Ci hè necessità di blocà un situ in u navigatore Google Chrome per vari motivi. Per esempiu, vulete limità l'accessu di u to zitellu à una lista specifica di risorse web. Oghje aghjunghjemu una veduta più vicina à cume stu funziunu pò esse compie.
Sfortunatamente, ùn hè micca pussibule di bloccà u situ cù l'uttruli di Google Chrome standard. Tuttavia, cù l'estensioni speciali, pudete aghjunghje questa funzione à u navigatore.
Cume blocà un situ in Google Chrome?
Finutu da Ùn pudemu micca bloccà u situ cù l'utili standard di Google Chrome. Avviemu a l'aiutu di u popularu estensione di u browser di u blog Site.
Cumu installà Block Site?
Pudete installà sta estensione nant'à u ligame furnitu à a fine di l'articolo, è truvatu tu.
Per fà quessa, cliccate nantu à u menù di u menu di u navigatore è in a finestra chì si vede, andate à "Strumenti Addizionali" - "Prolungazioni".
In a finestra chì si vede, scendite finu à a fine di a pagina è cliccate nantu à u pulsante. "Più pagine".
A schermata hà a carica di u magazinu di estensione Google Chrome, in a zona di mancu di chì avete bisognu à entrà u nome di l'estensione desiderata - Block Site.
Dopu avete premutu a chjave Enter, i risultati di ricerca sò visualizati nantu à u schermu. In blocu "Estensioni" l'aggiunu di u Block Block chì circate hè situatu. Aprite.
A schermata cummunisce informazioni dettagliate nantu à l'estensione. Per aghjunghjale à u navigatore, cliccate nantu à u bottinu in a area in diritta superiore di a pagina. "Install".
Dopu un mumentu, l'estensione sarà installata in Google Chrome, cum'è l'icona di l'estensione apparirà, chì apparirà in a zona in u dirittu superiore di u navigatore Web.
Cumu lavà cù l'estensione Block Site?
1. Cliccate una volta nantu à l'icona di l'estensione è selezziunate l'elementu in u menu chì vene. "Opzioni".
2. A schermata visualizzerà a pagina di cuntrollu di estensione, in u riquadro di sinistra duve avete bisognu di aprite a scheda. "Siti bloccati". Quì, immediatamente in a zona superiore di a pagina, vi sarà dumandatu di entrà e pagine URL, è poi cliccate nantu à u pulsante. "Add page"per blocà u situ.
Per esempiu, specificeremu l'indirizzu di a pagina iniziale di Odnoklassniki per verificare u funziunamentu di a prugramma in azzione.
3. Se hè necessariu, dopu si aghjuntu un situ, pudete configurà a redirezione di a pagina, cioè. assignà un situ chì aprirà invece di u bloccu.
4. Ora verificate u successu di l'operazione. Per fà quessa, inseritevi in a barra di indirizzu chì avemu preventivamente bloccatu u situ è cliccate nant'à u tastru Enter Dopu à questu, a schermata mostrerà a finestra dopu:
Comu pudete vede, blocchendu un situ in Google Chrome hè faciule. È questu ùn hè micca l'ultima extension di u navigatore utile, chì aghjusta nuove funzioni per u vostru navigatore.
Scaricate Block Site per Google Chrome gratuitamente
Scaricate l'ultima versione di u prugramma da u situ ufficiale