Riparazione di errori cù u schedariu api-ms-win-crt-runtime-l1-1-0.dll

U ridimensionamentu di l'imagine hè un compitu abbastanza comune per l'utenti di i PC. Cosa ci hè? Iè, pudete tuccà à sta domanda, basta à ricordà cumu l'ultima volta hà caricatu una foto in una rete sociali o un forum. Ricurdate u limite per a dimensione o a risoluzione di l'immagine? Ciò hè a stessa cosa. Inoltre, spessu spessu chì a foto sarà più bella vantaghju s'ella hè tagliata in un certu modu. In i dui casi, l'infurmazione chì seguita hè utile per voi.

Analizeremo u prucessu in fasi cù l'esempiu di u prugramma multifunzione PicPick. Perchè in questu? Ié, perchè hè in ella chì sti operazioni sò probabilmente più facili da esibisce. In più, u prugramma hè assolutamente libaru è hà un inseme di altre caratteristiche utili.

Scaricate PicPick

Rinnimandà

Inizià cù una semplice dimensione. Trova l'oggetto in a barra di strumentu.Image"dopu cliccate nantu à"Dimensione"è infine"Rinimensionate l'image".

In a finestra di dialogu chì si vede, pudete specificà quantu, in percentuale, cambia a dimensione di l'immagine. Da à vena, pudete sceglie un'altra opzione - u valori esattu in pixel. Quì si pò specificà arbitrariamente a larghezza è l'altezza di a foto, o, di più preferisce, cambiate a dimensione mantenendu a proporzioni originali. In stu casu, inserisci sia u valore di a larghezza o di l'altezza, è u secondu indicatore hè cunsideratu automaticamente. À a fine, basta à cliccà "OK".

Ritaglia di l'immagine

Raccupà l'immagine ancu più faciule. Per cuminciare, selezziunate nantu à a barra d'utili "Area"è mettenu in risu l'istantaneu desideratu.

Dopu, cliccate nantu à u "L'abbattimentu"è uttene l'immagine finita.

Vedi ancu: software di fotoritettura

Conclusione

Allora, ci sò state analizzate in dettaglio cumu di u dimensioni di una foto in un computer. U prucessu hè assai simprettu, cusì vi prucede solu un paru di minuti per pudè ammaistrà.