Cume aghjunghje Adobe Flash Player


Adobe Flash Player hè un plugin abusatu per parechji utilizatori, chì hè necessariu per fà cumparisce vari contenuti flash in siti web. Per assicurà a qualità di u plug-in, è per minimizà i rischi di compromette a sicurezza di u computer, u plug-in deve esse aggiornatu in tempu tempu.

U plugin Flash Player hè unu di i plugins più instabili chì parechji costruttori di navigatori vulanu rinunzià in un prossimu prossimu. U prublema principale di stu plugin hè e so vulnerabilità chì l'urdinatori sò diretti à u travagliu cù.

Se u vostru plugin di Adobe Flash Player hè obsolutu, pò influenzà seriamente a vostra sicurezza di Internet. A propositu, a soluzione più ottimale hè di aggiornà u plugin.

Cume à aduprà plugin di Adobe Flash Player?

Aggiornu u plugin per u navigatore Google Chrome

U navigatore Google Chrome Flash Player hè già cucitu per difettu, cusì significa chì u plug-in hè aggiornatu cù l'aggiornu di u navigatore stessa. U nostru situ hà spieghjatu cumu Google Chrome chjama per l'aggiornamentu, cusì pudete studà sta domanda cù u ligame sottu.

Leggi ancu: Cumu aggiornà u navigatore Google Chrome in u vostru computer

Aggiornu u plugin per Mozilla Firefox è u navigatore Opera

Per sti navigatori, u plugin Flash Player hè installatu separatamente, chì significa chì u plug-in sarà aggiornatu un pocu altru.

Aprite u menu "Pannello di cuntrollu"è poi andate in sezione "Flash Player".

In a finestra chì si apre, andate in tab "Aggiornamenti". Idealmente, avete avè l'opzione selezionata. "Permetta ad Adobe d'installà l'aggiornamenti (raccomandatu)". Se avete un articulu diversu, hè megliu per cambià u primu cliccà annantu à u bottinu "Impostazioni di gestione di cambiamenti" (I diritti di l'administratore sò necessarii) è dopu toccà l'opzione richiesta.

Se ùn vulete o ùn pudite micca installà l'installazione automatica di l'aggiornamenti per Flash Player, fighjate a versione attuale di Flash Player, chì si trova in a parte inferiore di a finestra, è cliccate accantu à u pulsu "Verificate per avà".

U vostru principiu browser si mette in furia à u schermu è inizià automaticamente à reindirizzà versu a pagina di verifica di a versione Flash Player. Quì pudete vede in a forma di una tavula l'ultimi versioni implementate di u plugin di Flash Player. Truvate u vostru sistema operativu è u navigatore in sta tavula, è à a destra vedite a versione attuale di Flash Player.

Per di più: cumu si verifica a versione di Adobe Flash Player

Se a vostra versione attuale di u plugin hè diversa da a mostra in a tavula, sarà necessariu aggiornà Flash Player. Andà à a pagina d'aggiornamentu di u plugin pò esse immediatamente in a stessa pagina, cliccendu nantu à u ligame di a pagina "Player Download Center".

Sarete rediretti à a pagina di download di l'ultima versione di Adobe Flash Player. In questo casu, u prucessu d'aghjurnamentu di Flash Player sarà cumprintamente identicu à quandu avete scaricatu è installatu u plugin per u vostru computer per a prima volta.

Vedi ancu: Cumu installà Adobe Flash PLayer in u vostru computer

Aggiornu regolarmente Flash Player, pudete ottene micca solu a migliore qualità di navigazione in Internet, ma dinò garantisce a massima sicurezza.