In stu manualu, ci focalizzeremo nantu à stabilisce una password in a rete wireless di u router TP-Link. Hà u casu, hè adatta per i mudelli di stu router - TL-WR740N, WR741ND o WR841ND. Tuttavia, nantu à l'altri modelli tuttu hè fattu in u listessu modu.
Cosa ci hè? Prima di tutti, in modo da chì l'altrani ùn anu micca l'occasione di aduprà a vostra rete wireless (è per ciò chì si perde in velocità di Internet è a stabilità di a cunnessione). In più, a cunfirmazione di una password in a Wi-Fi aiutera ancu à evità a possibilità di accede à i vostri dati conservati nantu à u vostru computer.
Impostà una password di rete wireless in router TP-Link
In questu esempiu, adupraraghju u router Wi-Fi TP-Link TL-WR740N, ma nantu à l'altri modelli tutte le azzioni sò assai simile. Suggerisce di definisce una password da un computer chì hè cunnessu à u router cun una connessione cablata.
Dati predefiniti per entrà in a configurazione di u router di TP-Link
A prima cosa da fà hè di mette in u configurazione di u router, di fà quì, lanciate u navigatore è inserisci l'indirizzu 192.168.0.1 o tplinklogin.net, u login standard è a password - admin (Questi dati sò nantu à l'etichetta nantu à a parte posteriore di u dispositiu. Nota chì per u secondu indirizzu à travaglià, Internet deve esse disattivatu, pudete semplicemente rimuovere u cavu di u fornitore da u router).
Dopu cunnessione, vi verrà portata à a pagina principale di l'interfaccia web TP-Link. Fate attenzione à u menu in sinistra è selezziunate l'elemento "Modu senza filu" (modalità wireless).
In a prima pagina, "Parametri senza filu", pudete cambià u nome di a rete SSID (da chì pudete distinguerle da e altre reti wireless visibili), è cambiate u canale o u modalità di operazione. (Pudete leghje circa cambià u canale quì).
Per mette una password in a Wi-Fi, selezziunate a sottopuntura "Protezione senza filu".
Quì putete mettere una password in a Wi-Fi
Ci sò parechje opzioni di sicurezza nantu à a pagina di a configurazione di sicurezza Wi-Fi, hè raccomandatu aduprà WPA-Personale / WPA2-Personale cum'è l'opzione più sicura. Sceglite questu elementu, è dopu in u campu di parola di PSK, inserite u password desiderata, chì deve cuntene cù almeno ottu caratteri (ùn usate micca u cirillicu).
Poi salva e impostazioni. Hè tuttu, a password Wi-Fi distribuita da u vostru router TP-Link hè statu messu.
Se cambiate queste impostazioni cun una cunnessione wireless, allora à u mumentu di a so applicazione, a cunnessione cù u router si romperà, cosa chì pò sembà una interfaccia web gelata o un errore in u navigatore. In stu casu, basta puru riconnessione à a rete senza filu, avè dighjà i parametri novi. Un altru prublemu prublema: L'ambiente di rete memorizatu in stu computer ùn risponde micca à i requisiti di sta rete.