Windows hà smintatu u codice di u dispositivu 43 - cume risolve l'errore

Se truverete "u sistema Windows hà fermatu stu dispositivo perchè hà segnalatu un prublema (Code 43)" in Windows 10 Device Manager o "U dispositiu hè statu fermatu" cù u listessu còdice in Windows 7, in sta istruzione ci sò diversi modi per curretta quest'errore è ripristinà u funziunamentu di u dispositivo.

L'errore pò verificà per e carte video NVIDIA GeForce è AMD Radeon, vari dispositivi USB (unità flash, tastiere, mouse, ecc.), Adattatori di rete è wireless. Ci hè ancu un errore cun u listessu còdice, ma per altre ragioni: Code 43 - descriptore di dumanda di apparecchja hà fallitu.

Correzione di l'errore "Windows hà fermatu stu dispositivo" (Codice 43)

A maiò parte di l'istruzzioni nantu à cumu si pò risolve l'errore si riduce à verificà i driver di a periferica è a so salute hardware. Tuttavia, se avete Windows 10, 8 o 8.1, vi prupone l'upportu di verificà a seguita soluzione simile chì spessa travaglia per qualchì hardware.

Rinviate u vostru computer (basta cunsegnà un riavviscingu, ùn fermate e micca l'accendi) è verificate se l'errore persiste. S'ellu ùn hè più in u manager di dispositivi è tuttu u serviziu correttamente, allora a prossima volta chì u vostru chjappu è si riaccende, un errore esce - prova di disattivà u lanceu rapido di Windows 10/8. Dopu à quì, prubabile, l'errore "Windows hà fermatu stu dispositiu" ùn si pò manifestà più.

Se questu opzione ùn hè micca adatta per corregge a vostra situazione, pruvà aduprà i metodi di riparazione descritti sottu.

Aghjurnazione o installazione curretta di i piloti

Prima di cuntenere, se, finu a ghjustu, l'errore ùn si hè micca manifestatu, è Windows ùn hè micca reinizeratu, vi pruponi l'apertura di e proprietà di a periferica in Gestore dispositivi, dopu a scheda di Driver e verificendu chì u pulsu di Rollback hè attivu quì. Sì, allura pruvate à aduprà: forse a causa di l'errore "U dispositiu hè statu fermatu" era l'aggiornu automatica di i driver.

Ora circa l'aggiornu è l'installazione. A propositu di questu articulu, hè impurtante notà chì cliccendu "Aggiorna driver" in Gestore di dispositivi ùn hè micca l'aggiornamentu di u driver, ma solu una verifica per a presenza di altri piloti in Windows è in u centru di aggiornamento. Se avete fattu ciò è avete informatu chì "i driver più adatti per stu dispositivo sò dighjà installati", quessa ùn significa chì in realtà sia.

U caminu di installazione / installazione correttu di u driver hè u seguitu:

  1. Scaricate u driver originale da u situ di u produttore di l'apparecchiatura. Se a scheda video dà un errore, da u situ di AMD, NVIDIA o Intel, s'ellu ci hè un dispositiu portatili (ancu una scheda video) da u situ di u produttore di u portatile, se ci hè un dispositivo di PC incastunatu, pudete truvà u driver in u situ di u produttore di a scheda madre.
  2. Ancu sì avete Windows 10 installatu, è u situ ufficiale hà un driver solo per Windows 7 o 8, pudite scaricà.
  3. In u gestore di dispositivi, eliminà u dispositiu cù un errore (cliccate à dirittu - cancellare). Se a finestra di dialogo di disinstallazione vi dumanda ancu di rimuovere i pacchetti di driver, rimuete li dinò.
  4. Installate u driver di dispositivi scaricatu in precedenza.

Sì un sbagliu di codice 43 vene per una scheda video, una prucunazione preliminare (prima di u 4u passu) di i driver di scheda video pò aiutà dinò, vede Cumu rimuovere un driver di scheda video.

Per qualchi dispositivi per i quali ùn si pò truvà u driver originale, ma in Windows esiste più di un driver standard, stu metudu pò fà:

  1. In u manager di dispositivi, cliccate à dirizzione diritta nantu à u dispositiu, selezziunà "Aggiorna driver".
  2. Selezziunà "Cercà i driver in stu computer."
  3. Cliccate nantu à "Sceglite un driver da a lista di i piloti dispunibili in u computer."
  4. Se più di un driver sò visualizati in a lista di i piloti compatibili, selezziunu chiddu chì hè attualmente installatu è cliccate "Avanti".

Verificate a cunnessione di i dispositivi

Se avete cunnessu recentemente u dispositiu, smassatu un computer o un laptop, cambiati i connettori, allora quandu si vedi un errore, vale a verifica se tuttu sò interconnessi correttamente:

  • A potenza supplementare hè cunnessa à a scheda di video?
  • S'ellu hè un dispositivo USB, hè pussibule chì sia cunnessu à u connettore USB0, è pò funzionà currettamente sul connettore USB 2.0 (quessa succede malgradu a compatibilità rovesciata di norme).
  • Se u dispositiu si connette à unu di i slot nantu à a scheda madre, pruvate à discunettà, pulizendu i contatti (cù una gomma), è li tappà dinò strò.

Verificate a salute di l'apparelu di u dispositiu

A volte l'errore "u sistema Windows hà smintinu stu dispositiu perchè hà segnalatu un prublema (Code 43)" pò esse causatu da un fallimentu hardware in u dispositivo.

Se pudete, verificate u funziunamentu di u stessi dispositivi nantu à un altru computer o laptop: s'ellu si cumporta cù u stissu modu è riporta un errore, puderà parlà à l'opzione cun prublemi veri.

Motivi supplementari per l'errore

Puderanu ancu evidenti altre cause di l'errori "Sistema Windows finu à stu dispositiu" è "U dispositiu hè statu fermatu"

  • Mancunanza di putenza, in particulare in u casu di una scheda video. È qualchì volta l'errore pò cumincià à manifestarsi cum'è l'alimentu energeticu si deteriora (cioè, ùn si hè statu manifestatu prima) è solu in applicazioni chì sò pesanti in termini d'usu una scheda video.
  • Cunnesse più dispositivi per mezu di un hub hub USB o cuntenete più di un certu numero di dispositivi USB à un bus USB nantu à un computer o un laptop.
  • Problemi cù a gestione di l'alimentazione di l'apparecchiatura. Vai à e prupietà di a periferica in u gestore di dispositivi è verificate se ci hè una scheda "Gestione di a energia". Se sì è a casella "Permetti a questu dispositiu per spente u risparmiu di energia" hè selezionata, rimuovi. In caso dimentu, ma hè un dispositivo USB, provate à spegnere u listinu articulu per "Hub di Root USB", "Hub USB USB" è dispositivi simili (situati in a sezione "Controller USB").
  • Se un prublema si verifica cun un dispositivo USB (cunsiderate chì parechji dispositivi di notebook “internu” cum'è l'adattatore Bluetooth sò ancu cumparati via USB), andate in Pannello di controllo - Alimentazione - Impostazioni di Schema di Potenza - Opzioni di Schema di Potenza Ulteriori scurdà a porta USB "in" Opzioni USB ".

Speru chì una di e opzioni adatta à a vostra situazione è vi aiuta à capisce l'errore "Code 43". In quant'à, lasciate i commenti dettagliati à propositu di u prublema in u vostru casu, pruvaraghju d'aiutà.