Snapseed Photo Editor

Snapseed hè originalmente un editori di foto di mobile chì dopu era statu acquistatu da Google. Hà implementatu a so versione in linea è offre e modifiche di e immagini caricate nantu à u serviziu di Google Photos cù a so aiò.

A funzionalità di l'editor hè stata significativamente riduttu, paragunatu cù a versione mobile, è solu pochi di e operazioni più necessarie sò state lasciate. Ùn ci hè nè un situ particulare chì spende u serviziu. Per aduprà Snapseed, avete bisognu di caricare una foto per u vostru contu di Google.

Andate à editor di foto Snapseed

Effetti

In sta tabulazione, pudete selezzià i filtri chì sò sovrapposti nantu à a foto. A maiò parte di elli sò scelti in maniera specifica per eliminà i difetti in a ripresa. Stanu mudificà i toni chì anu da cambià, per esempiu - assai veru, o rossu troppu saturatu. Cù l'aiutu di sti filtri, pudete sceglie a scelta perfetta per voi. Inoltre presenta una funzione di correzione automatica.

Ogni filtru hà a so impostazione, cù chì pudete piazzà u gradu di a so applicazione. Pudete vede visualmente i cambiamenti prima e dopu à u fegatu.

Impostazioni di l'immagine

Questu hè a sezione principale di l'editor. Hè dotatu di impostazioni cume luminezza, colore è saturazione.

A luminosità è u culore anu i più impostazioni: temperatura, esposizione, vignettatura, tonalità cambiante di a pelle è molto più. Dighjà si deve ancu avà chì l'editor pò travaglià cù ogni colore separatamente.

L'abbattimentu

Qui potete ritagliare a vostra foto. Nunda di speciale, a prucedura hè eseguita, cum'è cum'è, in tutti i redatturi semplici. A sola cosa chì pò esse annunziata hè a possibilità di guarnizione secondu e mudelli datu - 16: 9, 4: 3, e sì.

Twist

Questa sezione permette di girà a maghjina, mentre pudete dittà u so gradu arbitrariu, cume ti piace. A maiò parte di sti servizi ùn anu micca sta caratteristica, chì hè certamente un plus significativo per Snapseed.

Nfurmazione

Usendu questa funzione, una descrizione hè stata aghjunta à a vostra foto, a data è l'ora ch'ella hè stata presa hè definita. Pudete vede ancu infurmazione nantu à a larghezza, l'altezza è a dimensione di u schedariu stessa.

Share funzione

Utilizendu sta funzione, pudete mandà una foto via e-mail o u caricate dopu editu in una di e reti sociali: Facebook, Google+ è Twitter. U serviziu offre immediatamente un elencu di i vostri contatti frequentemente usati per facilità di spedizioni.

Virtues

    Interfaccia russificata;

  • Facile à aduprà;
  • Funziona senza ritardu;
  • A presenza di a funzione di a rotazione avanzata;
  • U usu libre.

Inconvenienti

  • Funzionalità altamente troncata;
  • L'impossibilità di rallentà l'image.

In realtà, questu è tutte e possibilità di Snapseed. Ùn avè micca in u so arsenale una varietà di funzioni è impostazioni, ma sicuru chì l'editor funziona senza ritardi, hè pratticu per effettuà operazioni semplici. È a capacità di girà a maghjina à un certu puntu pò esse considerata cum'è una funzione uttenza distintiva. Pudete ancu aduprà u editore di foto nantu à u vostru smartphone. E versioni per Android è IOS sò dispunibili, chì anu assai più caratteristiche.