu in Windows 7 sò guasgi cume quelli listati sopra, à eccezione di l'elementi chì sò relativi à l'iniziale addizionale di punti di avvicinamentu - questi passi ne sò necessarii in Windows 7. Hè I passi per abilità l'inizialisazione pulita sò i seguenti:

  1. Cliccate Vince + R, entra msconfig, cliccate "OK".
  2. Sulla scheda "Generale", selezziunu "Aviziu selettivu" è deselezziunate "Caricare elementi di avvicinamentu".
  3. In a scheda Servizi, accende "ùn anteghji micca i servizii Microsoft" è dopu spegni tutti i servizii di terze parti.
  4. Cliccate OK è riavvi u computer.

A upload normale hè restituu annullendu i cambiamenti effettuati cume.

Nota: Nant'à a scheda "Generale" in msconfig, pudete ancu rimarcà l'elemento "Inizio di Diagnostica". In realtà, questu hè u stivale pulitu di Windows, ma ùn dà micca a capacità di cuntrullà ciò chì sarà caricatu. D'altra parte, cum'è un primu passu davanti à a diagnosi è a ricerca di un software chì cause i prublemi, una prova diagnostica pò esse utile.

Esempii d'usu di u modu di avvicinamentu pulitu

Alcuni scenarii possibili quandu un boot di Windows puderà esse utili:

  • Sì ùn pudete micca installà u prugramma o disinstallarlo à traversu u disinstallatore integratu in modu normale (pudete dà bisognu di lanciare manualmente u serviziu di Windows Installer).
  • U prugramma ùn inizia micca in mode normale per ragioni chjaru (micca l'assenza di i schedari necessarii, ma qualchì altro).
  • Ùn pò micca fà azzioni nantu à qualsiasi cartella o file, cume sò state usate (per questu argumenti, veda ancu: Cumu cancellà un file o una cartella chì ùn hè micca cancellata).
  • L'errori inspiegabili si verificanu quandu u sistema hè in carica. In questu casu, a diagnosi pò esse lunga - principiatu cù un stivu pulitu, è sì l'errore ùn si manifesta, pruvemu à accende i servizii di terzi à unu, à l'altru, è dopu u prucunu di esecuzione automatica, riavendu ogni volta per identificà l'elementu chì causa i prublemi.

È ancu una cosa: se in Windows 10 o 8 ùn pudete micca restituire a "boot standard" in msconfig, cioè, sempre dopu à riavvià a configurazione di u sistema esiste un "Start selettivu", ùn avete da preoccupassi - questu hè un comportamentu di u sistema se viaghjite manualmente o utilizendu i prugrammi) iniziendu i servizii è caccià i prugrammi da u startup. Puderete ancu truvà l'articolo ufficiale di l'iniziu di Windows di Microsoft: //support.microsoft.com/ru-ru/kb/929135