Cumu ritornà l'icona di u computer in u desktop Windows 10

A quistione di cume restituisce l'icona "Miu Computer" (stu computer) in u desktop Windows 10 da u serviziu di u sistema hè statu dumandatu più spessu nantu à sta situ di qualsiasi altra questione riligata à u novu OS (eccettu per e dumande nantu à i prublemi di l'upgrade). E, malgradu u fattu chì questu hè una azzione elementare, aghju decisa à scrive la stessa istruzione. Ebbè, spara in un mediu tempu un video nantu à stu tema.

A ragione per cui l'utenti sò interessati à a quistione hè chì l'icona di l'ordinatore nantu à u desktop di Windows 10 sia assente per impostazione predefinita (cun ​​una installazione pulita), è hè versatu diversamente di e versioni precedenti di u SO. È da sè "Miu computer" hè una cosa assai pratica, mi tenu ancu nantu à u desktop.

Abilitu a visualizzazione di l'iconi di u desktop

In Windows 10 per visualizzare l'iconi di u desktop (Questu computer, Recycle Bin, Network è user folder) ci hè u stissu applet di u pannellu di cuntrollu di prima, ma hè lanciatu da un altru locu.

U modu standard per andà à a finestra desiderata hè cliccà à calce in un locu vuotu in u desktop, selezziunate l'elemento "Personalizazione", è aprite l'elementu "Temi".

Ci hè in a sezione "Parametri relativi" truverete l'elemento necessariu "Parametri di l'iconi di u desktop".

Aprite questu articulu, pudete precede chì icone da vene e chì no. Ciò include cum'è "U me computer" (stu computer) in u desktop o caccià i rifiuti dighjà ...

Ci hè altri modi per entrà rapidamente in e stesse impostazioni per restituire l'icona di u computer à u desktop, chì sò adatti non solu per Windows 10, ma per tutte l'ultime versioni di u sistema.

  1. In u pannellu di cuntrollu in u campu di ricerca in cima à a destra, digià a parola "Icone", in i risultati vi vederà l'elemento "Mostra o ammucate e icone di solitu in u desktop".
  2. Pudete aprà una finestra cù opzioni per a cumparisce icone di u desktop cù un cumandatu inghjustatu da a finestra Run, chì pudete chjamà cù u tasto di Windows + R. Rundll32 shell32.dll, Control_RunDLL desk.cpl ,, 5 (ùn ci sò micca fatti d'orti spurtanti, hè tuttu).

Di seguito hè una istruzzione video chì mostra i passi descritti. È à a fine di l'articolo descrive un altru modu per abilità l'iconi di u desktop, aduprendu l'editore di registru.

Speru chì u metudu simplici per rende l'icona di u computer à u desktop hè statu chjaru.

Restituendu l'icona "Miu Computer" in Windows 10 cù Editor di Registre

Ci hè un altru modu per restituisce quest'icona, è ancu tuttu u restu - hè di aduprà l'editor di registru. Dubiu chì sarà utile à qualcunu, ma per sviluppu generale ùn le ferisce micca male.

Cusì, per abilà a visualizzazione di tutte l'iconi di u sistema annantu à u desktop (nota: stu funziunamentu pienu se ùn avete micca prima accunsu o off di icone cù u pannellu di cuntrollu):

  1. Averisce l'editore di registru (chiavi Win + R, inserisci regedit)
  2. Aprite a chjave di registru Eserciziu HKEY_CURRENT_USER Software Microsoft Windows Windows CurrentVersion Explorer
  3. Trova u parametru DWORD à 32 bit chjamatu HideIcons (s'ellu manca, crea dinò)
  4. Piazzà u valore 0 (zero) per stu parametru.

Dopu à ciò, spegne u computer è ripartisce u computer, o uscite da Windows 10 è cunsulta dinò.