Cumu uttene un elencu di lima in u cartulare di Windows

Quandu mi hanu dumandatu cumu in listessiu rapidamente i schedari in un schedariu di testu, aghju capitu chì ùn sapia micca a risposta. Benchì u travagliu, cum'è si hè scumesso, hè abbastanza cumuni. Questu pò esse necessariu per trasferì a lista di file à un specialista (per risolve un prublema), autogestisce u cuntenutu di e cartelle è altri scopi.

Hè statu decisu di eliminà u spaziu è di preparà istruzzioni nantu à questu tema, chì mostrerà cume una lista di file (è sottocartelle) in a cartella di Windows chì utilizza a linea di cume, è cumu automatizà stu prucessu, sì u travagliu si faci spessu.

Ottenere un file di testu cù u cuntenutu di a cartella in a riga di cume

Prima, cumu fate un documentu di testu chì cuntene una lista di file in a cartella desiderata manualmente.

  1. Run di un prompt di comando cum'è amministratore.
  2. Enter cd x:cartella induve x: carta è u percorso completu per u cartulare, l'elenco di i file da i quali vene. Prema Iniziu.
  3. Inserite u cumandamentu dir /a / -p /o:gen>file.txt (dove file.txt hè un file di testu in cui a lista di i file sarà salvata). Prema Iniziu.
  4. Se aduprate u cumandamentu cù u parametru / b (dir /a /b / -p /o:gen>file.txt), a lista risultante ùn cuntene micca infurmazione nantu à e dimensioni di i file o a data di creazione - solu una lista di nomi.

Hè fattu. Cusì, un file di testu chì cuntene l'infurmazioni necessarie sarà creatu. In u cumandamentu sopra, u documentu hè salvu in a stessa cartella, in u listinu di i file da i quali vogliono fà. Pudete ancu rimuovere l'usciu in un file di testu, in quellu u casu a lista sarà visualizata solu in a riga di cume.

Inoltre, per l'utenti di a versione in lingua russa di Windows, bisogna tene in considerazione chì u schedariu hè salvatu in codifica Windows 866, cioè, pudete vede geroglifici invece di caratteri russi in un quaderno normale (ma pudete aduprà un editor di testu alternativo per visualizzare, per esempio, u Sublime Text).

Ricevi un elencu di file in Windows PowerShell

Pudete listà i file in una cartulina cù comandi di Windows PowerShell. Se vulete salvà l'elencu in un file, allora esaminà PowerShell cum'è amministratore, sì basta à navigà in a finestra, ghjustu cuminciare.

Esempii di cumandi:

  • Get-Childitem -Path C: Cartella - enumera tutti i file è cartulari in a cartella Cartella di u drive C in a finestra Powershell.
  • Get-Childitem -Path C: Folder | Out-File C: Files.txt - creà un file di testu Files.txt cù una lista di file in a cartella Folder.
  • L'aggiunu di u parametru -Recurse in u primu cumandatu descrittu listeghja dinò u cuntenutu di tutti i sottocartelle in a lista.
  • Le opzioni -File è -Direttory permettenu di listà solu i schedari o cartulari, rispettivamente.

Quelli sopra ùn sò micca tutti i parametri di Get-Childitem, ma in u quadru di l'attività descritta in sta guida, pensu ch'elli saranu abbastanza.

Utilità Microsoft Fix it per stampà u cuntenutu di una cartella

A pagina //support.microsoft.com/ru-ru/kb/321379 ci hè l'utile Microsoft Fix It, chì aghjusta l'elemento "Print Directory Listing" in u menù contestuale di l'esploratore, chì listeghja i file in a cartella da stampà.

Malgradu u fattu chì u prugramma hè pensatu solu per Windows XP, Vista è Windows 7, hà travagliatu cù successu in Windows 10, hè basta per eseghje u modalità di compatibilità.

Inoltre, in a stessa pagina mostra l'ordine di aghjunghje manualmente u comando per visualizà a lista di file in Explorer, mentre l'opzione per Windows 7 hè dinò adatta per Windows 8.1 è 10. E se ùn avete micca bisognu di stampà, pudete dopu pieghjà i cumanduli offerti da Microsoft eliminendu u parametru / p in a terza linea è caccia in tuttu a quarta.