Crea una cover per un libru in Photoshop


L'utenti chì sò attivamente impegnati in a fotografia spessu sò in u salvu di u formatu NEF. Per quelli à i quali sò fatti novu, spiegeremu cume li aprenu.

Cumu aprite un file nef

I documenti cù sta estensione rappresentanu i dati RAW da a matrice di telecamera di u fabbricante Nikon - in altre parole, l'informazioni crude di a quantità di luce chì cadia nantu à l'elemento fotosensibile. Pudete aprà tali lima cù l'aiutu di una servitoria privativa di Nikon o cù certi spettatori di foto.

Metudu 1: XnView

Un prugrammu picculu ma assai funzionale per a visione di e immagini. Tra i furmati chì XnView pò aprà hè NEF.

Scaricate XnView

  1. Aprite u prugramma è utilizate l'elemento menu "File"in chì cliccate nantu à l'opzione "Apertu".
  2. In a finestra "Esploratore" Naviga versu a cartella cun file NEF è selezziunela. Fate attenzione à a zona di anteprima in fondo à a finestra: sì ci sò parechji file, pudete sceghjite unu chì avete bisognu. Usate u pulsante "Apertu"caricà l'immagine in u prugramma.
  3. Chì u furmatu NEF hè di dati crudu, HNView lu converte in spaziu RGB per facilità di visualizzazione. U schedariu uriginale ùn cambia micca, allora sentitevi liberu di cliccà "OK".
  4. L'impresa risultante pò esse visualizzata in a so qualità originale.

XnView hè un bonu strumentu, parechji varianti di i formati RAW, cum'è NEF, ùn puderanu micca esse visualizzati correttamente à causa di u funziunamentu particulari di l'algititimi di u prugramma. Cunsiglii di cunnuscite cun a nostra rassegna di spettatori di immagini: parechji di i prugrammi presentati ci truvaranu dinò à stu travagliu.

Metudu 2: ViewNX

Una pruprietà privativa di Nikon, chì hà u funziunu principale di facilità u trattamentu di e immagini catturate. Nantu à a funzionalità di u prugramma hè presente è a capacità di vede u schedariu NEF.

Scaricate ViewNX da u situ ufficiale

  1. Dopu avè principiatu u prugramma, attenti a bloccu "Cartetti"situatu à a parte sinistra di a finestra di travagliu: si tratta di u navigatore di file integratu in ViewNX. Usate lu per andà à u cartulare cù u schedariu chì vuete aprire.
  2. U cuntenutu di u catalogu pò esse visualizatu in u blocu inferiore - cliccate nantu à u file desideratu cù u bottinu sinu di u mouse per aprirle in a zona di visualizazione.
  3. L'istantanea si aprirà, diventendu dispunibuli per a visione è ulteru manipolazione.

ViewNX hè un strumentu assai specializatu cun una interfaccia voluminosa pensata per prufessiunali. In più, u prugramma hè dispunibule esclusivamente in inglese, chì rende più difficiule d'usu.

Conclusione

Si riassumendu, si vole notà chì u furmatu NEF ùn hè micca adatta per l'usu u ghjornu ogni ghjornu; hè per quessa desiderabile trasformarla in JPG o PNG più cumunu.

Vede ancu: Convertite NEF in JPG