Errore di cunnessione 868 Beeline Internet

Se vedi messaghju d'errore 868 durante a cunnessione à Internet Beeline, "A cunnessione à distanza ùn hè micca stabilita perchè ùn pudereste risolve u nome di u servitore di accesso remoto", in sta guida vi trovate istruzioni dettagliate chì vene à aiutà à risolve u prublema. L'errore di cunnessione consideratu si manifesta da a parte di Windows 7, 8,1 è Windows 10 (eccettu chì, in stu ultimu casu, u missaghju chì a risoluzione di u server di accesso remoto ùn pò esse risoltu pò esse senza un codice d'errore).

L'errore 868 cumu cunnessu à l'Internet indica chì, per qualchì ragu, u computer ùn pudia determinà l'indirizzu IP di u servitore VPN, in u casu di Beeline - tp.internet.beeline.ru (L2TP) o vpn.internet.beeline.ru (PPTP). A propositu di chì questu pò succede è cumu riparà l'errore di cunnessione è si discurrerà sottu.

Nota: stu prublema hè particulare non solu per Internet Beeline, ma ancu per ogni altru fornitore chì dà accesso à a rete via VPN (PPTP o L2TP) - Stork, TTK in alcune regioni, etc. Ci sò istruzioni per a cunnessione diretta di Internet.

Prima di curà l'errore 868

Prima di cuntenere cù tutti i passi chì seguite, in modo da ùn perdite u tempu, aghju raccomandà di fà a seguitu cosi semplici.

Prima, verificate se u cavu di Internet hè ben collegatu, allora andate in Rete è Centro di Spartimentu (cliccate à dirittu nantu à l'icona di cunnessione in a zona di notificazioni in a parte di destra), selezziunate "Cambia e regolazione di l'adattatore" in a lista di sinistra è assicuratevi chì a rete locale (Ethernet) attivatu. In caso dimentu, cliccate nantu à u dirittu cù u bottinu direttu di u mouse è selezziunate "Connettisci".

È dopu a chjappà a riga di cume (premete una chjave cù u logu di Windows + R è digià cmd, poi cliccate OK per lanciare a righjunna) è inserisci u comando ipconfig dopu avè inseritu chì preme Enter.

Dopu avè eseghitu u cumandamentu, un elencu di e cunnessioni dispunibuli è i so parametri appariranu. Fate attenzione à a cunnessione à e rughjone locale (Ethernet) è, in particulare, à u puntu indirizzu IPv4. S'ellu ci vede qualcosa cumincendu da "10.", allora tuttu hè andatu è pudete procedere à e seguenti azzioni.

Se ùn ci hè nisunu articulu in tuttu, o si vede un indirizzu cum'è "169.254.n.n", allora questu puderebbe indicà cose chì:

  1. Problemi cù a scheda di rete di u computer (se ùn avete mai installatu l'internet in stu computer). Prova a stallà i driver ufficiali per u situ da a fabbrica di a scheda madre o di u laptop.
  2. Problemi à u livellu di u fornitore (Se tuttu u serviziu ieri per voi. Ciò accadrà sì. In stu casu, pudete chjamà u serviziu di supportu è clarificà l'infurmazioni o aspettate).
  3. Problema cun cavu internet. Forse micca in u territoriu di u vostru appartamento, ma in u locu da u quali hè allargata.

I passi successivi sò di correggere l'errore 868, sempre chì u cavallu sia OK, è l'indirizzu IP in a rete locale cumincia cù u numeru 10.

Nota: Puru, ancu se state configurendu Internet per a prima volta, chì u fanno manualmente è chì si scontanu à l'errore 868, verificate dopu chì avete specificatu questu servitore in a configurazione "indirizzu VPN" ("Indirizzu Internet") in a configurazione di cunnessione.

Fallu à risolve u nome di u servitore à distanza Problema cù DNS?

Una di e cause più cumuni di l'errore 868 hè un servitore DNS alteru installatu in a configurazione di cunnessione à a zona locale. Qualchì l'usu fara ellu stessu, à volte si faci da certi programmi pensati per risolve automaticamente prublemi cù Internet.

Per verificà se stu hè u casu, aprite u Rete è Spartimentu Center, è dopu sceglie "Cambia impostazioni di l'adattatore" a sinistra. Fate un clic u cliccavu nantu à u mouse dirittu nantu à a cunnessione LAN, selezziunate "Proprietà".

In u listinu "Elencati marcati aduprati da questu cunnessione", selezziunate "Protocollo Internet versione 4" è cliccate nantu à u bottu "Proprietà" sottu.

Assicuratevi chì a finestra di pruprietà ùn sia micca impostata à "Usa u indirizzu IP chì vole" o "Usa i indirizzi di u servitore DNS". S'ellu ùn hè micca u casu, metti "Automatic" in entrambi i punti. Applicà e vostre impostazioni.

Dopu à quessa, hà bisognu di scurdà a cache DNS. Per fà quessa, eseguite u prompt di cumunamentu cum'è amministratore (in Windows 10 è Windows 8.1, fate un clic-clic nantu à u bottinu "Start" è selezziunate l'elemento menu desideratu) e inserite u comando ipconfig / flushdns Fate un clic su Enter.

Fatto, riprovate à avvicinà Internet Beeline è, forse, l'errore 868 ùn vi disturberà.

Fermu di firewall

In certi casi, un errore durante a cunnessione à l'internet "ùn hà micca risolto u nome di u server à distanza" pò esse causatu da un blocco di Firewall di Windows o di un firewall di terze parti (per esempiu, integratu in u vostru antivirus).

S'ellu ci hè una ragione per crede chì questa hè a ragione, aghju u primu annuncio di spegnere u firewall o di u firewall di Windows completamente è pruvate à cunnessu à l'internet. Hà travagliatu - chì, à l'aspettu, questu hè esattamente u casu.

In questu casu, avete a cura di aprire i porti 1701 (L2TP), 1723 (PPTP), 80 è 8080, aduprati in Beeline. Cumu esattamente à fà questu in questu articulu, ùn diceraghju, cume tuttu dipende da u lugiziale chì aduprate. Basta à truvà e istruzioni su cume aprite u portu in essa.

Nota: se u prublema si presenta, anzi, dopu a rimozione di qualchi antivirus o firewall, vi pruponi di provà à utilizà i punti di riparazione di u sistema à u mumentu di a so stallazione, è se ùn sò, usate i dui cumandamenti chì seguitanu nantu à a riga di cume chì esce cum'è amministratore:

  • netsh winsock reset
  • netsh int ip reset

È dopu avè eseguitu questi cumandamenti, ripartite u computer è pruvate à cunnessu cun Internet.