Arculator 5.1


Comu probabilmente sapete, BIOS hè un firmware chì hè salvatu in un chip ROM (memoria di sola lettura) in a scheda madre di u computer è hè responsabile per a configurazione di tutti i dispositivi PC. È u megliu stu prugramma, maggiore hè a stabilità è e prestazione di u sistema operativu. Ciò significa chì a versione CMOS Setup pò esse periodicamente aggiornata per amparà e prestazioni di u sistema operativu, correggere l'errori è allargà a lista di l'hardware supportata.

Aggiornu u BIOS in u computer

Inizializà l'aggiornu di u BIOS, ricordati chì, in casu di prucessione falluta di stu prucessu è fallimentu di l'apparecchiatura, perde u dirittu di riparazione di garanzia da u fabbricante. Assicuratevi di assicurà per l'alimentazione ininterrumpita quandu lampi u ROM. E pensate attentamente à se avete bisognu di fà fà aghjurnà u software "embedded".

Metudu 1: Aggiornu cù l'utilità BIOS

In e motherboards moderni, ci sò spessu firmware cù una utilità integrata per l'aggiornamentu di u firmware. Hè praticosa di aduprà. Considerà per esempio l'EZ Flash 2 Utility da ASUS.

  1. Scaricate u versione corretta di u BIOS da u situ di u produttore di hardware. Avemu lascitu u luggeru d'installazione nant'à l'unità flash USB è inseriremu in a portu USB di u computer. Rinvià u PC è entrate in a configurazione di u BIOS.
  2. In u menu principale, andate a tab "Strumentu" E eseghjite l'utilità, cliccendu nantu à a linea "Utilità ASUS EZ Flash 2".
  3. Specificate u caminu per u novu file di firmware è cliccate Enter.
  4. Dopu un breve processu d'aggiornamentu di a versione di BIOS, u computer si ripigliò. U scopu hè statu messu in opera.
  5. Metudu 2: USB BIOS Flashback

    Questu mètudu hè apparutu di recente nantu à e so carte madre di fabbricanti famosi, per esempio ASUS. Quandu u utilizanu, ùn avete micca bisognu di entrà in u BIOS, boot Windows o MS-DOS. Ùn hai ancu bisognu d'arrisceru u computer.

    1. Scaricate u fugliale ultimu nant'à u situ ufficiale.
    2. Scrivite u schedariu scaricatu in un dispositivo USB. Attaccamu u drive flash USB in a portu USB nantu à a parte posteriore di u casu di u PC è prememu un pulsante speciale nantu à u locu.
    3. Mantene premutu u pulsu per 3 secondi è aduprendu solu a potenza di 3 volti da a batteria CR2032 nant'à u BIOS di a scheda madre hè stata successu aggiornata. Hè rapidu è praticu.

    Metru 3: Aggiornamentu in MS-DOS

    Un giorno per l'aggiornamentu di u BIOS da DOS, un floppy disk cun utilità da u fabbricante è un archiviu di firmware scaricatu era necessariu. Ma cume e lette di dischetti sò diventate una vera rarità, avà una drive USB hè adatta à l'upgrade di CMOS Setup. Pudete cunniscà cun dettu stu metudu in un altru articulu nantu à a nostra risorsa.

    Per saperne di più: Istruzioni d'aggiornamentu di u BIOS da e unità flash

    Metudu 4: Aggiorna in Windows

    Ogni pruduttore di rispettu di sè "hardware" di computer produce prugrammi speciali per lampà u BIOS da u sistema operativu. Di solitu sò in i dischi cù u lugiziale da a configurazione di a scheda madre o in u situ di l'azienda. U travagliu cù stu software hè abbastanza faciule, u prugramma pò truvà automaticamente è scaricà i file di firmware da a rete è aggiornà a versione BIOS. Avete ghjustu à stallà è uttene stu software. Pudete leggere nantu à tali prugrammi, cliccendu nantu à u ligame sottu.

    Leggi più: Prugrammi per l'aggiornamentu di u BIOS

    In conclusione, un paiu di piccole cunsiglii. Assicuratevi di fà una copia di backup di u vecchiu firmware di u BIOS in un drive flash o in un altru mezu in un casu di un runturnamentu à a versione precedente. È scaricà i schedari solu in u situ ufficiale di u custruu. Hè megliu à esse troppu attenti chè a passà u budget per i servizii di i riparatori.