Dopu à a schermata blu è a reinstallazione di Windows 10, l'iniziu indipendente hè andatu: dopu à 2-3 secondi dopu a accalla, apparisci illuminazione di Samsung, è dopu avè un doppiu di più, u schermu si speggi cumunamentu, è sta situazione va accumpagnata da un rumu di fan. Sò un utente cumulatu, è ancu l'anziani (84) incù situazioni difficiule ùn ponu micca fronte è di cunsigliu è d'aiutu hè forzatu à voltà à u maestru.
Hè, ùn hà fattu u restituu di u boot, ma hè solu u metudu di l'iniziu: quandu u schermu si illumina, premete F2, l'aspettu di l'attesa vene in l'angulu in u dirittu inferu è a pagina di u BIOS hè aperta immediatamente, 4 si preme à diritta per uscire e 5 preme giù per l'ultima linea P1 ... è Enter. Ùn si iniziò è va normale download. Sembra un pocu travagliu, ma quellu difettu hè prurito è straining.
Aggiuniscu chì tenu u computer "in bona forma", l'anu pulitu di polvere è rimpiazzatu u grassu termicu, pulitu regolarmente i file inutili, ottimizzati, ciò chì ne avesse bisognu, ma nò, ùn s'incarichi micca, hè solu travaglii, allora pudete vivere cun ulteriori marocco.
Vi dumai, carissinu espertu, di informà mi u modu di risolve u prublema, s'ellu ci hè e cunnisciutu da voi. Aghju un Samsung 355e, l'aghju acquistatu 5 anni fa, è aviu paura chì un tempu lussu ùn mi permetti micca di viva un difettu, è caccia avè un acquagliu novu hè senza l'aiutu di a mo forza (vive in Germania per a vita di vecchiaia, ùn sò micca famelu, ma micca intelligente).
Grazie per i vostri sforzi è i sforzi per aiutà, Isaac Rosenstein.