Cumu estrà a radice di qualunque gradu in Excel 2010-2013?

Buona sera

Longa tempu ùn hà scrittu nisunu postu in Word è Excel in e pagine di blog. È, relativamente pocu tempu, aghju ricevutu una dumanda assai interessante da unu di i lettori: "cumu estrà a n-esima radice da e Excel". In verità, per mè mi ricordu, in Excel ci hè una funzione “ROOT”, ma si esttiva solu a radice quadrata, se ci vole una radice di qualunque altra graduazione?

È cusì ...

À propiu sì, i esempi qui seguanu travaglianu in Excel 2010-2013 (in l'altre versioni ùn aghju micca verificatu u so travagliu, è ùn possu micca dì s'ellu funziona).

Comu hè cunnisciutu da a matematica, a radice di qualunque gradu n di un numeru hè uguale a l'exponentiation di u listinu numaru per 1 / n. Per chì sta regula più chiara, daraghju una piccula foto (veda sottu).

A radice di u terzu gradu di 27 hè 3 (3 * 3 * 3 = 27).

In Excel, alzà una putenza hè abbastanza semplici; per questo, una icona speciale hè aduprata. ^ ("cover", di solitu una tale icona hè situata nantu à a chiavi "6" di a tastiera).

Hè per estrà a nima radice di ogni numeru (per esempiu, da 27), a formula deve esse scritta cum'è:

=27^(1/3)

induve 27 hè u numeru da u quali truvamu a radice;

3 - gradu.

Un esempiu di u travagliu sottu in u screenshot.

A quarta radice di 16 hè 2 (2 * 2 * 2 * 2 = 16).

À propiu sì, u diploma pò esse registratu immediatamente cume un numerale decimale. Per esempiu, invece di 1/4, pudete scrive 0.25, u risultatu sarà uguale è a visibilità hè più altru (impurtante per e formule lunghe è calcoli grandi).

Hè tuttu, u travagliu di successu in Excel ...