L'editor di testu di Microsoft Word hà in a so collezione funzionalità quasi illimitata, chì hè tantu necessariu per travaglià cù i documenti d'ufficiale. Quelli chì anu da aduprà stu prugrammu abbastanza spessu, imparenu gradualmente e so sutilezzi è un'abbondanza di funzioni utili. Ma l'utenti senza esperienza, ponu spessu domande nantu à cumu si faci una determinata operazione.
Dunque, una di e domande cumuni hè cume di fà una culletta quadru in Word, è in questu articulu ne rispondemu. In realtà, questu hè assai faciule da fà, soprattuttu se sceglite u metudu chì hè più adattu per voi.
Lezione: Cumu fà un lungu trattinu in a Parola
Usendu i pulsanti nantu à a tastiera
Pudarete micca esse notatu, ma in ogni tastiera di l'ordinatore ci sò pulsanti cù parentesi quadrati chì si aprenu è si chiudenu (lettere russhe "X" è "Ъ", rispettivamente).
Se fate un clic in u layout russo, hè logicu chì entreranu in lettere, se si cambia in Inglese (tedesca) è preme una qualsiasi di sti tasti, vi puderete ricevi crochji: [ ].
Aduprà caratteri incorporati
Microsoft Word hà un assai numeru di caratteri integrati, trà i quali pudete truvà facilmente a parentesi quadrate.
1. Andate à la scheda "Inserisci" è cliccate nantu à u pulsante "Simbulu" chì si trova in u gruppu chì porta u nomu.
2. Selezziunate in u menù di menu à tendi "Altro Carattere".
3. In a finestra di dialogu chì si presenta davanti à voi, truvate i parentesi quadrati. Per fà più veloce, ampliate u menu di sezione. "Set" è selezziunate "Latinu di base".
4. Selezziunate i parentesi quadrati di apertura è di chiusu, è poi inserisci u testu oi numeri richiesti in elli.
Usa codici hexadecimali
Ogni caratteru situatu in u serie di caratteri integrati di a serie di ufficiali di Microsoft hà u so numeru di sequenza. Hè logicu chì u numeru sia in a culletta quadrata in Word.
Se ùn vulete micca fà movimenti in più è cliccà di u mouse, pudete mettere parentesi quadrate seguendu sti passi:
1. In u locu duve l'intrusione deve esse situata, spostate u cursore di a mouse è cambiate à u layout in English ("Ctrl + Shift" o "Alt + Shift", dipende già da l'impostazioni di u vostru sistema).
2. Entrate "005B" senza quotazione.
3. Senza rimuovere u cursore da a posizione induve i caratteri entrati finenu, premete "Alt + X".
4. Un cintura d'apertura appare.
5. Per mette una parentesi di chiusura, in u layout di English, inserisci i caratteri "005D" senza quotazione.
6. Senza rimuovere u cursore da sta situazione, cliccate "Alt + X".
7. Un cinturinu quadratinu chjusu apparisce.
Hè tuttu, avete sapete cume ponè parentesi quadrati in un documentu di MS Word. Di i metudi descritti da sceglie, tu decide, puru ch'ellu sia pratticu è accade cum'è prima. Vi auguremu successu in u vostru travagliu è furmazione.