Scrizzione verticale di testu in Microsoft Excel


iTunes è un prugramu famoso chì si trova nant'à u computer di ogni utilizatore di dispositivi di mela. Questu prugrammu ti permette di cumpurtà quantità grandi di a vostra collezione musicale è, letteralmente, in dui clics, copia lu in u vostru gadget. Ma per trasmette al dispositivo micca l'intera collezione di musica, ma certe collezioni, iTunes dà a capacità di creà playlists.

Una playlist hè un strumentu assai utile prupusitu in iTunes chì ti permette di creà selezzioni di musica per diverse occasioni. E listese di e travaglie ponu esse create, per esempiu, per copiare musica in diversi dispositivi, sì iTunes hè adupratu da parechji persone, o pudete scaricà cullezzioni dipende u stile di musica o di e condizioni di ascultà: rock, pop, work, sports, etc.

Inoltre, se iTunes hà una grande collezione musicale, ma ùn vulete copià tuttu in u vostru dispositivo, creendu una playlist, pudete trasferire à l'iPhone, iPad o iPod solu i tracce chì saranu inclusi in a playlist.

Cume crea una playlist in iTunes?

1. Lanciate iTunes. In u righjunu superiore di a finestra di prugramma aprite a sezione "Musica"è poi andate in tab "A mo musica". In u riquadro di sinistra, selezziunate l'opzione adatta per visualizà a biblioteca. Per esempiu, se volete inserite certi tracce in una playlist, selezziunate "Canzoni".

2. Avete bisognu di selezzià quelli tracce o album chì saranu inclusi in a nova playlist. Per fassi quessa, tene premutu u tastu Ctrl e procedi à seleziona i schedari desiderati. Una volta finitu di sceglie a musica, fate un clic destro nantu à a selezzione è in u menù contestuale chì vene, andate in "Add to playlist" - "Crea una nova lista".

3. A schermata mostra a vostra playlist, chì hà attribuitu un nome standard. Per fà quessa, per cambià, cliccate nantu à u nome di a lista di riproduzione, allora inserisci un novu nomu è cliccate nantu à a chjave Enter.

4. A musica in a playlist sarà ghjucata in l'ordine in cui hè aghjuntatu à a playlist. Per cambià l'ordine di a riproduzione di musica, tene basta a chjappà a traccia è trascinarla in a zona desiderata di a playlist.

Tutte e playliste standard è doganali sò visualizzate in u riquadro di sinistra di a finestra di iTunes. Medendu l'inserimentu di a lista di riproduzione, pudete cuminciare à ghjucà è, se hè necessariu, pò esse copiatu in u vostru dispositivo Apple.

Vede ancu: Cumu trasferisce musica à iPhone

Aduprendu tutte e funzioni di iTunes, vi piacerebbe amare stu prugramma, ùn imaginete cumu fà senza di prima.