Ciao
A luminosità di u schermu di u monitor hè unu di i dettagli più impurtanti per u travagliu in un computer, chì influisce in a fatigue oculare. U fattu hè chì, in una ghjurnata assulanata, di solitu, a foto nantu à u monitoru hè sbiaduta è hè difficiule da distinguisce u, se ùn aghjunghje micca luminosità. Cusì, se a luminosità di u monitor hè fragile, avete a tensione a vostra vista è i vostri ochji si stancanu subitu (chì ùn hè micca bè ...).
In questu articulu vogliu mette in siddu a regle a luminosità di un monitor portatili. Pudete fà ciò da parechje maniere, cunsiderate ciascuna di elli.
Un puntu impurtante! A luminosità di u schermu portatariu influisce assai à a quantità di energia consumata. Se u vostru laptop sia in carica nantu à una batteria ricaricabile - dopu aghjunghjendu luminosità, a batteria si scarica un pocu più veloce. Un articulu nantu à a manera di aumentà a vita di a batteria di u laptop
Cume à fà cresce a luminosità di u schermu di u laptop
1) Tasti di funzione
U modu più faciule è più veloce per cambià a luminosità di u monitor hè di utilizà i tasti di funzione di a tastiera. Di norma, avete bisognu di tene premutu u pulsante di funzione. Fn + freccia (O di a gamma F1-F12, dipende da quale bottinu trà l'icona di luminosità - u "sole", veda Fig. 1).
Fig. 1. Acer tastiera di u laptop.
Una piccola nota Quessi tasti ùn travagliavanu micca sempre, e i motivi di stu più spessu sò:
- i driver ùn sò micca installati (per esempiu, se avete installatu Windows 7, 8, 10 - dopu i driver sò installati per difettu nantu à quasi tutti i dispositivi chì saranu ricunnisciuti da l'OS. Ma sti driver funzionanu "sbagliati", includendu spessu che i tasti di funzione ùn funcionanu micca!) . Un articulu nantu à cumu l'upigrafia i piloti in modalità automatica:
- Queste chiavi ponu esse disattivate in u BIOS (ancu se micca tutti i dispositivi supportanu sta opzione, ma questu hè pussibule). Per abilità - andate in BIOS è cambiate i parametri pertinenti (articulu nantu à cume si entri in u BIOS:
2) Pannello di controllo di Windows
Pudete ancu cambià l'impostazioni di luminosità cù u pannellu di cuntrollu di Windows (e cunsumbe qui seguanu sò pertinenti per Windows 7, 8, 10).
1. Prima si deve andà à u pannellu di cuntrollu è aprite a sezione "Attrezzatura è Sonu" (cum'è in Fig. 2). Dopu, aprite a sezione "Potenza".
Fig. 2. Apparecchiatura è sonu.
In a sezione di potenza à u fondu di a finestra, ci sarà un "cursore" per adattà a luminosità di u monitor. A trasfurmazione à u latu dirittu - u monitor cambierà a so luminosità (in tempo reale). Puru, l'impostazioni di luminosità ponu esse cambiate cliccendu nant'à u ligame "Impostà l'alimentu".
Fig. 3. Alimentazione
3) Mettendu i parametri di luminosità è cuntrastu in i piloti
Aghjunghje a luminosità, a saturazione, u cuntrastu è altri parametri in l'impostazioni di i vostri driver di schede video (sì, naturalmente, sò stati piazzati).
Più spessu, l'icona voluta per entrà in a so impostazione, situata accantu à l'orologio (in u angulu inghjettu a destra, cum'è in Fig. 4). Basta à aprite è andate per visualizà l'impostazioni.
Fig. 4. Intel HD Graphics
À propiu sì, ci hè un altru modu per entrà in l'impostazioni di e caratteristiche grafiche. Cliccate nantu à u situ desktop di Windows, cliccate nant'à u dirittu di u mouse, è in u menù contestuale chì si vede, ci hè un ligame cù i parametri chì cerchi (cum'è in Figura 5). À propiu sì, micca quantu chjamà a vostra carta di video: ATI, NVidia o Intel.
À propositu, se ùn avete micca un tale collegu, ùn pudete micca avè i driver installati nantu à a vostra scheda video. Aghju da vede à verificate a presenza di i piloti per tutti i dispositivi cun pochi clic di mouse:
Fig. 5. Accedi à l'impostazioni di u driver.
In realtà, in l'impostazioni di culore pudete cambià facilmente è rapidamente i parametri necessarii: gamma, contrastu, luminosità, saturazione, corregge i culori desiderati, etc. (vedi fig. 6).
Fig. 6. Personalizà a grafica.
Aghju tuttu. Un travagliu rinumatu è un cambiamentu impurtante di i parametri "prublemi". Good Luck 🙂