Un di i prublemi cumuni chì l'utente di Windows 7 si scontra hè BSOD, seguitu da u nome di l'errore "PAGE_FAULT_IN_NONPAGED_AREA". Vedemu chì hè a causa di stu funziunamentu, è quali sò i modi per eliminarlo.
Vede ancu: Cumu rimuovere u schermu blu di a morte quandu avia Windows 7
Cause di fallimentu è opzioni per eliminà
"PAGE_FAULT_IN_NONPAGED_AREA" hè spessu visualizatu quandu si vola versu una schermata blu cù u codice STOP 0x00000050. Riporta chì i parametri dumandati ùn sò micca trovu in le cellule di memoria. Hè cusì, l'essenza di u prublema si trova in un accessu erratu à a RAM. I principali fattori chì ponu causà stu tippu di malfunzionamentu sò:
- Pruduzione di prublemi;
- Fallimentu di u serviziu;
- Errori di RAM;
- U travagliu nè di i prugrammi (in particulare, antivirus) o periferichi da l'incompatibilità;
- A presenza di errori nantu à u discu duru;
- A viulazione di l'integrità di i schedari di sistema;
- Infezione virus.
Prima di tutti, vi vogliu avè una numerosa azzione cumuna per verificà è configurà u sistema:
- Scannate u sistema operativo per virusi cù una utilità speciale;
- Disattivà l'antivirus reguli di u computer è verificate se l'errore hè scebitu dopu;
- Verificate u sistema per a presenza di file danneggiati;
- Fate una scansione di u discu duru per l'errore;
- Scunganu tutti i dispositivi periferichi, senza i quali u cumandatu di u sistema hè pussibule.
Lezione:
Cume scansione u vostru computer per virus senza installà antivirus
Cumu disattivà l'antivirus
Verificate l'integrità di i file di sistema in Windows 7
Verificate u discu per l'errore in Windows 7
Sì nessuna di queste azioni hà rivelatu un prublema o chì hà datu un risultatu positiu in l'eliminazione di l'errori, e soluzioni più comuni à u prublemu descrittu vi aiutanu, chì si discuterà sottu.
Metudu 1: Reinstallare i Driver
Ricurdate se avete installatu un qualunque software o hardware finu à dopu, dopu chì un errore hà cuminciatu à verificà. Sì a risposta hè sì, un tale prucessu deve esse disinstallatu, è i driver di dispositivi ponu esse aggiornati à a versione curretta o eliminati cumunu se l'aghjurnamentu ùn aiuta. Se ùn pudete ricurdassi dopu l'installazione di a chjave nominale, un malfunzionamento cuminciò à accadere, una applicazione particulare per l'analisi di i discontatti di l'errore WhoCrashed ti aiutera.
Scaricate ChiCrashed da u situ ufficiale
- Dopu avè lanciatu u luggeru d'installazione scaricatu, WhoCrashed si aprirà "Installazione guidata"in cui vulete cliccà "Prossimu".
- In a prossima finestra, setate u pulsante di radio in a posizione di cima, accettendu cusì l'accordu di licenza, è cliccate "Prossimu".
- Dopu, una shell si apre, chì specifia u cartulare d'installazione WhoCrashed. Hè cunsigliatu di ùn cambià micca sta impostazione, è cliccate "Prossimu".
- In u prossimu passu, pudete cambià a visione di u Cuscrittu in u menù. "Start". Ma, ancu, ciò ùn hè micca necessariu di fà. Puru cliccate "Prossimu".
- In a prossima finestra, s'è vo vulete piazzà l'icona di WhoCrashed a "Desktop"selezziunate a casella è cliccate "Prossimu". Se ùn vulete micca fà questu, limitatevi à l'ultima azzione.
- Ora, per inizià l'installazione di WhoCrashed, basta cliccare "Install".
- U prucessu di stallazione principia cù u Crocastu.
- In a finestra finale Installazione Assistenti, selezziunate a scatula in una sola casella se desiderate chì l'applicazione attivi immediatamente dopu à chjude da l'infurmatore, è cliccate "Finish".
- In l'interfaccia di l'applicazione WhoCrashed chì si apre, cliccate nantu à u pulsante. "Analizza" in cima di a finestra.
- A procedura d'analisi sarà effettuata.
- Dopu à a fine, una finestra d'informazione si aprirà, chì vi informerà chì avete bisognu di scorrere u scorrimentu per vede i dati ottenuti durante l'analisi. Cliccate "OK" e scorri cun u mouse.
- In a sezione "Analisi di discontinu" tutte e informazioni di l'errore chì avete bisognu saranu riflesse.
- In a tabulazione "Driver Chjami" u listinu prugramma, pudete vede più infurmazione dettagliata nantu à u prucessu di u malfunzionamento, scopri chì tippu di apparecchiatura appartene.
- Dopu avè identificatu l'apparecchiatura difettosa, devi provà a reinizessione di u so driver. Prima di effettuà altre azioni, avete bisognu di scaricà l'ultima versione di u driver da u situ ufficiale di u custruatore di l'attrezzi prublemi. Avendu fattu sta, cliccate "Start" è andate "Pannello di cuntrollu".
- Poi aprite a sezione "Sistema è Sicurezza".
- Next in u blocu "Sistema" cliccate nantu à u titulu "Manager di dispositivi".
- In a finestra "Dispatcher" aprite u nome di u gruppu di dispositivi, unu di i quali fallisce.
- Questu aprirà un elencu di attrezzature specifiche cunnesse à u computer chì appartene à u gruppu selezziunatu. Cliccate nantu à u nome di u dispositiu maligno.
- In a copertina aperta, andate in a sezione "Driver".
- Dopu, cliccate nantu à u bottinu per fà andà u rulariu à a versione di travagliu di nanzu Rollbacks'ellu hè attivu.
Se l'elemento specificatu ùn hè micca attivu, cliccate "Elimina".
- In a finestra di dialogu chì si vede, bisognu à confermarle e vostre azioni. Per fà quessa, selezziunate a casella "Rimuova i prugrammi ..." è cliccate "OK".
- A pratica di rimozione sarà effettuata. Dopu ch'ellu hè finitu, esegui u installatore di u driver chì hè statu scaricatu nantu à u discu duru di u computer è segui tutte e raccomandazioni chì si vedenu nantu à u schermu. Quandu l'installazione hè completa, assicuratevi di riavvià u PC. Dopu sti azzioni, u prublema cù l'errore di quellu studie ùn deve più esse osservatu.
Vedi ancu: Cumu reinstallà i driver di schede video
Metudu 2: Verificate a RAM
Una di e ragioni principali per "PAGE_FAULT_IN_NONPAGED_AREA", cum'è di sopra dettu, pò esse problemi in u funziunamentu di a RAM. Per assicurà chì quellu fattu sia a fonte di u malfunzionamento o, inversamente, per scansà i vostri suspetti nantu à questu, avete bisognu di verificà a memoria di u computer.
- Vai à la sezione "Sistema è Sicurezza" in "Pannello di cuntrollu". Cumu effettuà sta azzione era descritta in u metudu precedente. Allora apri "Amministrazione".
- In a lista di utilità è apparecchiature di sistema, truvate u nome "Memory Checker ..." è cliccate nantu à ellu.
- Dopu à chì, in u dialogu chì si apre, cliccate "Rinvià ...". Ma davanti à stu, assicuratevi chì tutti i prugrammi è documenti sò chjusi, in modo da evitare di perde i dati salva.
- Quandu u computer hè riptenutu, a RAM si verificà per l'errore. Se l'errori sò ricunnisciuti, spegni u PC, aprite l'unità di sistema è disconnette tutti i moduli di RAM, lascendu solu unu (s'ellu ci hè parechji). Fate una mossa à volta. Fighjate si cambia a rotaia di RAM cunnessa à a scheda madre finu quandu u modulu difettu hè trovu. Dopu à ciò, sustituitevi cù una contru di serviziu.
Lezione: Verificà a RAM in Windows 7
Ci hè una serie di fattori chì puderebbenu purtà à "PAGE_FAULT_IN_NONPAGED_AREA" in Windows 7. Ma tutti, in un modu o l'altru, sò associati à a interazione cù a RAM di u PC. Ogni prublema specificu hà a so solu soluzione è, per quessa, per risolverle, hè necessariu innanzi à identificà a fonte di u prublema.